Poprzedni temat «» Następny temat
[Komentarze do] Działu modów do BG II
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 128/135
Wysłany: 2017-03-18, 16:26   [Komentarze do] Działu modów do BG II

EDIT: Wydzielono z tego tego tematu - M

A gdzie opcja "megamody suck wolę coś mniejszego"? :>
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-08-10, 19:37, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Scol 


Wiek: 26
Posty: 715
Podziękowania: 98/110
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-03-18, 19:36   

Tuldor88 napisał/a:
A gdzie opcja "megamody suck wolę coś mniejszego"? :>


To trochę tak jak odpowiadać na pytanie "Jakie jest twoje ulubione warzywo?" słowem "Mięso".
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 337
Podziękowania: 59/87
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-10-08, 19:03   

Rzuciłem okiem na jeden z zareklamowanych tutaj przez Cahira modów. Imoen is Stone od Jastey.
Jastey napisał/a:
I feel under a lot of time pressure every time after the incident with Irenicus, Imoen, and the Cowled Wizards at the Promenade. This mod lets Imoen be turned to stone in that fight. The idea is to give the PC more ease of mind to do all the quests in Chapter 2, knowing that Imoen doesn't suffer - and can be turned back to live like Branwen was in BG1 once the PC reaches Spellhold.

Nie wiem, czy to najlepszy sposób na rozwiązanie problemu, ale przynajmniej ktoś oprócz mnie dostrzega tę drobną niedogodność w scenariuszu dwójki :wink:
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group