Poprzedni temat «» Następny temat
Alternatywne głosy postaci
Autor Wiadomość
nowus777 
Uczeń Gonda


Wiek: 29
Posty: 277
Podziękowania: 14/56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-11, 23:21   

Ależ to dobrze brzmi! Świetna robota :)
_________________
BGEE 10 NPC PROJECT: NOWE POSTACI, NOWE ROMANSE, NOWE PRZYGODY!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2017-08-12, 02:49   

Kreven napisał/a:
dajcie znać jak wyszło

Fajowo :) Teksty zabawne i dobrze dobrane - zwłaszcza to "jebut" przy trafieniu krytycznym mnie rozwaliło :P
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2017-08-12, 09:21   

Dopiero zobaczyłem ten temat. Wielkie dzięki Krevenie! Od zawsze brakowało dodatkowych głosów do BG, paczek polskich jest bardzo mało (w zasadzie tylko konwersja z NWN2 trzyma jakiś poziom i konsekwencję).

Dialogi łotrzyka są bez zarzutów. Jeb, jeb rzeczywiście świetne :smile:

Co do krasnoluda- to tak, jak mówili koledzy- nie wszystko pasuje. Brakuje trochę tekstów o charakterze okrzyku, w przypadku ran, krytyka i tak dalej. Ale i tak świetna robota. Ja zawsze miałem problem z głosem dla krasnala. W przypadku luzaków (wojownik-złodziej, berserker) stosowałem ten dowcipkujący głos "Do walki, bez żalu!". W przypadku poważniejszych pokurczy (wojownik-kapłan) brałem ten o honorze, w jego "grubszej" wersji.

Jedyne, co mi trochę przeszkadza, to to że wiele tekstów łamie "czwartą ścianę", wybija z klimatu i lore, zwłaszcza te żarty popkulturowe. Nie chodzi o to, że nie są dobre. Ale jakbym po raz 500 usłyszał ten sam żart o zbójach, mieczach i średniowieczu (zresztą motyw z popularnej piosenki harcerskiej) to by mnie coś trafiło :razz:
Tak czy owak chyba następny gamepley będę robił z którymś z tych głosów. Jeszcze raz dzięki!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kreven 

Wiek: 26
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-08-14, 00:21   

Hej, leci nowy soundset!
Gul'dan - BG2 - Dla złej postaci

Proszę o przetestowanie i uwagi :D
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2017-08-14, 01:10   

Jak zwykle fajny :)

Przyczepiłbym się odrobinę do tekstu w ciągu dnia - trochę jakby długi (18 sekund), sam nie pamiętam, czy w samych Baldurach aż takie były. Ale w sumie raczej za często się on nie będzie pojawiał, więc nie powinno to być irytujące (gdyby coś takiego było w kwestiach wyboru/potwierdzenia działania, to by było nie do przyjęcia ;)).

- kwestia "Cień ogarnia wszystko" zamiast do potwierdzenia czynności (dałeś jako gul_) bym widział np. jako ukrycie się w cieniu? Tam jest takie neutralne "Taaak", aż się prosi, by dać coś konkretniejszego.
- kwestia "dobrze... bardzo dobrze" przy potwierdzeniu czynności spoko, ale wobec tego można zmienić zostanie przywódcą, by się nie powtarzała. Do przywódcy pasuje np. "Urzeczywistniają się moje plany" (IntroAgree00) - tylko zaznaczam, że nie słyszałem pozostałych kwestii Gul'dana z HotS, sugeruję się tylko tekstem pisanym ze znalezionej w necie rozpiski.
- zastanawiam się też nad kwestią przy śmierci towarzysza - rozumiem, że "Ten słabeusz potrzebuje naszej pomocy" ma tu oznaczać pomoc=wskrzeszenie? Ja bym jednak widział tu jakieś konkretniejsze skomentowanie śmierci np. kwestią "Ich cierpienie przejdzie do legendy" (Spec02) albo jeszcze lepiej "Życie, śmierć. Nieprzerwany cykl" (Revive02) - tylko znów: nie wiem, jakim tonem wypowiadane są te kwestie i czy ostatecznie pasują do tych sytuacji.

Nb. jest tak, jak już chyba pisałeś - te postaci mają mnóstwo tych tekstów i nawet odjąwszy wszystkie specyficzne (z nazwami własnymi nie pasującymi do BG itp.) to da radę z jednej postaci sklecić ze 2 lub 3 soundsety :P Sam znalazłem jeszcze kilka kwestii, które wydały mi się bardzo fajne, choćby taka: Wiedza to potęga, a ty... nie wiesz nic".
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2017-08-16, 11:22   

Mroczny Bezi z Gothica... Bezcenne :smile: Dodałem do gry.

Cytat:
sam nie pamiętam, czy w samych Baldurach aż takie były.


Chyba nie. Ale jak się zainstaluje Almateria Restoration Project to mamy niektóre bardzo długie odzywki Jana. Fajne ale, szczerze mówiąc, mało funkcjonalne. Na początku je odsłuchałem a potem mało kiedy zdążył swoje stękanie dokończyć przed następną komendą.

Co do reszty to zgadzam się z uwagami Porfiriona.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2018-03-28, 13:20   

Odkopię trochę temat - nie wiem, czy będziesz jeszcze coś poprawiał w soundsetach lub dodawał nowe (na pewno warto :)), ale jedną drobną rzecz zauważyłem w samej grze, która wymaga minimalnej zmiany nazw głosu Gul'dana.

Otóż w samym BG2 do stringu o treści "Gulp" (pojawiającego się przy łykaniu mikstury) jest na stałe przypisany plik dźwiękowy, właśnie o nazwie gulp.wav - co powoduje, że mając ten Twój zestaw w katalogu Sounds (nawet nie wykorzystując go w danej rozgrywce), przy każdym łyknięciu miksturki słychać kompletnie ni z gruchy, ni z pietruchy kwestię z Twojego pliku GulP.wav. Przyznam, że chwilę mi zajęło zorientowanie się, o co chodzi i kiedy dokładnie się ten plik odtwarza ;) Zmiana nazw plików zestawu np. na Guldxxx.wav rozwiąże sprawę.
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group