Poprzedni temat «» Następny temat
Strategie na przesadzonych przeciwników z WoBG
Autor Wiadomość
Pavlus
Przyjaciel Klanu
Exiled Drow


Wiek: 37
Posty: 871
Podziękowania: 14/31
Skąd: Kaszuby
Wysłany: 2015-12-06, 13:28   Strategie na przesadzonych przeciwników z WoBG

Jak w temacie, chciałbym, abyśmy wrzucali tutaj taktyki jak poradzić sobie w co silniejszymi mobkami. W związku z tym, że w sposobach i pytaniach dotyczących gry jest już bez mała sto stron, przez które należy się przekopać, a nadal pojawiają się pytania o tych samych wrogów myślę, ze warto by umieścić tutaj taki mały zbiór. Żeby nie było spamu byłby to temat bez dyskusji, same sposoby opracowane przez np Kinskiego, który radził sobie np z wampirami z DS. Co moderator na to? Zostawiamy czy temat nie ma sensu?
_________________
MiXB napisał/a:
Skoro Mag może być wielkim wojownikiem to taki Mnich powinien móc strzelać Kamehameha z łapy (zaocznie zwaną kulką ognia).

Heh, masz piwo:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
khayman 

Wiek: 41
Posty: 199
Podziękowania: 14/10
Wysłany: 2015-12-06, 23:32   

Wampirki to konfesjonalnie - armia jednego, kaplan w tle ( może odganianie zaskoczy),kon dntryczne ataki, nie prowokujemy wszystkich naraz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 357
Podziękowania: 59/91
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-12-22, 19:37   

Podobno do trzech razy sztuka, ale ja okiełznałem wampiry z Drizzt Sagi, dopiero za czwartym razem. Sam nie wiem dlaczego zajęło mi to tak długo, skoro Kinski już dawno temu podał na nie receptę. Kluczem jest oczywiście Ochrona przed Zwykłymi Broniami, nie są wtedy w stanie dosięgnąć nas swoimi paskudnymi łapami. Do tego 100% odporności na magię, być może wystarczy nawet odporność na dominację, czy zauroczenie (cokolwiek one tam nie stosują). Do ich eksterminacji doskonale nadają się Wekiera Zniszczeń, lub ulepszona wekiera od Otha (Błogosławiona Wekiera Zaburzeń).
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
lubczyk 


Wiek: 29
Posty: 113
Podziękowania: 8/8
Wysłany: 2016-01-20, 22:56   

Co do wampirów to mikstura ochrony przed śmiercią i coś na dominacje/ochrona przed zwykłymi. Poza tym olej szybkości i ja solowalem po 4 wampiry bo jednak te mikstury są rzadkie jak cholera.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Furrak
Kapłan Oghmy

Posty: 23
Podziękowania: 6/55
Wysłany: 2016-01-21, 04:06   

lubczyk napisał/a:
Co do wampirów to mikstura ochrony przed śmiercią i coś na dominacje/ochrona przed zwykłymi. Poza tym olej szybkości i ja solowalem po 4 wampiry bo jednak te mikstury są rzadkie jak cholera.


Ja też próbowałem solować, ale skubańce wysysają raz kondycje, a raz zręczność. Mikstura ochrony przed śmiercią i zielony zwój ochrony przed nieumarłymi chronią tylko przed wyssaniem kondycji. Co prawda zręczność po kilku minutach wracała, ale to powodowało że walki się ciągnęły. Zwój przywrócenia nie działa na zręczność. No i skubańce dominują chyba zdolnością, bo zielony zwój ochrony przed magią przed tym nie chroni. Ostatecznie zbroja płytowa króla, mikstura szybkości, heroizmu, klarowności i ochrony przed śmiercią i walka z nie więcej niż 2 na raz.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
red_ender

Posty: 31
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2016-01-22, 11:35   

Tip dla osób grających drużyną do walki z Zamaskowaną Postacią.
Trudno jest odpowiednio zabezpieczyć wszytskich - najlepiej sprawdza się jedna postać, która dostaje zielony zwój odporności na magię i po kolei wszytskich wykańcza.
Ale co z resztą drużyny? Wszyscy muszą wejść do lokacji, a miejsca jest niewiele. Sprawy nie rozwiązuje sama niewidzialność, bo Zamaskowana Postać na początku rzuca wykrywanie. Rozwiązanie jest proste - Niewykrywalność :) czyli czar, z któego nikt nie korzysta i nie kupuje. Dają też radę wszelkie przedmioty dające ten efekt.
1. Nie ma sensu bufować walczącej postaci - Zamaskowana Postać zdejmie na początku wszystkie buffy. Zielony Zwój pozwoli za to przetrwać ostrzał pociskami, chmury itp.
2. Po zdjęciu osłon łykamy niewidzialność i pijemy - Miksturę Klarowności, Olej Szybkości, Mikstury SIły. Leczymy się jeśli trzeba.
3. KONIECZNIE do walki idziemy postacią chronioną przed zwykłymi broniami. Najlepiej jeśli taki efekt da przedmiot. 2 warte uwagi - szata dla Maga, którą zdobywamy po walce z Shar Nadalem (finał DtotSC). Jest też zbroja płytowa z takim samym efektem (nie pamietam gdzie).
4. Kolejność wykańczania - Wyjąca Śmierć/Tanari/Szkielety/Wampiry/Zamaskowana Postać.

