Poprzedni temat «» Następny temat
Bugi w WoBG, Część II
Autor Wiadomość
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 866
Podziękowania: 75/156
Wysłany: 2017-06-20, 01:09   

Ale fajnie :P Załączyłbyś zapis, grasz na najnowszej wersji ? Ja znowu przechodzę, ale początek znam dosyć dobrze, stąd zapis byłby ciekawy...I przeszedłeś większość zadań? A masz zapis zaraz przed samym przejściem?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1494
Podziękowania: 644/85
Wysłany: 2017-06-20, 04:52   

Załącz sejwa tuż przed przejściem do BG2.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 866
Podziękowania: 75/156
Wysłany: 2017-06-20, 06:28   

U mnie występuje błąd kiedyś dawno chyba temu sygnalizowany, że jak pogram sobie i wyjdą, coś popiszę na klawiaturze, spróbuję wejść do gry, wczytuję zapis i to na okrągło przeładowuje mi się opcja odpoczynku, a jak na próbę robię zapis to wygląda że jakby jakieś klawisze były naciśnięte i wypisuje z samo siebie długą nazwę. No niby odpowiedziałem na zadane pytanie, ale jakby była wina to klawiatury, to w inne gry też by to przeszkadzało...Trochę to denerwuje, wylogowanie nic nie pomaga, trzeba przeładować kompa, znaczy się system :(
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Gawain 

Posty: 56
Podziękował 49 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-20, 13:22   

Te przedmioty przechodzą tylko wtedy gdy ma je Drzzit. Tuż przed scenką z Mae Varem pojawia się dialog z Melchiorem Harfelem (oddanie przedmiotów Drzzita) i potem znajdują się w ekwipunku głównej postaci. Nie przechodzą: księga czarów Peltara i jasnobrązowa torba przechowywania. Gdy te przedmioty mają Minsc, Jaheira, Charname lub inni wszystko jest ok. (brak scenki z Melchiorem). Sejw w załączniku tuz przed rozmową z Beltem. Wersja 1.69

save22.7z
Pobierz Plik ściągnięto 32 raz(y) 1,62 MB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawain 

Posty: 56
Podziękował 49 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-20, 17:42   

I jeszcze jedno Jaheira na końcu BG1 ma po 64072 expa i poziom 7/8. Po dołączeniu jej w lochach spada jej doświadczenie, pkt życia i poziom do 6/8. Exp wyrównuje się jej do poziomu postaci głównej, w moim przypadku Mag/Zawiadaka, ale tylko do klasy czynnej - Mag. A chyba powinno do łącznej wartości doświadczenia mag+złodziej.

Edit: (dla Nobianiona i innych zainteresowanych pulą expa.) Przejście BG1 na ustawieniach fabrycznych WOBG, poziom standard. Początek 3 osoby do 3 lev. Charname. Potem 5 osobowa drużyna do twierdzy Durlaga. i 6 Drzzit z Sagą i pozostałymi questami tj. Grobowiec, krąg, Kultyści dłoni i zakończenie. Musiałem tylko konsolą przywołać Nikitę, żeby skończyć II Sekcję. Nie wiem co zrobiłem źle, ale za Chiny Ludowe nie chciała się pojawić we Wrotach.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
C.B.N

Posty: 1
Wysłany: 2017-07-03, 09:53   

Witam,
Na wstępie chciałbym złożyć wyrazy szacunku autorowi WoBG za kawał genialnej roboty :)
Mam natomiast błąd który występuje u mnie po załatwieniu obozu bandytów i przejściu do Kniei Otulisko. Po rozmowie z więźniem i otwarciu skrzyni i zabraniu z niej listów nie aktualizuje mi się mapa z knieją i za żadne skarby nie umiem się do niej dostać. Będę bardzo wdzięczny za pomoc, ponieważ nie wiem już co mam zrobić.

Edit:
Temat ogarnięty, wpisałem ten kod i się naprawiło:
CLUAConsole:SetGlobal("Chapter_WoBG","GLOBAL",6)

:)

940000021-oboz bandytow.rar
Pobierz Plik ściągnięto 19 raz(y) 349,81 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Andy 
poszukiwacz przygód

Wiek: 42
Posty: 68
Podziękowania: 4/15
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-07-14, 21:20   

Dziwna mała dziewczynka na V poziomie Smoczego Oka (IWD), gada po angielsku (chodzi o dźwięk)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 24
Posty: 49
Podziękowania: 3/24
Wysłany: 2017-08-05, 14:59   

Planar Sphere Mod.

Część po wyzwoleniu Czarnoksiężnika, Dzielnica Mostów.

Mamy tam przeciwnika (wygląd Banshee), który nazywa się "Test Dummy", gdy zadaje jej się ciosy klonuje się pod innymi nazwami -
Aprrentice, Tutor. (umiejętności takie same). Wypada z niej miecz, który nie działa (Oczyszczanie aury powinno dać, z tego co wiem, takie same efekty jak akceleracja).

Baldr010.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 268,16 KB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 24
Posty: 49
Podziękowania: 3/24
Wysłany: 2017-08-05, 18:39   

Przepraszam za post pod postem, ale w sumie dość poważny BUG.

Problem dotyczy moda Planar Sphere. Po pokonaniu Czarnoksiężnika Melanthiuma nie mogę wyjść z Kuli Sfer. Wychodząc zaczepia mnie uczeń (apprentice), że Kula jest atakowana. Następuje cut-scenka, która nie ma końca (zapaliłem sobie papierosa, wypiłem kawę, zjadłem ciastko i skosiłem trawnik).

