Poprzedni temat «» Następny temat
Priorytet w modowaniu + dziennik postępów, cz. III

Który projekt powinien najwcześniej ujrzeć światło dzienne?
Elvanell NPC - półelfi bard dla EE
8%
 8%  [ 1 ]
Holnara Waleczna - kobieta krasnolud dla EE
25%
 25%  [ 3 ]
Gork - półorczy szaman dla EE
0%
 0%  [ 0 ]
Belaree NPC - kontynuacja do BGII : EE
16%
 16%  [ 2 ]
Łamacz zaklęć - podklasa czarownika do EE
8%
 8%  [ 1 ]
Ofiarny kultysta - podklasa druida do EE
0%
 0%  [ 0 ]
Quel quest - misja związana z gnomim technologiem
41%
 41%  [ 5 ]
Głosowań: 12
Wszystkich Głosów: 12

Autor Wiadomość
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1042
Podziękowania: 99/221
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2018-06-01, 07:44   

Holnara nie może mieć innego portretu? Chodzi mi o brodę :) Oczywiście że jak w założeniach, miss piękności ona nie może być :) Tylko taka sugestia, ciekaw jestem tych dialogów, daj jakąś próbkę :)
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-06-02, 14:23   

Właśnie zastanawiałem się nad portretem. Chyba zrobię temat o tym. Generalnie broda ma być jej nieodłącznym atrybutem, ale widziałem portrety, w których jest ona nikła i rzadka. Może tak będzie subtelniej.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-06-25, 14:40   

Siedzę w szpitalu na rehabie, po powrocie zajmę się:

1. Holnarą
2. Plemiennym wojownikiem
3. W międzyczasie powstanie Sacrificer dla mnie i na Beamdoga
4. Tutaj może quest quela
5. Belaree - ale ją zapowiadam na długi termin
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-07-19, 14:15   

Jeszcze trochę mniej niż miesiąc i trochę pomodzę. Zmiana planów.

1. Sacrificer na Beamdoga
2. Holnara
3. Belaree - są dialogi, prawie wszystkie. Zostaję kod
4. Plemienny wojownik
5. Quel quest, bo brak weny
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 366
Podziękowania: 164/130
Wysłany: 2018-07-29, 15:37   

Coś się dzieje? Coś się robi oprócz Holnary? Widzę, że w pierwszej piątce nie ma Elvanela, który był już chyba w dużym stopniu napisany. Nie ma też Gorka, a wydawało się, że przy jego tworzeniu dopisywała Ci wena. Może nie kieruj się tak bardzo wynikami ankiety, ale tym, co sam masz ochotę robić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-07-31, 15:35   

Niewiele się dzieje. Są dialogi do Belaree. Poza tym jestem w szpitalu i nie mogę pracować jak u siebie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 393
Podziękowania: 34/49
Wysłany: 2018-07-31, 17:28   

Ruffle_truffle napisał/a:
Niewiele się ......Poza tym jestem w szpitalu i nie mogę pracować jak u siebie.

Oby zdrowie dopisywało. I szpital nie był więcej potrzebny.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-15, 17:11   

Miałem zająć się Elvanellem i Gorkiem, ale ankieta wskazuje na innych. Można nadal głosować. Próbki są w spoilerach najczęściej. Poza spoilerami jest też około 40% reszty. Inaczej mówiąc - w spoilerach nie ma wszystkiego.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-18, 17:10   

Mam już większość w dokumencie. Ostatnie dialogi trochę mogą zaskoczyć. Oto przykładowy wierszyk Elvanella:

Ballada o wilczej wyspie

Na wyspie osiadł Balduran,
Lecz krwawił zaraz z wielu ran,
Wilcza wataha pije ciecz,
Co w żyłach płynie, na nic miecz
Wykuty w złocie, ciosów krocie.

I wyspą rządził wilków klan,
A nie przybyły Balduran.
Lecz stado poszło wnet w rozłam.
Jedne to bardziej wilkołaki,
A drugie - dzikie i złe i człeki.

