Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130

Wysłany: 2017-06-20, 02:09   

Ale fajnie :P Załączyłbyś zapis, grasz na najnowszej wersji ? Ja znowu przechodzę, ale początek znam dosyć dobrze, stąd zapis byłby ciekawy...I przeszedłeś większość zadań? A masz zapis zaraz przed samym przejściem?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1459
Podziękowania: 614/84
Wysłany: 2017-06-20, 05:52   

Załącz sejwa tuż przed przejściem do BG2.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130

Wysłany: 2017-06-20, 07:28   

U mnie występuje błąd kiedyś dawno chyba temu sygnalizowany, że jak pogram sobie i wyjdą, coś popiszę na klawiaturze, spróbuję wejść do gry, wczytuję zapis i to na okrągło przeładowuje mi się opcja odpoczynku, a jak na próbę robię zapis to wygląda że jakby jakieś klawisze były naciśnięte i wypisuje z samo siebie długą nazwę. No niby odpowiedziałem na zadane pytanie, ale jakby była wina to klawiatury, to w inne gry też by to przeszkadzało...Trochę to denerwuje, wylogowanie nic nie pomaga, trzeba przeładować kompa, znaczy się system :(
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawain 

Posty: 56
Podziękował 49 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-20, 14:22   

Te przedmioty przechodzą tylko wtedy gdy ma je Drzzit. Tuż przed scenką z Mae Varem pojawia się dialog z Melchiorem Harfelem (oddanie przedmiotów Drzzita) i potem znajdują się w ekwipunku głównej postaci. Nie przechodzą: księga czarów Peltara i jasnobrązowa torba przechowywania. Gdy te przedmioty mają Minsc, Jaheira, Charname lub inni wszystko jest ok. (brak scenki z Melchiorem). Sejw w załączniku tuz przed rozmową z Beltem. Wersja 1.69

save22.7z
Pobierz Plik ściągnięto 19 raz(y) 1,62 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawain 

Posty: 56
Podziękował 49 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-20, 18:42   

I jeszcze jedno Jaheira na końcu BG1 ma po 64072 expa i poziom 7/8. Po dołączeniu jej w lochach spada jej doświadczenie, pkt życia i poziom do 6/8. Exp wyrównuje się jej do poziomu postaci głównej, w moim przypadku Mag/Zawiadaka, ale tylko do klasy czynnej - Mag. A chyba powinno do łącznej wartości doświadczenia mag+złodziej.

Edit: (dla Nobianiona i innych zainteresowanych pulą expa.) Przejście BG1 na ustawieniach fabrycznych WOBG, poziom standard. Początek 3 osoby do 3 lev. Charname. Potem 5 osobowa drużyna do twierdzy Durlaga. i 6 Drzzit z Sagą i pozostałymi questami tj. Grobowiec, krąg, Kultyści dłoni i zakończenie. Musiałem tylko konsolą przywołać Nikitę, żeby skończyć II Sekcję. Nie wiem co zrobiłem źle, ale za Chiny Ludowe nie chciała się pojawić we Wrotach.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
C.B.N

Posty: 1
Wysłany: 2017-07-03, 10:53   

Witam,
Na wstępie chciałbym złożyć wyrazy szacunku autorowi WoBG za kawał genialnej roboty :)
Mam natomiast błąd który występuje u mnie po załatwieniu obozu bandytów i przejściu do Kniei Otulisko. Po rozmowie z więźniem i otwarciu skrzyni i zabraniu z niej listów nie aktualizuje mi się mapa z knieją i za żadne skarby nie umiem się do niej dostać. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, ponieważ nie wiem już co mam zrobić.

Edit:
Temat ogarnięty, wpisałem ten kod i się naprawiło:
CLUAConsole:SetGlobal("Chapter_WoBG","GLOBAL",6)

:)

940000021-oboz bandytow.rar
Pobierz Plik ściągnięto 7 raz(y) 349,81 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 42
Posty: 68
Podziękowania: 4/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-07-14, 22:20   

Dziwna mała dziewczynka na V poziomie Smoczego Oka (IWD), gada po angielsku (chodzi o dźwięk)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 23
Posty: 48
Podziękowania: 3/24
Wysłany: 2017-08-05, 15:59   

Planar Sphere Mod.

