Poprzedni temat «» Następny temat
Klawisz "TAB"

Czy klawisz tabulacji jest potrzebny w grze?
TAK
69%
 69%  [ 23 ]
NIE
30%
 30%  [ 10 ]
Głosowań: 33
Wszystkich Głosów: 33

Autor Wiadomość
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 32
Posty: 202
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2017-12-23, 11:39   

Nie powiem czasem korzystałem z Ctrl+ 4, Tabów czy kodów(przenoszenia sie do innych lokalizacji). Bez tego nieraz była nie mała frustracja. Mimo tego tak musiałem się pytać na forum:). Dałbym większa wolność i opcjonalnie włączanie i wyłączanie tego wszystkiego w opcjach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
bunio

Posty: 67
Podziękowania: 2/4
Wysłany: 2017-12-27, 20:33   

Jako opcja opcjonalna - spoko
Jako blokada twarda - nie

Dlaczego:

Dzisiejszy świat zmierza raczej ku ułatwianiu rozgrywki, a nie ku utrudnianiu jej.
Zaś Twoja genialna modyfikacja jak rozumiem skierowana jest w pewnym sensie zarówno do starych pryków co pozjadali zęby na baldurze jak i dla nowych graczy którzy może zainteresują się świetną grą sprzed lat.

Argument 2
Mając grę tych rozmiarów, gdzie jedno przejście gry zajmuje nam miesiące, chcielibyśmy raczej wyciągnąć z niej jak najwięcej. A przynajmniej ja tak mam. Decydując się na tak wielką mega modyfikacje, chciałbym wycisnąć z gry wszystko. I wiem, że balans miejscami kuleje, wiem, że są exploity, liczy się ogrom treści i cieszenie się tą treścią.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 42
Posty: 71
Podziękowania: 5/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-12-30, 23:34   

Przechodzę całe WoBG bardzo skrupulatnie, każdy quest, każdy NPC, każdy mod, staram się odtworzyć każdą rozmowę pomiędzy NPC, zbieram wszystkie przedmioty, kupuję każdą broń. Poza tym wszystko screenuje. Na własny użytek poprawiam albo tworzę nowe solucje. Staram się opisać każdy mod zawarty w WoBG, oraz parę, które sobie sam doinstalowałem. Powiedzmy, że rozkładam grę na czynniki pierwsze. Nie powiem przydaje mi się i TAB i Ctrl+4, Ctrl+R, Ctrl+Y itp., itd. Przechodzę niektóre lokacje parę razy z różnymi składami, sprawdzam co, kto ma do powiedzenia. Z tych względów jestem za zostawieniem TAB i reszty, albo dać opcjonalnie. Tak jak opcjonalnie jest GUI czy czcionka. Zawsze ustawiam na oryginał. Każdy lubi to co lubi i opcjonalność wydaje się w porządku. Chcesz - masz, nie chcesz - wyłączasz.

Na marginesie zapytam: czy w najbliższym czasie szykują się jakieś większe zmiany w WoBG, mając na uwadze to, co działo się podczas Dziesięciodnia Bystry?

Taka dygresja:
Trzeci raz mi się tak zdarzyło: mam ładnie skończone BG1, zaczynam BG2, przechodzę caluśkie IWD, trafiam na Promenadę, szybko udaję się do Halarua, by mieć to z głowy i wreszcie mogę sobie spokojnie robić BG2. I tu, rok temu padł dysk. Znów BG1, IWD, Halarua, zaczynam BG2 i nowa instalka WoBG. Całe szczęście mam sava na zakończenie BG1, więc robie samo IWD, Halarua i dwa dni temu, kiedy szczęśliwy przemierzam dzielnicę mostów, muszę przeinstalować system i pechowo formatuję dysk z grą. Oczywiście mam jeszcze dwie kopie gry na innych dyskach. Ale znów mnie czeka IWD i Halarua…

W związku z tym,
1. TAB i reszta są mi potrzebne,
2. jeżeli szykują się większe zmiany w WoBG po dziesięciudniach, to może chwilę poczekam z grą.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1556
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2017-12-31, 10:45   

Nie martwcie się, w tym wypadku nikogo na siłę nie będę uszczęśliwiał. O ile się za to kiedyś w końcu wezmę i oczywiście uda mi się to wykonać to klawisz tab będzie można włączyć, jeśli ktoś tego będzie chciał. Podobnie ctrl+4.

Z wyjątkiem Ctrl+R, w związku ze zmianami pod nowy projekt, który chwilowo będzie zawieszony, z okazji dużej ilości roboty w wyniku ostatnich prac wykonanych przez Gwiazdy Mystry :) Od następnego patcha będzie wyłącznie leczył.

W związku z Dziesięciodniem Mystry plany co do WoBG oczywiście mam. Przede wszystkim wgranie tłumaczeń modów Planar Sphere, NEJ i FfT. Jak wykonam to, dopiero zacznę zastanawiać się, z które mody wgrać do WoBG z okazji ich przetłumaczenia.

Tak swoją drogą nawiązując do wgrywania modów do WoBG przez Ciebie, to WoBG jest co raz mniej kompatybilne. Z kolejnymi patchami będzie tylko gorzej, szczególnie jeśli ma się zamiar dogrywać mody techniczne.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Exiled Drow


Wiek: 37
Posty: 882
Podziękowania: 14/32
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2018-01-08, 11:10   

Ojoj, bez Taba to ja sobie nie pogram^^. Więc oby była to możliwość włączania i wyłączania go:D
_________________
MiXB napisał/a:
Skoro Mag może być wielkim wojownikiem to taki Mnich powinien móc strzelać Kamehameha z łapy (zaocznie zwaną kulką ognia).

Heh, masz piwo:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1556
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2018-01-16, 22:39   

Jeśli ktoś chce zagrać z pewną dozą tajemnicy, czyli bez użycia tabulacji to:

1. Proszę przejść do katalogu tobex_ini\patch
2. Otworzyć plik template.patch
3. Na jego końcu proszę dodać:

Address=b3CC5DC
Target=E9,99,25,00,00,90

Nie wolno niczego innego poza dodaniem tych dwóch linijek zmieniać w tym pliku inaczej może to się źle skończyć dla rozgrywki.

Powyższy patent definitywnie wyłącza przycisk tabulacji. Nie prowadziłem jakichś szczególnych testów poprawności działania tego, ale wydaje mi się, że wyłączenie w ten sposób tabulacji nie powinno wywołać problemów w grze.

W przyszłości, w którymś z patchy pojawi się to jako opcja. Na razie jeśli ktoś chce musi sobie to zrobić ręcznie.

Dopóki nie dodam tego na stałe w którymś patchu, to każde patchowanie gry do nowszej wersji usunie powyższe linie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group