Lecz zawitali rozbitkowie,
Zamordowali wilków mrowie,
Tylko niewiele ocalało,
Litości dla nich było mało.

Herosi, co wyspę złupili,
Wnet trunek znów na lądzie pili,
W Baldura Wrotach lał się on,
Gdzie podróżników odtąd tron!
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1042
Podziękowania: 99/221
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2018-08-18, 17:19   

Ruffle_truffle napisał/a:
Mam już większość w dokumencie. Ostatnie dialogi trochę mogą zaskoczyć. Oto przykładowy wierszyk Elvanella:

Ballada o wilczej wyspie

Na wyspie osiadł Balduran,
Lecz krwawił zaraz z wielu ran,
Wilcza wataha pije ciecz,
Co w żyłach płynie, na nic miecz
Wykuty w złocie, ciosów krocie.

I wyspą rządził wilków klan,
A nie przybyły Balduran.
Lecz stado poszło wnet w rozłam.
Jedne to bardziej wilkołaki,
A drugie - dzikie i złe i człeki.

Lecz zawitali rozbitkowie,
Zamordowali wilków mrowie,
Tylko niewiele ocalało,
Litości dla nich było mało.

Herosi, co wyspę złupili,
Wnet trunek znów na lądzie pili,
W Baldura Wrotach lał się on,
Gdzie podróżników odtąd tron!

Znam Twoją poza baldurową twórczość i spokojnie TO się nadaje, a tamto co napisałeś, nie myślałeś żeby cokolwiek wykorzystać?
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-18, 17:59   

Chodzi Ci o ten sonet? Tak, jest zawarty w dialogach.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Aristo 
Legenda


Posty: 366
Podziękowania: 164/130
Wysłany: 2018-08-18, 18:55   

Nobanion napisał/a:
Znam Twoją poza baldurową twórczość i spokojnie TO się nadaje, a tamto co napisałeś, nie myślałeś żeby cokolwiek wykorzystać?

Tak w ogóle to wypadałoby chyba pozostać przy tematyce miłosnej i bohaterskiej. W Sadze jest do przeczytania trochę książek, niektóre przedmioty posiadają ciekawą historię; może coś z tego dałoby się zaadaptować na ballady.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-18, 19:49   

SONET DLA MYRKULA

Na wrzosowisku płonął stos, A
i włos się palił niby wrzos. A
Wiedźma nikczemna ostatkiem sił B
czar swój rzuciła, a czar się wił B

jak wąż przewrotny, który to pił B
trunek goryczy - jad starych mogił. B
Były mogiły, w żadnej z nich młokos, A
kostucha była i po niej pokos. A

Wiedźma na stosie w ogniu umiera, C
choć nie z jej winy trzebi cholera C
tłuszczę krwi żądną, żądną ofiary, D

mniej szkodzą ludziom plugawe czary, D
niż oni sobie winni są teraz, C
bo mór ich wszystkich z wolna zabiera. C

To jeszcze mam. Na dziś koniec. W czwartek następnego tygodnia wypis ze szpitala. Trochę zdziałam, niestety potem kolejna hospitalizacja. Priorytet:

1. Elvanellu
2. Quel quest
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 310
Podziękowania: 92/21
Wysłany: 2018-08-18, 21:46   

Ja również jakiś czas temu byłem w szpitalu, gdyż wykryto u mnie raka po tym, jak "tłumaczyłem" amatorskie ballady z NEJa :sciana: Domorosłej "poezji" w modach należy mówić stanowcze "nie" (chyba, że jest ona pisana z przymrużeniem oka). Zbyt wielu ludzi błędnie uważa, że potrafi pisać (poczytaj trochę wierszy i fanfików w sieci, to oślepniesz). Z tego też powodu twierdzę, że robienie NPC barda to rzucanie się na głęboką wodę. Temat śliski niczym węgorz w maśle.

To powiedziawszy... kiedy przeczytałem to po raz pierwszy twoje wierszyki, lekko się skrzywiłem. Kiedy przeczytałem je po raz drugi, stwierdziłem że przecież nie jest źle i część rymów wydała mi się całkiem zgrabna. Kiedy przeczytałem je po raz trzeci, zaczęło mi się podobać :P
Wierszokleta/znawca ze mnie żaden, ale wiem że wśród Gwiazd Mystry są spece tacy jak Aristo, memory i morgan. Ich pomoc jest niezastąpiona w tych tematach.

Co do ankiety to: Quest > Łamacz zaklęć > Belaree / Holnara
- Nowe zadania (nawet nieduże) są zawsze na propsie (jak to mawia młodzież).
- Łamacz wydaje się być bardzo silną podklasą (jedną z nielicznych, które gotów byłbym wziąć dla <CHARNAME> i grać całą kampanię). W zamian za karę (-3) do rzutów obronnych przeciwko magii (niewielka to kara), zyskujemy 3x darmowe 'rozproszenie magii', 'usunięcie magii', 'wyłom' oraz 'złamanie zaklęcia' (12 zaklęć rozpraszających za friko! :sweet: ). Poza tym 1x 'zdjęcie klątwy', 'przeszywająca magia', 'przebicie tarczy', 'uderzenie czaru' (kolejne 4 czary rozpraszające). Dzięki temu możemy skupić się na czarach kontrolujących, buffujących i zadających obrażenia i nadal śmiać się w twarz wrażym czarodziejom. Misa like. Na bank nim kiedyś zagram.
- Belaree. Przyznam się, że mało wiem o tej postaci (ciężko znaleźć o niej szybkie, przejrzyste informacje, z racji małego bałaganu na sub-forum). Wiem jednak, że to dobry bard (o unikalnej podklasie) i jeden z twoich poważniejszych projektów, a więc coś, co chętnie wkomponował bym do swojej drużyny (szczególnie, że Haer'Dalis podrywa mi moją Aerie). Jest na liście do sprawdzenia. [Edit: to jednak nie jest bard, a czarownik - Uczeń Smoka]
- Holnara. Raz, że krasnoludów nigdy za wiele, a dwa, że sam koncept grywalnej niewiasty z tej rasy mi się podoba. Chociaż w sumie, to wolał bym dać jej inną podklasę (jakiegoś unikalnego wojownika z domieszką kapłana) i dobry charakter.

Ofiarny kultysta (druid, meh) oraz NPC szaman (którego imię za bardzo kojarzy mi się z Warhammerem, aka Gork & Mork) to najmniej interesujące projekty. Choć założę się, że twój szaman będzie o niebo lepszy od goblina z SoD.
Z kolei zadzierające nosa elfy (oraz grajków o rozdmuchanym ego) należy, dla zasady, ubijać na miejscu 8-)

EDIT:
Chciałbym przedyskutować/zgłosić kilka rzeczy, ale wolę nie spamować krótkimi wiadomościami w różnych tematach forum; dlatego napiszę tutaj.

Kwestia bałaganu w Pracowni tRuffle'a.
Proponuję Ci, abyś przysiadł w jakiś weekend i uporządkował swoje sub-forum.

Przykład numer 1. Dwa tematy o takiej samej nazwie: "Łamacz zaklęć - podklasa czarownika do EE" http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7554 oraz http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7620
Pierwszy temat zawiera nieaktualny opis podklasy oraz twój komentarz. Temat drugi jest za to podpięty (wyszczególniony) i zawiera aktualny opis.
Rozwiązanie: stary temat wrzucamy na cmentarzysko, usuwamy, albo scalamy z nowym.

Przykład numer 2.
Temat "Politeista - podklasa kapłana" http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=7529
Wątek jest podpiety (a więc ważny), a jedyne co zawiera to link do pliku oraz wiadomość "Po dzisiejszym dniu publikuję efekt swojej pracy - podklasę kapłana." Nowusie, powinien być tutaj przynajmniej opis podklasy. Jeśli ktoś chce sam link, to ma od tego temat "Mody gotowe - Lista, żeby było czytelniej i klarowniej".