Przetestowane wczoraj, działa. Obeszło się bez mikstur chroniących przed wysysaniem wampirów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 31
Posty: 201
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2016-05-05, 23:45   

Dla mnie najtrudniejszym przeciwnikiem dotąd, którego nie mogłem przejsć(normalnie 1 vs 1) był Michio z TS. Mj kensai miał charakter zły, więc nie mógł walczyc, więc wrzucałem drizzta z rzuconym czarem całkowita niewrazliwosć. niestety Nicpon szybciej się uzdrawiał, a Drizzt jakoś tam sobie radził. Mnich za kazdym razem go zabijał. znalazłem inny sposób, aby wykonać zadanie pozytywnym sensie. Po zabiciu pierwszego syna. Ukatrupiłem pozostałą dwójkę bez gadania.

Na zamaskowanego miałem fajny sposób. Jedną postac na niewidzialności dawałem tuż obok zamaskowanego. Drugiego zbrojnego na niewidzialności na odległośc taką, zeby było blisko przywołańców, ale dotarła do niego rozproszenie. Obie postacie ochrona przed magią. pozostali na niewidzialności z ognistymi kulami oraz miksturami wybuchu. Drizzt atakuje i po zadaniu obrażeń zbliża się do przywołańców. Jak się pojawia zjawa. ida mikstury. Zabita jest zwykle po 2-3 sekundach. Jak z wejścia wyrusza do centrum wampiry. To reszta drużyna zaczyna kanonadę ognista. 2 zbrojnych dobija co słabszych i demona. Sam zamaskowany jest prosty.

Innym przeciwnikiem ciezkim dla mnie był tancerz cienia. Powód prosty, bo Kachiko nie miała wyłomu:).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 31
Posty: 201
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2017-10-29, 21:40   

Dla mnie co niektóre walki w Vecna mod przerastają.

Jeżeli się spotka kogokolwiek z tych istot wymienionych. Wiedz że nie masz szans. Granite, Vodka i Lava Golem(ten nie jest odporny na pertyfikacje z rózdzek), magiczne golemy. Są odporne na wszystko i bardzo wkurzaja. Android 1 tak samo jest odporny na wszystko, ale przy dobrych wiatrach majac jedno broń da się przezwyciężyć. Z walk zwykłych fajny było połaczenia pewnego smoka z gromadą mega beholderów. Jeden rodzaj beholdera jest strasznie wkurzajacy i jedynie magią da się pokonać. Jeszcze jest taka lokalizacją z groma smoków, która była ciekawa.

Na sam koniec zostawiam finalną walkę Loloth complex. 5-7 zatrzymań czasów nie wystarcza, aby ubić wszystko co żyje. Gdybym miał więcej artefaktów, które dawałby odporność na zatrzymanie. Nawet nie draśnie się 3 głównych przeciwników. Trzeba mieć nonstop całkowitą Niewrażliwość, a jedynie Kensai/Mage da radę.......Takiegoż nie mam. Mógłbym zmniejszyć na bardzo łatwy poziom i dałoby się przejść, ale wole poczekać. Wyruszam ku Tronowi Bhall, albo jeszcze pobawię się w mod Planar Sphere z ciekawości.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
lubczyk 


Wiek: 29
Posty: 113
Podziękowania: 8/8
Wysłany: 2017-10-30, 18:06   

Też ciężko było mi zdzierżyć te walki. Hardkor to jest gdy się chce to na szaleńcu przejść 6 osobowym pt.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 31
Posty: 201
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2017-10-30, 18:55   

Na szaleńczym to 15-20 sekund i wszyscy leżą niezależne od poziomu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
lubczyk 


Wiek: 29
Posty: 113
Podziękowania: 8/8
Wysłany: 2017-10-30, 20:44   

Caladan napisał/a:
Na szaleńczym to 15-20 sekund i wszyscy leżą niezależne od poziomu.



Dlatego napisałem gdy się chce :), osobiście pomijam ten mod bo mnie denerwuje.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 31
Posty: 201
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2017-10-30, 21:21   

Ja też do tego za bardzo nie wrócę. Zamysł świetny, ale przegięty w każdym calu. Zwykle jest jeden schemat na przeciwników, bo inaczej się za bardzo nie da. Ale końcowe artefakty. Trudno przebić je czymkolwiek. Robe Mysteria wydaje się cienkie dla maga.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
lubczyk 


Wiek: 29
Posty: 113
Podziękowania: 8/8
Wysłany: 2017-10-30, 22:22   

Dradiel obiecał znerfić te przedmioty, wiec pewnie to zrobi w wolnej chwili. BO przegięte są.

Co do Planar Sphere to tam niechcący kiedyś wszedłem na 11 lv. .

Mało tego nie pamiętam lokacji ale było miejsce gdzie losowo pokazywały się grimuary, wystarczyło wczytać przed wejściem i można było wyjść z 3. jeden był docelowo zawsze.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group