Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1477
Podziękowania: 644/85
Wysłany: 2017-11-05, 06:32   

W załączeniu plik, który naprawia cutscenkę pod kątem gry multiplayer w przypadku Sekcji.

Co do BoneHill, to musisz sprecyzować co się dzieje u Ciebie. Bo u mnie bez problemu na Twoim sejwie zostaję przeniesiony przez Peltara ze świątyni na wyspę.

CMCUTAND.zip
Pobierz Plik ściągnięto 3 raz(y) 368 Bajtów

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 291
Podziękowania: 19/143
Wysłany: 2017-11-05, 12:06   

Dzięki Ci za sprawną odpowiedź. Możesz napisać gdzie mam plik wkleić, w całym katalogu z grą, nie znalazłem takiego pliku na podmianę. Z tego co widzę wszystkie .bcs są w Override.

Co do BoneHill to faktycznie teraz dialog z Peltarem po teleportacji zaskakuje, wcześniej sytuacja wyglądała podobnie jak w sekcji. Prawdopodobnie miało to jeszcze miejsce przed aktualizacją z 1.68 do 1.73.

Jeżeli możesz, napisz co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, na wypadek gdyby sytuacja znowu się powtórzyła.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1477
Podziękowania: 644/85
Wysłany: 2017-11-05, 12:27   

Oczywiście do override.

Kiedyś ktoś już zgłaszał problem z wejściem na SoBH na multiplayerze i wtedy to naprawiłem. Nie pamiętam kiedy to było, więc jeśli nie miałeś ostatniej wersji WoBG, to całkiem możliwe, że dlatego miałeś problem.

Przyczyną są po prostu błędy w skryptach cutscenek. Być może, gdzieś jeszcze takie cutscenki są, ale ja nigdy nie testowałem WoBG pod kątem gry multiplayer.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Kelkorn

Posty: 3
Wysłany: 2017-11-12, 00:01   

Mam problem z modem SoS. Mianowicie po skończeniu spotkania w karczmie i zgodzeniu się na podroż do Soubar znika HUD (tak jakby cały czas nadal odgrywała się cut-scenka). Spotkał się ktoś z czymś podobnym?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1477
Podziękowania: 644/85
Wysłany: 2017-11-12, 06:25   

Prześlij sejwa sprzed cutscenki.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kelkorn

Posty: 3
Wysłany: 2017-11-12, 12:14   

Udało mi się rozwiązać problem. Związany on był ze skryptem chłopca stajennego sprzątającego i zamykającego tawernę. Jeżeli nasza drużyna blokowała mu ścieżkę podczas 'sprzątania' gra rozpoznawała cut-scenkę jako niedokończoną. Rozwiązałem to w ten sposób że przed startem całej sekwencji (gdzie jeszcze mamy parę sekund na reakcję) udało mi się umieścić drużynę w jednym z pokoi gdzie nie blokowali chłopca. Później już wszystko działa prawidłowo :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group