Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania dotyczące zawartości, zasad i sposobów gry, część II
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1563
Podziękowania: 700/107
Wysłany: 2018-01-17, 16:47   

Nie planuję w najbliższym czasie nowego instalatora.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Scol
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 43
Posty: 71
Podziękowania: 5/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-20, 15:32   

Sprawa dotyczy NEJ część 2. Piszę tutaj, choć problem był już poruszany w wątku o czystym NEJ2. Może więcej osób przechodzi ten mod w WoBG-u i wie co jest grane.
OK – Halarua, problem z Pierścieniem Mocy. Kiedy już go mamy i Lillias go ulepszy, powinniśmy spotkać kolejnych trzech magów, który też coś niecoś do pierścienia dorzucą. Niestety nigdzie i o żadnej porze nie można spotkać pierwszego z nich – Geneyra. A przywołana postać kodem, ma „nic do powiedzenia”. Kiedyś na forum morgan pisał, że trzeba ustawić zmienne VP_Restore_Ring na 6 oraz VP_Enhance_Ring na 1. Po ich ustawieniu Geneyra i tak się nie pojawia, ale przywołana kodem – już rozmawia. Można oddać pierścień do poprawki, każe się zgłosić po niego za 24h i odchodzi. I znów po upływie jakiegokolwiek czasu, nie można Geneyry nigdzie znaleźć, nie wiadomo gdzie i czy w ogóle się pojawia. A nie wiem co będzie z dwoma następnymi magami. Czy ten quest jest totalnie skopany? Od tylu lat nikt nie znalazł na to lekarstwa?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 226
Podziękowania: 18/13
Wysłany: 2018-01-20, 16:51   

Niewiele ci pomoge, w WOBG gralem dawno ale pamietam ze pierscien zrobilem i to bez ptoblemu.

Inna sprawa to to WOBG m naprawione wiele błędów których zwykłe mody nie mają. Jeśli grasz w taką to nawet porada może ci nie pomóc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AlienStalker 

Posty: 156
Podziękowania: 2/10
Wysłany: 2018-02-11, 15:17   

Czy Hrothgar (w sensie dźwięku) dalej gada po angielsku?

Zastanawiam się czy kontynuować grę na starym sejwie w BG2, czy zacząć od początku. Tylko cholerka tyle mam itemów w plecakach (po IWD), że jakoś nie mogę się wczuć w klimat. W BG2 wychodząc z lochów zaczynało się z lipnym ekwipunkiem, a teraz mam praktycznie komplet i to taki, który w klasyku wystarczyłby na oryginalny ToB. :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 354
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2018-02-11, 15:21   

Nej dalej jest niezdubbingowany, ale myślę że w ciągu dwóch miesięcy (a pewnie i szybciej) powinien zostać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AlienStalker 

Posty: 156
Podziękowania: 2/10
Wysłany: 2018-02-11, 20:43   

Jest jakiś kod, który pozwala na uruchomienie NEJ3? (przez co rozumiem koniec historii Hrothgara w BG2 i możliwość jego wywalenia)

O ile za poprzednim podejściem, kilka patchów temu wszystko co trzeba uruchomiło mi się po wyjściu z podziemi (przy czym dotarłem tylko na pustynie i nie grałem dalej), o ile teraz jeden banter (rozmowa o umierającym starym druidzie) ma miejsce, ale później mogę czekać w karczmie niezależnie ile czasu i następny banter, który umożliwia podróż nie odpala się. :/

000000001-Quick-Save.zip
Pobierz Plik ściągnięto 18 raz(y) 2,08 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5575
Podziękowania: 433/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2018-02-11, 20:55   

NeJ 3 to przygody po Halruai. Dostępna w nowszych wersjach NeJ, które 1. nie są zaimplementowane, 2. nie są przetłumaczona. I prędko się to nie zmieni.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AlienStalker 

Posty: 156
Podziękowania: 2/10
Wysłany: 2018-02-11, 20:59   

Mój błąd, czyli chodzi mi o NEJ2, które też nie chce się odpalić. ^^
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1563
Podziękowania: 700/107
Wysłany: 2018-02-12, 05:40   

Jak dobrze pamiętam, to nie odpala się zaraz po wyjściu z podziemi. Trzeba trochę pochodzić zanim się odezwie Hrothgar w tej sprawie i dopiero wtedy jest coś około 3 dni na wyruszenie. A w Twoim sejwie to widzę, że Ty dopiero wyszedłeś z podziemi i nie byłeś nigdzie poza promenadą.

Edit:
Tak na szybko zerknąłem w zmienne i wygląda mi, że jest coś nie tak z nimi w Twoim sejwie. Czy manipulowałeś nimi za pomocą kodów?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
AlienStalker 

Posty: 156
Podziękowania: 2/10
Wysłany: 2018-02-12, 08:21   

Nic nie manipulowałem, po prostu kontynuowałem rozgrywkę ze starego save-a (2017-03-27). Grę starałem się patchować na bieżąco, żeby w razie czego nie było żadnych problemów. Czyli rozumiem, że lepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie gry od BG1? ^^

W załączniku oba save-y, jeden chwilę moment od odpalenia NEJ2 za pierwszym wyjściem z podziemi i drugi do wglądu, za pomocą którego kontynuowałem grę.

Edit: Dziennik też jest dziwny, bo np. w zadaniach są niedokończone questy z pierwszej części gry.

000001024-All zmienno.zip
Pobierz Plik ściągnięto 18 raz(y) 4,11 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1563
Podziękowania: 700/107
Wysłany: 2018-02-13, 05:51   

Wygląda na to, że zmienna się nie ustawiła. Powinna mieć wartość 2, czyli:
C:SetGlobal("VP_Hrothgar_Tilorn","GLOBAL",2)

Silnik gry ma jakiś błąd powodujący czasem nieustawienie zmiennej. Zastanowię się, czy w tym miejscu nie dałoby się skryptów napisać trochę inaczej, żeby gra była bardziej odporna na nieustawienie się zmiennych.

Dziennik to w wielu miejscach ma problemy, bo nie zawsze na ukończenie questa usuwano wcześniejsze wpisy tegoż questa dotyczące i w momencie konwersji na nowy system dziennika te błędy się uwidoczniły.

Tak swoją drogą kontynuacja gry na starych sejwach to nie jest zbyt fortunny pomysł. Gra na sejwach sprzed kilku wersji jeszcze nie powinna sprawiać problemów, ale sprzed kilkunastu to zaczyna być wątpliwe, czy wszystko będzie ok.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kapciarz

Posty: 3
Wysłany: 2018-02-13, 16:21   

pytanko - w ustawieniach EXP jest/byla opcja 10%? przy pierwszym starcie z WOBG wrzucilem 25/25 exp. jestem pod koniec bg1, caly czas gra pelna druzyna i 8-9 lvl to tak troche za lekko. chcialem zmienic na 10% i zaczac od nowa, ale nie ma tej opcji. czy nigdy jej nie bylo?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1563
Podziękowania: 700/107
Wysłany: 2018-02-13, 16:53   

10% to domyślne ustawienie. Trzeba uruchomić ponownie ułatwienia i odinstalować odpowiednią pozycję. Na screenie masz przykładowo zainstalowane 25% za przeciwników, klikasz U, potwierdzasz enterem i w danym punkcie gra wróci do domyślnych 10%.

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kapciarz

Posty: 3
Wysłany: 2018-02-14, 12:34   

wielkie dzieki. i swieta robota z calym wobg :-)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rutger

Posty: 183
Podziękował 32 razy
Wysłany: 2018-03-08, 15:19   

Czy mag/woj jest silny w WoBG?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group