Poprzedni temat «» Następny temat
ToEE mod - Circle of Eight
Autor Wiadomość
michau 

Wiek: 26
Posty: 41
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-04-19, 17:01   

Ok w tym lub na początku kolejnego tygodnia postaram się przejść to demo i co nieco uwiecznić. Możesz mi do tego poradzić jakiś program? Testowałem chwilę temu greenshot którego używam poza grami ale rezultatem były czarne obrazki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 382
Podziękowania: 32/46
Wysłany: 2018-04-19, 19:49   

michau napisał/a:
Zrobienie filmiku utrudnia mi moja wrodzona nieśmiałość, nabyte lenistwo,,,,

Jak byś nagrał filmik to byłby ful metal wypas jacket, tzn . interesujaca byłaba jakakolwiek potyczka i przegląd ekwipunku. Z nieśmiałością można poradzić sobie robiąc video bez audio. Oglądający i tak się znajdo.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Posty: 984
Podziękowania: 88/193
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2018-04-20, 10:35   

michau napisał/a:
Ok w tym lub na początku kolejnego tygodnia postaram się przejść to demo i co nieco uwiecznić. Możesz mi do tego poradzić jakiś program? Testowałem chwilę temu greenshot którego używam poza grami ale rezultatem były czarne obrazki.


Ja używam tego, obojętnie na jaki system operacyjny kompa itd..

https://www.irfanview.com/

https://www.dobreprogramy...dows,12867.html
preenshotem robisz, zapamiętuje dany zrzut i wchodzisz w program, tam masz już w schowku... Czasami działa w Windowsie systemowy program zrzutów -na dysku C, systemowym tworzy się katalog itd... ale ja dałem sobie kiedyś z tym spokój i jak widać po moich screenach z Baldurów daje radę, jeszcze jest jeden bardzo dobry sposób

Podepnij grę do Steama i wykorzystasz absolutnie platformową zdolność robienia screenów, też się ratowałem kiedyś, nastukasz ich tyle ile się da, choć są czasem wyjątki, czytałem ale się z tym nie spotkałem.
Cytat:
greegarak

Cytat:
jak byś nagrał filmik to byłby ful metal wypas jacket, tzn . interesujaca byłaba jakakolwiek potyczka i przegląd ekwipunku. Z nieśmiałością można poradzić sobie robiąc video bez audio. Oglądający i tak się znajdo.

Jak najbardziej trafna uwaga, patrzcie na filmiki Kinskiego, z tekstowym opisem, albo Scola bez opisów. Tym bardziej, że to coś nowego i na pewno znajdzie swoich faerunowych sympatyków.
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
michau
michau 

Wiek: 26
Posty: 41
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-04-20, 13:14   

greegarak napisał/a:

Jak byś nagrał filmik to byłby ful metal wypas jacket, tzn . interesujaca byłaba jakakolwiek potyczka i przegląd ekwipunku. Z nieśmiałością można poradzić sobie robiąc video bez audio. Oglądający i tak się znajdo.

Nobanion napisał/a:

Jak najbardziej trafna uwaga, patrzcie na filmiki Kinskiego, z tekstowym opisem, albo Scola bez opisów. Tym bardziej, że to coś nowego i na pewno znajdzie swoich faerunowych sympatyków.

Poza nieśmiałością podałem również inne wymówki ;). Lenistwo może nawet mógłbym zwalczyć, ale chwilowo nic nie poradzę na ziemniaczany komputer. Naprawdę ziemniaczany. Nagrywanie przycinającej się "Świątyni" nie brzmi zbyt sensownie tym bardziej że program do filmowania pewnie też utnie nieco fpsów.

Dzięki Nobanionie za poradę :).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 830
Podziękowania: 27/73
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-21, 12:43   

W tamten weekend próbowałem ściągnąć, ale miałem przerwy w dostawie Internetu, a teraz "zabroniony dostęp"? Ech.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
michau 

Wiek: 26
Posty: 41
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-04-21, 14:08   

Ten "zabroniony dostęp" to na Grach Online? Jeśli tak to nie ma problemu. Z moddb i tak ściaga się szybciej.
http://www.moddb.com/mods...conversion-demo
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 830
Podziękowania: 27/73
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-22, 13:45   

Internet dalej mi co chwilę przerywa, nawet pół godziny nie mogę całej zebrać.

