Poprzedni temat «» Następny temat
Miecz Felo'melorn z Warcrafta w realiach BG II
Autor Wiadomość
Kreven 

Wiek: 25
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-08-12, 18:27   Miecz Felo'melorn z Warcrafta w realiach BG II

Zaczynam zabawę z tworzeniem itemków i szukam pomysłu jak zrobić miecz Felo'melorn z Warcrafta w realiach BG2, przygotowałem już wstepne Lore mieczyka, tak, żeby nie odstawało bardzo od D&D, ale nie mam pomysłu na jego staty

Cytat:
Uderzenie Ognia to starożytne runiczne ostrze, dzierżone przez szlachecką rodzinę elfickich magów, miecz przechodził z pokolenia na pokolenie. Ostatecznie jednak ostrze jak i prawie cała rodzina Wysokich Elfów została zniszczona, w wyniku ataku nieumarłych. Ostatni z ocalałych, młody mag Kael'thas przekuł ostrze wtłaczając w nie swoją magię, nienawiść oraz płonącą chęć zemsty, sprawiając, że jest ono potężniejsze niż nigdy wcześniej.
Przez swoją specyficzną aurę, ostrza używać mogą tylko magowie, gdyż potrzeba dużej wiedzy magicznej by kontrolować płomienie wydobywające się z miecza.


Co myślicie?

EDIT: Sugerowałem w Shoucie utworzenie nowego tematu z tym zagadnieniem, ale widocznie nie doczytałeś, w poprzednim wątku post ten, a zwłaszcza odpowiedzi, stanowił spam, wydzielam więc do nowego - M
_________________
Ostatnio zmieniony przez Meisarcha 2017-08-13, 08:31, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 17
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2017-08-13, 02:21   

Moja propozycja na miecz:

Miecz ten został stworzony przez magów z Thai kilkaset lat temu. Do jego wykonania posłużyło serce potężnego demona Ragnarosa, którego duszę zaklęto w stali. Od miecza bije niezwykły gorąc a jednocześnie odczuwa się przenikliwy chłód, jak gdyby dało się wyczuć nienawiść do wszelakich istot go otaczających. Służy on tylko posiadaczowi, ponieważ wierzy że ten będzie go w stanie uwolnić. Jego esencja jest tak silna, że tylko postacie o ściśle określonych poglądach i silnym umyśle są w stanie się nim posługiwać. Istoty, które mają jakiekolwiek zawahania, łatwo ulegają podszeptom miecza i tracą nad sobą kontrolę na rzecz demona, który wiecznie jest rządny krwi.

Miecz mógłby mieć własnego questa związanego z magami w bg 1 (chyba jeden to był Denak), dodatkowo ciekawe bantery z Edwinem, oraz quest w bg 1 i 2 z możliwością ulepszenia, tak aby kosztem statystyk miecza można było przywołać coś a'la żywiołaka ognia/demona.

Co do statów to:

wymagane 12 inteligencji i 10 charyzmy

Po znalezieniu:
+2, +1 obrażeń od ognia, 30% odporności na ogień, postacie neutralne i chaotyczne mogą wpaść przy uderzeniu w chaos na 3 rundy
Po ulepszeniu u Thalantyra i Grzmiącego Młota (quest z magami):
+3, +3 obrażeń od ognia, 50% odporności na ogień, postacie neutralne i chaotyczne mogą wpaść przy uderzeniu w chaos na 3 rundy
Po ulepszeniu przez Cromwella:
+5, +3 od ognia, 100% odporności na ogień,
1 raz dziennie przywołanie Ragnarosa, po przywołaniu miecz posiada statystyki z przed 2 ulepszenia

Przypominałby on nieco, moim zdaniem mało rozbudowany mieczyk z SoB
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 842
Podziękowania: 71/149
Wysłany: 2017-08-13, 07:22   

Kreven napisał/a:
Dzięki za pochlebne opinie :grin:
Szczerze mówiąc, to gdy robiłem te głowy to w moim zamierzeniu było, by były one śmieszkowate, ale mam w planach zrobić kolejny dla typowego maniakalnego złodupca, żeby każdy mógł wybrać coś dla siebie :smile:

Swoją drogą zaczynam zabawę z tworzeniem itemków i szukam pomysłu jak zrobić miecz Felo'melorn z Warcrafta w realiach BG2, przygotowałem już wstepne Lore mieczyka, tak, żeby nie odstawało bardzo od D&D, ale nie mam pomysłu na jego staty

