Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-25, 09:09   

A jaką Ty masz wersję gry i skąd w ogóle ją ściągałeś. Bo załączony sejw na pewno nie pochodzi z wersji 1.73.

Wskazuje na to nie tylko brak zmiennej kontrolującej rozdziały, ale również stary soundset niektórych postaci w sejwie i brak np. w worldmapie sejwa obszaru z moda Eliastree Song, który był dodany w wersji 1.61. Już sama ta ostatnia przyczyna wskazuje, że gra została utworzona przez wersję gry wcześniejszą niż 1.61.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-26, 08:31   

dradiel napisał/a:
A jaką Ty masz wersję gry i skąd w ogóle ją ściągałeś. Bo załączony sejw na pewno nie pochodzi z wersji 1.73.

Wskazuje na to nie tylko brak zmiennej kontrolującej rozdziały, ale również stary soundset niektórych postaci w sejwie i brak np. w worldmapie sejwa obszaru z moda Eliastree Song, który był dodany w wersji 1.61. Już sama ta ostatnia przyczyna wskazuje, że gra została utworzona przez wersję gry wcześniejszą niż 1.61.


Sciągnąłem z tej strony:

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5842

Na menu wyświetla się wersja 1.73, tyle wiem.

Chyba, że coś się źle zainstalowało.

da się wogóle coś z tym zrobić, żeby nie było problemów w przyszłości, czy trzeba grać od nowa?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-26, 09:00   

Użyj tych kodów, które napisałem kilka postów wyżej.

Wygeneruj też raport i podeślij do mnie na e-maila. Po kliknięciu w menu w raport w głównym katalogu gry wygeneruje się plik archiwum 7z. Będzie miał mniej więcej nazwę #123.7z.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5569
Podziękowania: 431/314
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2017-11-26, 09:00   

Temat jest stale ten sam i nawet wyglad postu z downloadem sie nie zmienia. Kiedy ściągnąłeś sam instalator? Bo wygląda ta jakbyś pobrał go dawno temu (któryś stary) i teraz dograł nowego patcha. Tak się zrobić nie da.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-26, 09:55   

Patch ma zabezpieczenie. nie zainstaluje się na wersji gry wcześniejszej niż 1.68. Stara wersja gry jedynie co to go pobierze i rozpakuje. Przy próbie instalacji wyświetli się komunikat, że patch nie współpracuje z tą wersją gry (chociaż na koniec wyświetla się jeszcze jeden błędny komunikat, że go niby zainstalował).

Ta sama sytuacja jest z użyciem instalatora. Poprzedni instalator pobiera patcha, rozpakowuje i informuje, że ta wersja gry nie współpracuje z tym patchem. Po czym błędnie na sam koniec wyświetla komunikat, że go niby zainstalował.

W każdym razie gra ani poprzedni instalator patcha do nowej wersji nie zainstaluje. Błąd z końcowym komunikatem, jak nie zapomnę to w przyszłości naprawię. Obecny instalator też już i tak ten błąd zawiera :D

Gdyby ktoś samodzielnie zmienił wersję w pliku konfiguracyjnym na nowszą, to wtedy patch zostałby zainstalowany. Z tym że wtedy chitin.key byłby niekompatybilny z zwartością katalogu data. Gra się powinna wykrzaczyć przy uruchomieniu
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-11-26, 10:23   

morgan napisał/a:
Temat jest stale ten sam i nawet wyglad postu z downloadem sie nie zmienia. Kiedy ściągnąłeś sam instalator? Bo wygląda ta jakbyś pobrał go dawno temu (któryś stary) i teraz dograł nowego patcha. Tak się zrobić nie da.


Pobrałem niedawno jakieś kilkanaście dni temu. Ewentualnie skąd ściągnąć taki który poprawnie się zainstaluje i zainstaluje patcha? Czy jest sens zainstalować wszystko od nowa i grać na tym sejwie który mam czy trzeba, zaczynać znowu od początku?

Ewentalnie jaka wszystko poprawnie zainstalować, skąd pobrać itd. krok po kroku, żeby nie było problemów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-11-26, 10:45   

Cytat:
Użyj tych kodów, które napisałem kilka postów wyżej.

Wygeneruj też raport i podeślij do mnie na e-maila. Po kliknięciu w menu w raport w głównym katalogu gry wygeneruje się plik archiwum 7z. Będzie miał mniej więcej nazwę #123.7z.