Przykład numer 3.
Chcę znaleźć opis Belaree NPC. Klikam w "BGT Mod - Belaree NPC" - opisu nie ma, są za to cztery strony długich dyskusji. Kurczę, nie wygląda że jest tam to czego szukam, a nie chce mi się tego przez pół godziny czytać. Wchodzę więc w "Mody gotowe". O, tu jest już lepiej, bo dowiaduję się, że "jest to mod wprowadzający do gry dobrą mroczną elfkę Uczennicę Smoka." Okej, ale nadal nie widzę portretu ani statystyk.
BTW. Heh, nie wiem dlaczego myślałem, że Belaree to bard... naprawdę można się pogubić w tych tematach.

Uwagi do: 'Łamacz Zaklęć'
- Siłę i zręczność ludzkiego łamacza zaklęć można ustawić na "nielegalne" 19 punktów!
- Podklasa korzysta z tych samych biegłości co Uczeń Smoka, tj. używa: sztyletów, kijów, strzałek, proc. Ale nie może używać maczug, tak jak czysty czarownik.
- Łamacz Zaklęć posiada o 1 "komórkę na czary" więcej, od czystego czarownika! Np. Jeśli Uczeń Smoka na poziomie X może rzucić zaklęcia 1 poziomu 5 razy dziennie, to czysty czarownik może je rzucić 6 razy, a Łamacz Zaklęć aż 7 razy! Totalne niedopatrzenie i przegięcie.
- Obserwacja: premie Łamacza Zaklęć na dobrą sprawę zaczynają mieć znaczenie na średnich i wysokich poziomach. Z czasem, podklasa staje się niebywale potężna. Np. nasze klony z 'Projekcji duplikatu' (7 lvl) albo 'Mamidła' (8 lvl) mają odblokowane wszystkie nasze zdolności specjalne, więc możemy spamować wyłomami, rozproszeniami, przywołaniem Nishruu/Hakeashary, a nawet 'Uderzeniem czaru' (choć odblokowane dopiero na 20 poziomie). Szczególnie potężne w połączeniu z mamidłem, dla którego zmniejszony poziom staje się mniej istotny.

Uwagi do: 'Politeista'
Szczerze powiedziawszy, to nie doceniałem tej podklasy. Cuda na kiju to może nie są, ale można nim bardzo łatwo wykręcić chore statystyki. Wystarczy zacząć z siłą/zręcznością/kondycją na 11 i użyć grimuarów (12 łącznie). Piszę o tym wszystkim, ponieważ nie jestem pewien, czy premie powinny się kumulować, tak jak to robią.
- 'Przywołanie Boskich Mocy' (liczba mnoga - chodzi o nową zdolność) daje +9 do siły, zręczności i kondycji, ale uniemożliwia rzucanie czarów. Wystarczy wcześniej rzucić zwykłe PBM, a potem nową wersję i voila, dostajemy łącznie +13 do statystyk fizycznych (obie premie się kumulują). A jeśli przez nieuwagę rzucimy +9 jako pierwsze (co blokuje nam czarowanie) to można użyć 'PBM' charname (z menu zdolności specjalnych) dla identycznej premii.
- 'Potęga Trójcy' ustawia statystyki na 24 i nadal pozwala czarować. Oczywiście rzucamy dowolne 'PBM' i statsy rosną do 25 (ponownie, wszystkie premie się kumulują).
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-19, 14:20   

Poprawię łamacza zaklęć. +1 do cech to jakieś niedopatrzenie rzeczywiście. A komórka więcej miała być kiedyś komórką mniej. Też mi to umknęło, jak te maczugi.

Politeiście dam nie kumulujące się premie i chyba będzie ok.

Co do priorytetu - Holnara -> Quel quest -> Belaree. Bo z Belaree będzie więcej do roboty, trochę questu. Muszę wcześniej poćwiczyć.

Nie mam moderatora tutaj... I laptopa w szpitalu. Pliki na stacjonarnym u siebie.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group