Poprzedni temat «» Następny temat
[BG EE] Wieści i informacje
Autor Wiadomość
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2015-10-19, 15:47   

zaczekaj Tuldorze na jakieś potwierdzenie, bo jak dla mnie ALIEN się myli. EE są sprzedawane na GoGu, więc tamtejsze DRM nie mają. Ja z oficjalną wersją od Beamdoga nie mam problemów z odpaleniem gier w innych katalogach (obecnie jadę na 10 kopiach jednego katalogu i wszystkie działają) lub po odinstalowaniu Lanunchera Beamdoga (właśnie to zrobiłem) / usunięciu ustawień tego programu z AppData. Launcher służy tylko do pobrania gry, w końcu to wersja cyfrowa, choć chyba można też ściągać instalatory pojedynczych gier bezpośrednio ze strony beamdoga (Cahir coś wspominał). Memory też nie widzi problemów. Nic nie trafia do rejestru. To gdzie to DRM?

Co najwyżej wersja steamowa (nie wiem, nie używam tej platformy), bo tam chyba wszystkie gry mają DRM steam.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 364
Podziękowania: 61/91
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-10-20, 12:14   

AL|EN napisał/a:
Pic or didin't happen! Dałbyś proszę screena z katalogu + odpalenie w oknie ?

Zerknij czy przypadkiem nie masz: C:\Users\<nazwaUsera>\AppData\Local\BeamDog\BGEE\Profiles

jeżeli tak to przenieś pliki w inne miejsce i odpal ponownie - powinno wyskoczyć okienko z autentykacją.

Zastanawia mnie sposób w jaki sposób będzie się ona uaktualniała.


Nie wiem, czy o taki zrzut Ci chodziło, ale załączam.

Moje \AppData\ jest prawie puste. Z pewnością nie ma tam nic na temat BGEE.

W dokumentach mam za to sejwy i ustawienia konfiguracyjne.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
AL|EN 


Wiek: 35
Posty: 371
Podziękowania: 22/90
Wysłany: 2015-10-24, 19:13   

Sprawdziłem wszystko na czystej maszynie wirtualnej i rzeczywiscie nie ma już zabezpieczenia DRM Beamdoga.
Jak było kiedyś? Po uruchomieniu pliku Baldur.exe były sprawdzane pliki rejestracji w AppData i jeżeli ich nie było to odpalał z katalogu wyżej BGEE.exe i pojawiało się to: http://prntscr.com/8uv26r ten dodatkowy Launcher służy też do sciagania pacza. Teraz po prostu gra się odpala.
_________________
If you wanna make enemies try to change something...

Big World Setup - instalator modów
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 713
Podziękowania: 107/27
Wysłany: 2017-10-08, 06:31   

Całkiem niedawno na platformie IOS, ze względu na przejście zakończenie wspierania systemów 32-bitowych, została wydana seria patchy oznacoznych numerkiem 2.4 dla BGEE, BG2EE i IWDEE.

Lista zmian dla BGEE:
BGEE 2.4 Final Patch Notes

Lista zmian dla IWDEE
IWDEE 2.4 Final Patch Notes

Niestety na kolejną serię patchy (oznaczoną numerem 2.5) dla pozostałych platform musimy jeszcze trochę poczekać.

EDIT: Małe wyjaśnienie w kwestii wersji polskiej. Zarówno BGEE, jak i IWDEE w wersji 2.4 na IOS posiadają pełne tłumaczenie i udźwiękowienie w języku polskim. W przypadku BGEE udźwiękowienie nie dotyczy oczywiście głosów dodanych w EE (w tym wypadku dostępne jest jedynie tłumaczenie, a głosy pozostają po angielsku).
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Meisarcha
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group