Poprzedni temat «» Następny temat
Podklasa W/M/K/Z ?
Autor Wiadomość
neithaen 

Posty: 2
Wysłany: 2011-02-11, 00:38   Podklasa W/M/K/Z ?

Od jakiegoś czasu grywam w Baldura (wiem, że późno - ale lepiej później niż wcale), przeglądam to forum w poszukiwaniu informacji i w końcu postanowiłem się zarejestrować, gdyż nurtuje mnie pewne pytanie, a raczej mam pewien problem.
Chciałbym przejść solo Baldka i najlepiej do tego nadaje sie W/M/Z ew W/M/K - lecz w jednym i drugim przypadku traci się - albo kapłana, albo złodzieja. I tu następuje moje pytanie - czy istnieje jakaś podklasa lub sposób aby zagrać postacią łączącą W/M/K/Z w jedno? W Shadow Keeperze na ile się orientuje nie da się.
Szukałem sporo po necie - lecz nic takiego nie znalazłem. Czy słabo szukałem, czy też coś takiego nie istnieje? Jeśli chodzi o mechanikę to jestem w zasadzie laik i nie wiem czy jest sens uczyć się jej by taką postać stworzyć?
Będę wdzięczny za w miarę szybką i wyczerpującą odpowiedź.

PS. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum c(~)
_________________
I''
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kol 
Przyjaciel Klanu
Fantazmaty i miazmaty


Wiek: 35
Posty: 2375
Podziękowania: 60/46
Skąd: Preußen
Wysłany: 2011-02-11, 00:49   

Witamy an forum. Odpowiem trochę wymijająco, ale rano ktoś napisze konkretnie o modach, bo jest na pewno takowy, pamiętam.
W/M/Z nie potrzebuje kapłana. Walki są zazwyczaj rozstrzygane nie przez możliwość leczenia, a przez dobre KP i zaklęcia, a do leczenia po walce spokojnie możesz używać mikstur. Dla jednej postaci będzie ich aż nadto ;)

PS. Boże mój, kiedy to ja przechodziłem solo W/M/Z Baldura?... Eony temu.
_________________
xui̯-ø
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
neithaen 

Posty: 2
Wysłany: 2011-02-11, 00:56   

Hmm.. Może ujmę to inaczej. Nie lubię z niczego rezygnować. Wiem że da się i bardem przejść - ale mam taką zachciewajkę żeby mieć wszystko w jednym :)
Właśnie jestem po lekturze forumowego tutka o tworzeniu podklas i z tego co tam przeczytałem to raczej się nie da. Ale póki co nie składam jeszcze broni - zawsze jakaś boczna furtka istnieje. :)

No i to ciągłę machanie zbrojami :/
_________________
I''
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2519
Podziękowania: 250/60
Wysłany: 2011-02-11, 09:31   

Hmm, nie da się tego zrobić w normalny sposób, na pewno nie będziesz miał w karcie postaci wojownik/mag/złodziej/kapłan, ale był taki modzik, który dodawał pewną księgę, po użyciu której dostawało się umiejętności kapłana. Za cholerę nie pamiętam nazwy, ale może Alvarez albo Yarpen będą pamiętali. Chociaż nie wiem po co Ci kapłan do szczęścia potrzebny :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Zasłużony

Posty: 1929
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-02-11, 09:43   

Hmm... jedynym obejściem jakie kojarzę jest Semi-multi mod, ale nie licz na żadne fajerwerki - ten mod dodaje jedynie zwoje z czarami kapłańskimi, których można się uczyć -> wędrują do księgi maga, więc de facto otrzymujemy takiego quasi-kapłana.

Jeśli chcesz powariować z podklasami, to może jeszcze zainteresuje Cię coś takiego.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Folmi 

Wiek: 34
Posty: 26
Podziękował 1 razy
Skąd: BGiF / TH
Wysłany: 2011-02-14, 20:55   

Vinci napisał/a:
Chociaż nie wiem po co Ci kapłan do szczęścia potrzebny :P

a ja nie wiem po co złodziej :P
Cios w plecy i zakładanie pułapek są przegięte i za łatwo z nimi się gra. Choć nie zaprzeczam że to 1sze może dawać poczucie 'klimatu', ale po czasie nudzi.
Rozbrajać można poprzez przyjęcie na klatę, a otwierać można magiem.

Obecnie gram W/M/K i idzie dużo przyjemniej niż W/Z, którym ostatnio przechodziłem.

Co do zbroi to z tego co pamiętam była co najmniej 1 dobra pozwalająca czarować.
_________________
Ruwnierz witam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Yarpen 
Bibliotekarz
Podrywacz znudzonych literatek


Wiek: 34
Posty: 345
Podziękowania: 21/15
Wysłany: 2011-02-14, 23:40   

http://www.pocketplane.net/zyraen
Reaver Kit. Ma w sobie chyba nawet coś z druida. Tylko poczytaj readme, bo implementacja tego jest dość dziwna.

Alv, to drugie jest zupełnie niezwiązane. Pozwala na posiadanie więcej niż jednej podklasy (np. Kensai/Zabójca) a nie na tworzenie nielegalnych wieloklasowości. :)
_________________
"Yarpen przedstawiony jest jako kawał sukinsyna i prostaka, ale w gruncie rzeczy porządnego. Cechuje go rubaszny humor, potrafi jednak być poważny i szczery."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 36
Posty: 1340
Podziękowania: 51/108
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-12-16, 18:07   

Wskrzeszę temat. W/M/K/Z to spec od wszystkiego, czyli od niczego. Już W/M/K i W/M/Z są aż nazbyt wszechstronni - w sumie, może po prostu stworzyć dodatkowego kompana - taka dwójka robi za całą drużynę...

Otóż ze względu na równowagę w grze, trójklasowcami mogą stać się chyba tylko półelfy - bo to rasa dość "nieciekawa" i dobra jedynie we wszechstronności (w edycji 3.5 tylko półelf dostawał ulubioną klasę k a ż d ą i awansował w tych klasach bez kar, co mu rekompensuje to, że nic znaczącego nie dostaje).

Nie da się standardowymi metodami stworzyć takie wieloklasowości. No chyba, że się wynajmie Beamdoga do tego, ewentualnie zaingeruje w silnik bardzo mocno, tworząc program inny, niż Weidu.
_________________
years ago i had an elven beauty, now i am closer to mordor

https://forum.polter.pl/swiat-valees-rdzen-swiata-rasy-vt76172.html <- autorskie uniwersum
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group