Miałem wcześniejszego save'a przed zabiciem Melanthiuma. Zrobiłem to jeszcze raz - bug nadal występuje. Spróbowałem się teleportować na zewnątrz Kuli dodaną zdolnością (też z moda) i wejść od ulicy - to samo.

Ponadto tuż po zabiciu Melanthiuma pojawia się Bella - nowy kontakt nadzorujący. Mówi, że po spotkaniu Teosa przyprowadzić go do niego. Po spotkaniu Teosa i zamianie Teosa w kurczaka nigdzie jej nie ma. Z dialogu wynikało iż będzie w pomieszczeniu z mapą (pokój na prawo zaraz przy wejściu). Jakiś kod do pojawienia się jej?

Załączam save'a.

@edit
Jeżeli byłaby możliwość byłbym niezmiernie wdzięczny za komendę konsoli, która rozwiązałaby problem - niestety urlop się kończy, czasu mało i ruszyłem z grą :razz:
Jeżeli nie da się - trudno. Najwyżej szybko nadrobię na ctrl+R i ctrl+y.

000000015-BUG.rar
Pobierz Plik ściągnięto 17 raz(y) 2,71 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sanguis 


Wiek: 24
Posty: 49
Podziękowania: 3/24
Wysłany: 2017-08-09, 15:00   

CTD przy korzystaniu z Maczugi Orkusa. Dostajemy ją od Orkusa przy końcu moda VECNA.

Prawdopodobnie jest to jeden z efektów maczugi, bo wywala do windowsa po kilkunastu uderzeniach.




na 100% winowajca:


000000029-BUG.rar
Pobierz Plik ściągnięto 19 raz(y) 2,81 MB

  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Archerito 

Wiek: 32
Posty: 195
Podziękowania: 1/11
Wysłany: 2017-08-12, 22:32   

Powitalski. Na początek ogromny szacun dla dradiela oraz wszystkich osób zaangażowanych w ten projekt. Jako fan, gracz i przede wszystkim człowiek doceniam Waszą pracę całym serduchem. Odkryłem WOBG stosunkowo niedawno więc jestem dopiero w BG 1 ale kilka kwestii rzuciło mi się w oczy:
- druid zmiennokształtny: broń generowana przez jego skilla nazywa się Werewolf Paw, mało tego jest opisana jako 1-ręczna a przy próbie włożenia innej broni w drugą rękę wyskakuje komunikat, że broń oburęczna w użyciu,
- jeżeli stworzymy sobie custom team a następnie przeniesiemy go do gry singlowej, po odłączeniu postaci można ją odesłać do...Miedzianego Diademu. Może warto byłoby w BG 1 odsyłać postaci do Pod Pomocną Dłonią.

Lojalnie uprzedzam, że po zainstalowaniu WOBG wrzuciłem sobie jeszcze kilka "ułatwiaczy" z tweaksa, które może i mogą mieć jakiś wpływ na powyższe kwestie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
kamster 


Wiek: 23
Posty: 15
Podziękowania: 1/4
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2017-11-04, 13:29   

Nie wiem czy to bug czy zamierzony efekt, ale Kagain po przyłączeniu do drużyny, która ma średnio 4-5 poziom zaczyna na poziomie 1, mając 225 xp. Wg wiki powinien zacząć mając level podobny do aktualnej drużyny. Viconia, gdy ją dołączyłem, dostała z miejsca xpki i jest na 4 poziomie. Jak to więc z tymi kompanami jest? Bo trochę lipa mieć taką rozbieżność doświadczenia w drużynie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
The Exiled Bard


Posty: 5357
Podziękowania: 355/232
Skąd: The Island of Misfit Toys
Wysłany: 2017-11-04, 13:37   

Widocznie wszedłeś do Beregostu na 1. poziomie, tylko wówczas go nie przyłączałeś. Wróciłes na późniejszym etapie gry, ale on będzie miał poziom z pierwszego odwiedzenia lokacji (to akurat generalne prawidło w Sadze BG, nie WoBG)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1494
Podziękowania: 644/85
Wysłany: 2017-11-04, 14:52   

Tak to wygląda w BG, jak opisał morgan. Generalnie WoBG też obowiązuje ta zasada, z tym, że WoBG ma podpinany w momencie przyjmowania do drużyny po raz pierwszy skrypt wyrównujący doświadczenie do głównej postaci. Zdarza się jednak, że gdzieniegdzie nie zauważyłem, że go trzeba podpiąć. Tutaj dialog Kagaina ma dodatkową linię dialogową dodawaną przez BG NPC Project. Nie zwróciłem jak dotąd na to uwagi i to pewnie jest problem. O ile to w ogóle można nazwać problemem, bo wyrównywanie poziomu doświadczenia postaci przyłączalnych to jedno z niewielu o ile nie jedyne ułatwienie zawarte w WoBG w stosunku do oryginalnej gry.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 292
Podziękowania: 19/143
Wysłany: 2017-11-04, 20:22   

W wersji dla wielu graczy gra nie zaskakuje po teleportacji na wyspę Lenor (BoneHill) oraz w sekcji w Beregoscie (DH).

000000001-Quick-Save.zip
Pobierz Plik ściągnięto 7 raz(y) 741,13 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group