Poprzedni temat «» Następny temat
Zestaw modów
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 128/135
Wysłany: 2014-07-03, 18:16   

Nie sądzę by były problemy, acz nie wiem dlaczego instalujesz to w trakcie miast od razu przed startem ^^ tak czy owak o Lure of Sirine's Call zapomniałeś :P
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Mariuss
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 340
Podziękowania: 2/4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-03, 19:13   

A wiesz, zacząłem robić instalację, ale byłem zbyt niecierpliwy - nie chciało mi się tego dalej instalować, skoro i tak gram na razie w jedynkę ;) Dzięki za info.
_________________
(były)Mistrz Próby Bhaala i Wielki Dyplomata, teraz, zaledwie proch na wietrze...
Przeczytałeś już wszystkie artykuły historyczne? Nie możesz znaleźć niczego ciekawego? Wejdź na Kącik Romana!, a spędzisz całą noc na czytaniu!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cecylio 


Wiek: 26
Posty: 198
Podziękowania: 7/36
Wysłany: 2017-05-17, 12:06   

Nudzi mi się, najwyraźniej, i postanowiłem powalczyć z grą przy użyciu SCS. Różne rzeczy słyszałem, ale raz kozie śmierć!

Używam m.in. SCS właśnie, Spell Revision (całkiem ciekawy mod zmieniający nieco czary), Item Upgrade (wygląda fajnie, może pomoże mi przetrwać), Zyraen's Miscellaneous (dla "poszerzonej" nauki czarów dla Paladyna, Łowcy i Barda) oraz standardowo Tweak Pack (odnerfione THAC0, odblokowane wieloklasy, itp.). Jak myślicie, da radę taką drużyną?

1. Kawaler, Człowiek: 18/92-19, 18, 18-19, 12, 14, 18-19 (kulałem, aż zaczęły mi krwawić palce); oczywiście Miecze Dwuręczne, bo jest ich od cholery i są całkiem porządne; +1 Siły, Kondycji i Charyzmy z tomów;
2. Barbarzyńca, Pół-Ork: 19, 18, 19, 12, 10, 3; planuję używać dwóch Korbaczy, ten taki mocny (Wieków?) i Obrońcę Easthaven w off-handzie; żadnych tomów, bo nie potrzebuje;
3. Łowca/Kapłan, Pół-Ork: 19, 18, 19, 12, 18-19, 3; celuję w Młoty Bojowe, wiadomo Młot Runów czy Crom Feyr i również dual wielding; +1 Mądrości z tomu;
4. Kapłan/Złodziej, Niziołek: 10, 19, 18 (dla rzutów obronnych), 12, 17-19, 3; raczej proce, głównie wsparcie defensywne i myślę, że oprócz otwierania zamków i rozbrajania pułapek, będzie zakładał te drugie; +2 Mądrość z tomów;
5. Dziki Mag, Elf: 10, 19, 16, 18-19, 10, 8; główny mag, full ofensywa i mam nadzieję, że jakieś ciekawe "dzikie" odchyły magiczne; +1 Inteligencji z tomu;
6. Iluzjonista/Złodziej, Gnom: 18, 18-19, 18, 19, 10, 3; drugi mag, może Łuk Gessena?, bardziej wsparcie i złodziej do skradania się oraz zadawania ciosów w plecy (te wszystkie czary niewidzialności się przydadzą), a także wykrywanie iluzji; +1 Zręczności z tomu;

Zbieram zakłady: jak szybko się poddam? :lol:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Harth 


Wiek: 24
Posty: 44
Podziękowania: 1/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-18, 22:50   

Nie grałem z SCS (kiedyś zagram) ale wieloklasowcy w 6-osobowej drużynie to kiepski pomysł, wolno awansują.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cecylio 


Wiek: 26
Posty: 198
Podziękowania: 7/36
Wysłany: 2017-05-19, 12:42   

Nie było tak źle, doszedłem całkiem daleko... póki nie Windows i jego aktualizacje. Utknąłem w pętli nieudanej aktualizacji i musiałem stawiać system na nowo. Nie wiem, to chyba taka próba wkurzenia mnie, bym zrezygnował z 7 i przeszedł na 10. Dziesiątka mnie irytowała, więc cofnąłem się do Siódemki... i nie żałuję, choć Mikrusy wyraźnie nie lubią takich jak ja. Węszę spisek.

Następnym razem spróbuję już na EE i złą drużyną, tym razem postaram się być konsekwentnym.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1296
Podziękowania: 124/169
Wysłany: 2017-08-10, 14:39   

SCS wcale nie jest tak bardzo trudny. Wiele komponentów można wybrać zresztą i poziom trudności dostosować, jest bardzo elastyczny. Hm... Szczerze mówiąc to nie pamiętam, kiedy grałem w tę grę bez SCS-a i Spell Revision, dla mnie to rudymentarne mody.

Wieloklasowcy (podwójni) są w 6-cioosoobowym składzie jak najbardziej ok. Duale są silniejsze, ale bardziej uciążliwe, mi się rzadko chce z nimi bawić.

W BG1 i przez większość BG2 wiloklas odstaje od jednoklasów o 1-2 poziomy- to tyle co nic, a jest znacznie silniejszy. Potem jest trochę gorzej, ale za to dostaje HLA obu klas, to wystarczająca rekompensata.

Nie wiem, po co Ci dwóch złodziej, jeden w zupełności wystarczy. Do tego, w tych kombinacjach, do sztyletowania będą się nadawali dopiero na wysokich levelach, moim zdaniem to bez sensu. Ja bym wolał mieć wojownika-złodzieja, zdecydowanie najlepsza postać do sztyletowania. Kapłan-złodziej to, moim zdaniem, najsłabsza kombinacja wieloklasowa, typowa postać pomocnicza.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group