Poprzedni temat «» Następny temat
[BG EE] Pytania i porady dla początkujących i wyjadaczy
Autor Wiadomość
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5546
Podziękowania: 427/304
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2017-12-24, 12:14   

Dzieje się tak zapewne dlatego, że Khalid i Jaheira znikają, jeśli nie dołączy się ich do rozdziału III, teoretycznie warunek ten jest ustawiony na PPD, ale widocznie przekłada się na same dialogi. Chyba nic się z tym nie da zrobić. Zresztą nie rozumiem tej desperacji, to bardzo przeciętny NPC. A gdyby udało się go przyłączyć, to i tak będzie mieć soje bazowe doświadczenie.

W sumie jest jeszcze jedno rozwiązanie - tego przywołanego przyłącz po prostu kodem ctrl + q (CTRL + Q). R-rozmawiać już raczej nie b-będzie, ale też zapewne nie dla konwersacji go miałeś.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zal 

Wiek: 24
Posty: 23
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2017-12-24, 13:42   

Zadziałało. Dodałem mu też konsolą doświadczenia by miał tyle, co jak umarł. Dzięki. :)

EDIT: Do podziękowań służy odpowiedni przycisk po postem osoby, która Ci pomogła, sądzę, że chłopaki zasłużyli. - M
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-12-24, 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
maddbirdie

Posty: 1
Podziękowano 2 razy
Wysłany: 2018-01-10, 19:18   

Hej, mam pytanie a propos przejścia między BG1 a SOD. Nie jestem pewna, czy mogę je tu wrzucić...? :dontgetit:

Walka z Sarevokiem kończy się przeniesieniem postaci do SOD. Grając w poprzednie wersje BG przyzwyczajona byłam do tego, że po Sarevoku robiłam questy związane z ToSC. Więc oczywiście tym razem zrobiłam tak samo, a gra wrzuciła mnie w dalszą część historii.. No i nie wiem, jak wrócić.

Czy z poziomu SOD wrócić do tych lokacji i potem przenieść się z powrotem na pierwszą mapę dodatku (jaki jest kod tej mapy?), czy może da się jakoś wyłączyć automatyczne przejście bohaterów do dalszej części rozgrywki?

EDIT:
Sposób z cheatsami nie działa. Z Final Save nie da się przejść kodem gdzieś indziej, a kody na lokacje z BG1 w SOD nie działają. Pomyślałam, że może w Final Save należy zmienić zmienną, która odpowiada za przejście do dalszej części rozgrywki? Ale na tym już się nie znam :(

EDIT2:
Problem rozwiązany, aczkolwiek zostawię post dla potomnych :) W EE Keeperze głównej postaci zmieniłam wartość zmiennej w zakładce Global Variables o nazwie SPRITE_IS_DEADSAREVOK z 1 na 0. Trzeba kodem na lokacje się przenieść gdzieś indziej. Wrzucę bo z tym też miałam problem.
Czyli najpierw zmiana w pliku baldur.lua poprzez dodanie

Cytat:
SetPrivateProfileString('Program Options','Debug Mode','1')

a potem konsola ctrl+spacja, przykładowy kod:

Cytat:
C:MoveToArea("AR2300")

P.orobić questy, jak się skończą - eksportować postać do SOD.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
morgan, Nobanion
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group