Cytat:
Uderzenie Ognia to starożytne runiczne ostrze, dzierżone przez szlachecką rodzinę elfickich magów, miecz przechodził z pokolenia na pokolenie. Ostatecznie jednak ostrze jak i prawie cała rodzina Wysokich Elfów została zniszczona, w wyniku ataku nieumarłych. Ostatni z ocalałych, młody mag Kael'thas przekuł ostrze wtłaczając w nie swoją magię, nienawiść oraz płonącą chęć zemsty, sprawiając, że jest ono potężniejsze niż nigdy wcześniej.
Przez swoją specyficzną aurę, ostrza używać mogą tylko magowie, gdyż potrzeba dużej wiedzy magicznej by kontrolować płomienie wydobywające się z miecza.


Co myślicie?

Bardzo mi się podoba, bo jak Stwórca dradiel zrobił porządek z przegiętymi przedmiotami, to mi brakuje takiego nadsuperprzedmiotu, który jak będzie warunkowany pewnymi kryteriami może być bardzo ciekawym uzupełnieniem rynsztunku :P
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 525
Podziękowania: 64/95
Wysłany: 2017-08-13, 08:39   

Markhet napisał/a:
Po ulepszeniu u Thalantyra i Grzmiącego Młota (quest z magami):
+3, +3 obrażeń od ognia, 50% odporności na ogień, postacie neutralne i chaotyczne mogą wpaść przy uderzeniu w chaos na 3 rundy

Cromwella
Markhet napisał/a:
Po ulepszeniu przez Cromwella:
+5, +3 od ognia, 100% odporności na ogień,
1 raz dziennie przywołanie Ragnarosa, po przywołaniu miecz posiada statystyki z przed 2 ulepszenia

Cespenara

O super-hiper-uber przedmiotach było już trochę na tym Forum, polecam zwłaszcza ten temat, ku rozwadze. Ktoś niedawno też wspominał o arcie Kinskiego na Varsconie o Dark Horizons, który przegiętymi przedmiotami stoi.

Nobanion napisał/a:
Bardzo mi się podoba, bo jak Stwórca dradiel zrobił porządek z przegiętymi przedmiotami

Ująłbym to nieco inaczej:
Bardzo mi się podoba, że Stwórca dradiel zrobił porządek z przegiętymi przedmiotami;)

Oczywiście nie mam zamiaru deprymować Twoich modderskich zapędów - wręcz przeciwnie, cieszy mnie, że chcesz tworzyć, po prostu sądzę, że gra nie potrzebuje (więcej) przegiętych przedmiotów, które rujnują balans. Dobra przygoda - to jest coś!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 17
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2017-08-13, 10:40   

Akurat chodziło mi o to aby podmienić go z mieczem Ulepszony długi jęzor ognia, który ma umagicznienie +4, +2 TraKO i obrażeń przeciw trollom, wilkom, 1-6 dodatkowych od ognia, co jest rówież zdrowym przegięciem. Jest jeszcze płomienny miecz +2, +3 od ognia i 50% odporności na ogień. Chyba że któregoś miecza nie ma w najnowszej wersji, to przepraszam.

Jeżeli chcesz się bawić w nerfienie całkowite to i tak połowa przedmiotów powinna być do wywalenia. Moim zdaniem to w WoBG powinno być kilka przedmiotów +3 w BG 1 i kilka +5 w BG 2 i podwyższona ilość doświadczenia żeby grał również poziom, albo niech już zostanie jak jest, bo przy 10%/10% i 5-6 osobowej drużynie jest dosyć ciężko.

Wracając jeszcze do przeginania przedmiotów to uważam, że jeżeli byłoby to okupione odpowiednią ilością główkowania i zachodu, a przy okazji jak to napisałeś przygody to fajnie jest uzyskać w efekcie końcowym coś co będzie nas cieszyć (CBW), a nie kolejnego grata do kolekcji.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
nowyU
Kreven 

Wiek: 25
Posty: 12
Podziękowano 6 razy
Wysłany: 2017-08-13, 23:26   

W sumie fajny pomysł z tym Ragnarosem :D Tylko w takim przypadku zmieniłbym miecz Felomelorn na młot Sulfuras
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group