Jest jakaś opcja, żeby torrentem? Zazwyczaj nie piracę, ale program mam.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
michau 

Wiek: 26
Posty: 41
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-04-24, 17:26   

Nie widzę niestety nigdzie żadnego torrenta.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5569
Podziękowania: 431/314
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2018-04-24, 19:32   

Może powinieneś spróbować jakimś managerem pobierania?
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 830
Podziękowania: 27/73
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-04-26, 19:43   

Udało się, więc ślę podziękowania. Chyba wypada.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
michau 

Wiek: 26
Posty: 41
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-05-01, 18:02   

Ukończyłem demo i powiem Państwu że chciałbym więcej. Turowa walka (wraz z tymi wszystkim pierdółkami w rodzaju rozpłatania, szarży, flankowania, okazyjnych ataków przy poruszaniu się czy korzystaniu z mikstur itp) sprawia, że Icewind - a przynajmniej początkowy etap - wiele zyskuje. I z tego wszystkiego chce się korzystać dzięki temu że przeciwnicy atakują falami zmuszając do odrobiny wysiłku. A przynajmniej robili to orkowie w trakcie poszukiwania zaginionej karawany. Wystarczyło że drużynę zauważył jeden zielony, a rzuciła się na nią cała banda za wyjątkiem kilku zabłąkanych sztuk i grupy pilnującej skrzyni w głębi jaskini. Pierwszopoziomowi herosi musieli się nieco spocić :). Niestety gobliny w okolicach Kuldahar nie były już tak sprytne i spokojnie dało się wybijać je mniejszymi grupkami za pomocą strzelców.

Nazwijcie mnie heretykiem ;), ale chyba wolałbym gdyby wszystkie gry na Infinity od początku były turowe.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 382
Podziękowania: 32/46
Wysłany: 2018-05-01, 18:40   

michau napisał/a:
ale chyba wolałbym gdyby wszystkie gry na Infinity od początku były turowe


No weź. Gdyby tak było, Baldura przechodziłoby sie w 500 godzin. ToEE był słabo zoptymalizowany bodajże i walka mimo że atrakcyjna i wciąga, to potrafić zamulać jak przeciwników jest tak powyżej 20-stu.
No i jak nie na narzekać by było na walkę z 20 szczurami, nietoperzami, czy królikami. Trochę to byłoby irytujące, jak by się akurat nie miało 'fajerbala'.
Wracając do zalet ToEE, czyli rzutu izometrycznego świata z połączeniem trówymiarowych ładnych postaci . Interesująca jest implementacja zasad 3ed., ale gra ma za wolną dynamikę.
Taka rozbudowana przygoda jak dajmy na to WoBG skonwertowany na silnik ToEE to byłaby podróż ślimaka autostradą.
Icewind to co innego, taki 'crafting" wzmaga chęć działania, jak fabuła nudzi .
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
michau 

Wiek: 26
Posty: 41
Podziękowania: 1/12
Wysłany: 2018-05-01, 19:03   

A tam. W Baldurze różdżki z fajerbalami leżą pod każdym niemalże krzakiem :D. Zresztą jestem pewien, że w razie wybrania turowego systemu walki od początku autorzy zmniejszyliby ilość starć "wypełniaczy" ze słabszymi przeciwnikami. Co samo w sobie byłoby kolejnym usprawnieniem ;).

A trochę poważniej to sam się obawiam tego że na późniejszym etapie ID walki mogą się okazać nieco za długie, ale na razie zupełnie nie odczułem znużenia. We wspomnianej jaskini w jednym starciu musiałem usiec sporą bandę orków, z których część musiała przejść spory kawałek, a nie trwało to aż TAK długo. Dłużej niż na Infinity, ale bez przesady.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group