Cztery posty wyżej pisałem co trzeba zrobić.

Poprawności gry w tym momencie już nie zagwarantuję. Kody pomogą doraźnie, może nic takiego się nie wydarzy.

Nowa wersja instalatora na stronie jest od ponad pół roku.

Podeślij raport.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sand Glokta

Posty: 9
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2017-12-04, 20:41   

Dziękuje za pomoc,

Mam pytanie, po pokonaniu Sarevoka, mam drzwi zamknięte, i nie mogę wyjść ze świątyni, czy jest jakiś kod który to rozwiąże?

Przeniosłem się kodem na inny obszar, ale Kelt, nie zagaduje do mnie i nie mogę sam nawiązać z nim rozmowy, co sprawia, że nie mogę się przenieść między grami, proszę pomóżcie.

Dradiel, czy jeśli zainstaluję grę na nowo i zacznę grać od BG2, zaiportowaną postacią, to będzie to też powodowało problemy, czy muszę stworzyć ją również od nowa?

Pozdrawiam

EDIT: Przypominam, że nie piszemy dwu sąsiadujących ze sobą postów w odstępie mniejszym niż 24 H (w wyjątkowych wypadkach 12). Edycja wystarczy. - M

EDIT II: A do podziękowań służy przycisk POMÓGŁ / POMOGŁA pod postem osoby udzielającej pomocy. - M
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-12-05, 06:58, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 226
Podziękowania: 18/13
Wysłany: 2017-12-04, 21:16   

nowa gra z zaimportowana postacią powinna być wolna od problemów. W końcu liczą się wygenerowane zmienne, odkryte obszary itp.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
qnio

Posty: 14
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2018-01-04, 16:54   

Przy próbie otworzenia drzwi wieży na przełęczy Kuldahar gra się wywala.

000000001-Quick-Save.rar
Pobierz Plik ściągnięto 17 raz(y) 1,74 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2018-01-04, 17:37   

Przyślij raport błędów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
qnio

Posty: 14
Podziękowano 1 razy
Wysłany: 2018-01-04, 18:10   

Cóż, chyba przepadło, bo jak teraz wczytałem grę to dwukrotnie przeszło.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Remi 

Wiek: 42
Posty: 78
Podziękowania: 3/102
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2018-01-12, 21:17   

Mam problem z ukończeniem moda Dark Horizon. Nikita w centralnej części Wrót Baldura po prostu nie pojawia się (zadanie z sekcją z Beregostu ukończone).

000000001-Quick-Save.zip
Pobierz Plik ściągnięto 18 raz(y) 1,21 MB

_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1557
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2018-01-13, 05:30   

Zmienne czasem się nie ustawiają, rzadko, bo rzadko, ale jednak. W tym wypadku rozmowa na ostatnim poziomie z Paulem Wolf powinna była tuż przed walką ustawić zmienną.

W każdym razie przyjrzę się temu, a Tobie zostaje tylko użyć kodu:
C:SetGlobal("CMSectionEndGame","GLOBAL",1)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Remi
Remi 

Wiek: 42
Posty: 78
Podziękowania: 3/102
Skąd: znad Bałtyku
Wysłany: 2018-01-13, 10:45   

Kod zadziałał, Nikita się pojawiła, wejście do nadzoru też. Wielkie dzięki za pomoc.

Co do zmiennych dradielu, to obawiam się, że to może być moja wina. Tyle razy próbowałem przejść finałową walkę z Sekcją, że nie pamiętam, czy w tym konkretnym przypadku, gdy ich pokonałem, to pozwoliłem im się na początku wygadać, czy od razu potraktowałem ich całą masą obszarówek samemu uciekając w jakiś ciemny kąt i dialogi nie zaskoczyły.

Korzystając z okazji chciałbym Ci gorąco podziękować za to co stworzyłeś. WoBG jest po prostu niesamowity, a stabilność i mała ilość bugów to wartość sama w sobie. Wiem coś o tym, bo swego czasu grywałem w BGT modowane na własną rękę.

Jeden jedyny drobiazg jaki zauważyłem. Gram postacią męską, a dosyć często towarzysze mówią do mnie jakbym był kobietą (głównie bantery z NPC BG1 Project, ale nie tylko).
_________________
Pozdrawiam

Remi
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group