Tak sobie patrzę na to, co robisz (a przynajmniej, o czym informujesz) - świetnie. Pytanie tylko, czy nie byłoby zasadnym znaleźć testerów (i najlepiej w miarę rozwoju projektu, by potem w miarę szybko można by wypuścić gotową modyfikację)? Błędy są nieodzownym elementem produkcji czegokolwiek, a przy modyfikacji takiej wielkości parę pewnie się trafi. Taka opcja (testy) ucieszyła by także zapewne potencjalnych ugłosawiaczy (lol, w każdym razie dających głos postaciom).
Wiek: 29 Posty: 342 Podziękowania: 11/64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-01, 13:41
Taki też był początkowy plan, ale jak pokazała historia Mirandy i Masambe, na tym forum nie znaleźli się chętni do przetestowania postaci. Pisałem z kilkoma osobami na priv i wyraziły chęć przetestowania moda już po stworzeniu wszystkich 10 NPC.
Wtedy też obrałem pewien kierunek prac:
Etap 1. Utworzenie rdzenia moda, czyli 10 NPC wraz z umiejętnościami/przedmiotami specjalnymi, rozwiniętym questem, wątkiem przyjaźni oraz pre-romansu.
Etap 2. Udostępnienie chętnym testerom efektów prac etapu 1. W tym samym czasie ja będę pracował nad banterami pomiędzy NPC oraz ich wtrąceniami do questów i wydarzeń znanych ze świata gry (nie tworzę banterów z NPC w etapie 1, bo chcę je potem stworzyć kompleksowo). Chcę też stworzyć komponent zwany "relacjami NPC", który np. będzie umożliwiał wykonanie dodatkowych questów dostępnych tylko przy określonym składzie drużyny.
Etap 3. Poprawka błędów zgłoszonych przez testerów, nagranie soundsetu.
Etap. 4 Udostępnienie moda dla wszystkich.
Chcę się trzymać tego planu. Czas pokaże, na ile się to uda.
Wiek: 27 Posty: 716 Podziękowania: 98/112 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-01, 20:57
nowus777 napisał/a:
Chcę też stworzyć komponent zwany "relacjami NPC", który np. będzie umożliwiał wykonanie dodatkowych questów dostępnych tylko przy określonym składzie drużyny.
To brzmi ciekawie. Czy takie zadania będą wymagać kombinacji postaci z:
1.)czystego BG (np. zadanie dla Viconi i Edwina)
2.)czystego BG i twojego moda (np. Viconia i Masambe)
3.)twojego moda (np. Masambe i Miranda)
Wiek: 29 Posty: 342 Podziękowania: 11/64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-01, 21:07
Nie chcę zbytnio ingerować w oryginalną treść, a zatem w grę wchodzą wyłącznie opcje b) i c). Komponent "relacje NPC" ma docelowo zawierać:
- dodatkowe questy uzależnione od składu drużyny (pomiędzy NPC z modu oraz pomiędzy nowymi a oryginalnymi NPC),
- przyjaźnie, flirty, konflikty, spiski i układy pomiędzy nowymi NPC a oryginalnymi NPC.
Komponent ten powstanie jednak niemal na samym końcu.
Wiek: 29 Posty: 342 Podziękowania: 11/64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-21, 21:57
Jasne, że aktualne :) Postać Namiira nie jest jeszcze gotowa, ale wkrótce planuję się za nią zabrać. Zaglądaj na forum - jak będę miał gotową postać, odezwę się na priv :)
Wiek: 29 Posty: 342 Podziękowania: 11/64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 23:03
Mała zmiana planów. Jak widać, prace nad modem pochłaniają ogrom czasu, a bardzo chciałbym podzielić się z Wami efektami swojej ciężkiej pracy. Dlatego też chcę Wam przedstawić, jaki tryb prac przyjąłem na tę chwilę.
Etap 1.
Etap 1a. Utworzenie rdzenia moda dla 5 NPC (Miranda, Masambe, Alethra, Rimardo, Talindra) wraz z umiejętnościami/przedmiotami specjalnymi, rozwiniętym questem, wątkiem przyjaźni oraz pre-romansu.
Etap 1b. Udostępnienie chętnym testerom efektów prac etapu 1a. W tym samym czasie ja będę pracował nad banterami pomiędzy NPC oraz ich wtrąceniami do questów i wydarzeń znanych ze świata gry (nie tworzę banterów z NPC w etapie 1a, gdyż wolę je stworzyć kompleksowo). Chcę też stworzyć komponent zwany "relacjami NPC", który np. będzie umożliwiał wykonanie dodatkowych questów dostępnych tylko przy określonym składzie drużyny.
Etap 1c. Poprawka błędów zgłoszonych przez testerów, nagranie soundsetu.
Etap 1d. Udostępnienie wszystkim moda składającego się z 5 NPC (Miranda, Masambe, Alethra, Rimardo, Talindra).
Etap 2.
Etap 2a. Utworzenie rdzenia moda dla kolejnych 5 NPC (Theodor, Ariadne, Nathan, Kasandra, Namiir) wraz z umiejętnościami/przedmiotami specjalnymi, rozwiniętym questem, wątkiem przyjaźni oraz pre-romansu.
Etap 2b. Udostępnienie chętnym testerom efektów prac etapu 2a. W tym samym czasie ja będę pracował nad banterami pomiędzy NPC oraz ich wtrąceniami do questów i wydarzeń znanych ze świata gry.
Etap 2c. Poprawka błędów zgłoszonych przez testerów, nagranie soundsetu.
Etap 2d. Udostępnienie wszystkim ostatecznej wersji moda składającego się z 10 NPC (Miranda, Masambe, Alethra, Rimardo, Talindra, Theodor, Ariadne, Nathan, Kasandra, Namiir).
Na ten moment jestem w punkcie 1a (mam już rdzeń dla Mirandy, Masambe, Alethry i Rimardo) i właśnie pracuję nad ostatnią postacią, Talindrą, która na pewno zostanie ukończona w marcu. Oznacza to, że z dniem dzisiejszym pilnie poszukuję chętnych do przetestowania 5 nowych NPC (przypominam, że chodzi tutaj o postaci z własnymi historiami, rozwiniętymi questami, ścieżkami przyjaźni oraz pre-romansu). Jest sporo do testowania, więc byłoby mi miło, gdyby zgłosiły się max. 3 osoby (ważne jest to, aby nie wszyscy testowali tych samych NPC). Proszę o zgłaszanie się w przeznaczonym do tego temacie.
Wiek: 29 Posty: 342 Podziękowania: 11/64 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-04, 23:15
Zgodnie z nowymi założeniami do moda, w pierwszeństwie będę poszukiwał chętnych do wcielenia się w następujące postaci:
- Miranda - dobra, bardzo wrażliwa, obrażalska, emocjonalna łowczyni,
- Alethra - zła bardka, która kocha aktorstwo, uważa się za prawdziwą damę i która jest teatralna we wszystkim, co robi,
- Talindra - skromna, zakompleksiona, praworządna dobra paladynka, typ cichej myszki,
- Rimardo - neutralny dobry kapłan, który przeżył traumę; spokojny, ale i nieco depresyjny.
Jeśli ktoś jest chętny, proszę o zgłoszenia poniżej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum