Poprzedni temat «» Następny temat
Politeista - podklasa kapłana
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 920
Podziękowania: 27/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-27, 17:59   Politeista - podklasa kapłana

Po dzisiejszym dniu publikuję efekt swojej pracy - podklasę kapłana.

Mam także filmik o niej, więc spodziewajcie się czegoś na youtube/facebooku.

Politeista.rar
Pobierz Plik ściągnięto 53 raz(y) 890,52 KB

_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 920
Podziękowania: 27/80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-08-25, 08:10   

Nie jestem tu moderatorem. Dodam opis podklasy w osobnym poście.

Politeiści w realiach Krain to nie osoby wierzące w wielu bogów, lecz czczące dwóch lub (maksymalnie i najczęściej) trzech z nich. Takie jednostki są kapłanami, którzy stacjonują w świątyniach czczących panteon, ale zdarza się, że znajduje się ich także na szlaku. Świeża tradycja "politeizmu" ma swój rodowód z trójcy - przymierza Helma, Tyra i Torma, i właśnie kapłani tych bogów jako pierwsi zaczęli wyznawać więcej, niż jedno bóstwo. Ścieżka politeisty wymaga wielkiego wyczucia i zrównoważonego charakteru, gdyż konieczność mediacji między Mocami i ich wyznawcami jest niezbędna. Osoba w trakcie stawania się politeistą bardzo dużo czasu spędza na modłach i medytacjach (mniej więcej tyle, ile trzej kapłani jednego bóstwa), ucierpiała przez to jej sprawność fizyczna oraz intelektualna.

ZALETY:

- na 1 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Względy patronów (działa jak o trzykroć silniejszy czar Błogosławieństwo, lecz celem może być wyłącznie rzucający)
- na 3, 6 i 9 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Przywołanie boskich mocy (działa podobnie do Przywołania boskiej mocy, lecz zwiększa cechy fizyczne o +9 niezależnie od poziomu, a także uniemożliwia rzucanie czarów w trakcie działania)
- na 15, 18 i 21 poziomie uzyskuje zdolność specjalną - Potęga trójcy (podnosi cechy fizyczne do 24, czar kończy się zmęczeniem kapłana, można w trakcie działania rzucać inne zaklęcia)
- na 25 poziomie uzyskuje status 'Złotousty mędrzec' (+1 do mądrości i +2 do charyzmy na stałe)

WADY:

- może być wyłącznie: Neutralny dobry, Neutralny lub Neutralny zły
- nie może dwuklasować na wojownika, łowcę czy maga
- nie otrzymuje świętego symbolu na 25 poziomie
- minus 3 do siły i kondycji, a także minus 2 do inteligencji przy tworzeniu postaci
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group