Poprzedni temat «» Następny temat
EET - opinie i uwagi
Autor Wiadomość
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-07-15, 21:53   

Cytat:
Wygląda na to, że wszystko działa pod podstawowym EE, ale nie pod SoD. EET korzysta z SoD i coś się komplikuje.

Konkrety proszę. Instalowałeś na EET? Zainstalowałeś ten mod przed "setup-EET_end.exe", tak jak podaje readme (ten komponent zawsze powinien być zainstalowany po wszystkich innych modach). Testowałem u siebie tę podklasę i nie znalazłem żadnych problemów na EET. Jak działa na BG2:EE to i tu powinno. Byłby to pierwszy kit, w którym kod BG2:EE nie działa na EET.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 692
Podziękowania: 24/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-15, 22:06   

@Nobanion się zdenerwował, delikatnie mówiąc, bo podklasa się kiełbasiła.

Nie mam zainstalowanego EET.

Ale widzę, że kolejność instalacji odegrała tutaj najważniejszą rolę.
Teraz chyba jest dobrze. @Nobanion, dobrze już?
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 837
Podziękowania: 70/146
Wysłany: 2017-07-15, 23:17   

Tak, działa poprawnie.
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 692
Podziękowania: 24/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-16, 08:01   

Przepraszam za offtop, ale chcę, żeby nie było to w SB.

Jeśli masz kłopot z tym, że już dużo za Tobą, a nie chcesz od nowa wszystkiego zaczynać, to można trochę pokombinować z sejwami. Przenieś folder z zapisaną grą do folderu mpsave i dodaj nową postać. Można jej najpierw ekwipunek zabrać, potem dać zastrzyk doświadczenia i dodać umiejętności shadowkeeperem (te od Bhaala - leczenie lekkich ran itp.).

To w sumie czitowanie, ale szkoda tego, że się tyle przeszło. A jeśli da się tylko tyle punktów doświadczenia, ile miała wcześniejsza postać, to co to za czitowanie?

Ja tak często robię, jak się coś sypnie.
Potem można przenieść folder z savem z mpsave do save i już grasz od nowa.

Edit: w sensie - rozgrywka wznowiona.
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 837
Podziękowania: 70/146
Wysłany: 2017-07-16, 10:26   

Cytat:
Ruffle_truffle
Dziękuję za przypomnienie sposobu, ale poradziłem sobie inaczej i tutaj ukłon w stronę Mistrza L`f-a ( sposób jego na kotokształtnego z poprzednich wersji, niby proste ale dobrze że sobie zapisałem gdzieś, wielkie dzięki Ci), Mistrza K4thosa , Mistrza Lava Del'Vortela i Mistrza Ruffle, szkoda 16 godzin gry( wg steama) mi było, jak się okaże w trakcie, że działa wszystko prawidłowo, to dam kotokształtnego na YT a warto odświeżać podklasy, bo inaczej się gra- słowa pana Ruffle.
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 837
Podziękowania: 70/146
Wysłany: 2017-08-05, 01:56   

Mam pytanie czy jest wzorem Easy mods z poprzednich wersji zniesienie ograniczeń na noszenie magicznych przedmiotów, by można było bez ograniczeń nosić? Przejrzałem Tweaki wszelkie i jest dużo ciekawych zmian, czy ułatwień a tego nie znalazłem, całkiem możliwe że coś przeoczyłem a jeżeli nie ma, czy jest to może w planach pod wersję EET?
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-08-05, 04:59   

nie chce mi się przekopywać przez readme, ale na 99,99% znajdziesz taki tweak w Tweaks Anthology (następca BG2 Tweaks). Mod działa bez problemów na EET.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 837
Podziękowania: 70/146
Wysłany: 2017-08-05, 11:46   

Wiedząc, że jest, to dokładniej zerknąłem i z pomocą (...) :P odnalazłem, teraz w EET jest Super Moc. :razz:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 692
Podziękowania: 24/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-07, 16:58   

Mam pytanie.

Gram między innymi Safaną dualowaną na maga. Czy w EET, podobnie jak w BGT, postaci są jakoś związane ze sobą? Tzn. nie chcę, by Safana w dodatku SoD, nie miała drugiej klasy.

Chcę, aby przeszła z takimi samymi statystykami, czarami, liczbą punktów doświadczenia itd.

Skoro to Trilogy, zakładam trochę z góry, że powinno tak być, ale nie wiem, czy ktoś poruszał ten temat, a znaleźć nic nie mogę.

Gdyby było to możliwe, moje zainteresowanie EET znacznie by wzrosło. Gram swoją podklasą druida (kotokształtny) i świetnie się bawię, ale nie wiem, czy instalować Trilogy.
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-08-07, 21:12   

przechodzą statystyki i ogólnie wszystko. Jak znasz angielski to tu jest więcej informacji: http://gibberlings3.net/f...495#entry250392
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 692
Podziękowania: 24/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-08, 09:33   

Mam jeszcze jedno pytanie - czy da się konwertować save'a z czystego ee1 do EET?
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-08-08, 09:52   

jest to do zrobienia (bo plik SAV to po prostu zbitek zasobów spakowanych w jednym pliku, więc można by je poddać konwersji jak całą resztę), ale nie widziałem sensu, bo nikt o taki ficzer nie prosił. Musiałby by być spory odzew żebym ruszył 4 litery i coś takiego wymodził.

Z ciekawostek dotyczących zapisów - w odróżnieniu od BGT w EET wszystko dotyczące BG1 korzysta ze z góry ustalonej numeracji stringów (oryginalny string + 200000), więc jeśli chodzi o oryginalną treść gry, zapisy są kompatybilne pomiędzy różnymi wersjami językowymi, bez względu na to jakie mody zainstalowałeś. Co do treści dodawanej przez mody to jest też możliwość użycia starych zapisów z poprzedniej instalacji na zupełnie innej instalacji z innymi modami. Opcjonalna aktualizacja zapisów jest dostępna w czasie instalacji setup-EET_end, korzystając z danych automatycznie zebranych w czasie poprzedniej instalacji (ADD_SPELL, straifikowanego dialog.tlk, brakujące zasoby są usuwane z zapisu, a mapa świata jest wgrana od nowa, importując stare oflagowaie obszarów). Na dobrą sprawę możesz grać z mega modami, potem postawić całkowicie nową, znacznie okrojoną instalację (bądź podobną, ale np. instalując mody w innej kolejności), a (teoretycznie) zapisy wciąż powinny śmigać po instalacji setup-EET_end.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group