Część po wyzwoleniu Czarnoksiężnika, Dzielnica Mostów.

Mamy tam przeciwnika (wygląd Banshee), który nazywa się "Test Dummy", gdy zadaje jej się ciosy klonuje się pod innymi nazwami -
Aprrentice, Tutor. (umiejętności takie same). Wypada z niej miecz, który nie działa (Oczyszczanie aury powinno dać, z tego co wiem, takie same efekty jak akceleracja).

Baldr010.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 268,16 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 23
Posty: 48
Podziękowania: 3/24
Wysłany: 2017-08-05, 19:39   

Przepraszam za post pod postem, ale w sumie dość poważny BUG.

Problem dotyczy moda Planar Sphere. Po pokonaniu Czarnoksiężnika Melanthiuma nie mogę wyjść z Kuli Sfer. Wychodząc zaczepia mnie uczeń (apprentice), że Kula jest atakowana. Następuje cut-scenka, która nie ma końca (zapaliłem sobie papierosa, wypiłem kawę, zjadłem ciastko i skosiłem trawnik).

Miałem wcześniejszego save'a przed zabiciem Melanthiuma. Zrobiłem to jeszcze raz - bug nadal występuje. Spróbowałem się teleportować na zewnątrz Kuli dodaną zdolnością (też z moda) i wejść od ulicy - to samo.

Ponadto tuż po zabiciu Melanthiuma pojawia się Bella - nowy kontakt nadzorujący. Mówi, że po spotkaniu Teosa przyprowadzić go do niego. Po spotkaniu Teosa i zamianie Teosa w kurczaka nigdzie jej nie ma. Z dialogu wynikało iż będzie w pomieszczeniu z mapą (pokój na prawo zaraz przy wejściu). Jakiś kod do pojawienia się jej?

Załączam save'a.

@edit
Jeżeli byłaby możliwość byłbym niezmiernie wdzięczny za komendę konsoli, która rozwiązałaby problem - niestety urlop się kończy, czasu mało i ruszyłem z grą :razz:
Jeżeli nie da się - trudno. Najwyżej szybko nadrobię na ctrl+R i ctrl+y.

000000015-BUG.rar
Pobierz Plik ściągnięto 4 raz(y) 2,71 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 23
Posty: 48
Podziękowania: 3/24
Wysłany: 2017-08-09, 16:00   

CTD przy korzystaniu z Maczugi Orkusa. Dostajemy ją od Orkusa przy końcu moda VECNA.

Prawdopodobnie jest to jeden z efektów maczugi, bo wywala do windowsa po kilkunastu uderzeniach.




na 100% winowajca:


000000029-BUG.rar
Pobierz Plik ściągnięto 3 raz(y) 2,81 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Archerito 

Wiek: 32
Posty: 195
Podziękowania: 1/11
Wysłany: 2017-08-12, 23:32   

Powitalski. Na początek ogromny szacun dla dradiela oraz wszystkich osób zaangażowanych w ten projekt. Jako fan, gracz i przede wszystkim człowiek doceniam Waszą pracę całym serduchem. Odkryłem WOBG stosunkowo niedawno więc jestem dopiero w BG 1 ale kilka kwestii rzuciło mi się w oczy:
- druid zmiennokształtny: broń generowana przez jego skilla nazywa się Werewolf Paw, mało tego jest opisana jako 1-ręczna a przy próbie włożenia innej broni w drugą rękę wyskakuje komunikat, że broń oburęczna w użyciu,
- jeżeli stworzymy sobie custom team a następnie przeniesiemy go do gry singlowej, po odłączeniu postaci można ją odesłać do...Miedzianego Diademu. Może warto byłoby w BG 1 odsyłać postaci do Pod Pomocną Dłonią.

Lojalnie uprzedzam, że po zainstalowaniu WOBG wrzuciłem sobie jeszcze kilka "ułatwiaczy" z tweaksa, które może i mogą mieć jakiś wpływ na powyższe kwestie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group