Poprzedni temat «» Następny temat
Planar Sphere Mod - pytania i porady
Autor Wiadomość
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 29
Posty: 420
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-07-01, 10:00   

A ja myślałam, że ten mod jest zabugowany i nie da się go ukończyć...?
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Nugrud

Posty: 76
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2007-07-01, 10:59   

saCOOL napisał/a:
prośba jeszcze: mógłby ktoś dobrać się do tych "Przepotężnych" broni i skopiować tu ich właściwości? Wraz z opisem fabularnym, jeśli można. Z góry dzięki.


O to chodzi:

Cytat:
Pain's Shard +6
This blade sparkles with magical energy as you draw it through the air. It seems to almost cut through the Planes themselves, leaving a blackness in its wake. This blade once adorned the Lady of Pain, the powerful ruler of Sigil, but was given to you by her for your great service. It protects from many things, including cold and instant death, as well as granting magic resistance and regeneration. When it strikes a target, there is a good chance that the target will be wracked with incredible pain. The blade also anchors the wielder to their plane of existence, making them immune to Maze and Imprisonment spells.
So sharp is the blade that it cuts through reality itself. With each hit there is a small chance that the target will be thrown into another plane of existence. The sharpness of the blade also allows the wielder to cut through any magic that might hinder movement. Finally, the blade contains some of the power of the Lady. The wielder may access this power, allowing them to use the blade to cut through space and teleport to their desired location at will. It also allows them to cast the Banishment spell once a day, that flings one target into oblivion. The blade cuts through magic as well and so with each hit the target may lose magic resistance or have physical spell protections removed.
EQUIPPED EFFECTS:
While equipped, this blade protects the wielder from all forms of instant death magic (disintegration and petrification)
+25% Magic Resistance
Immune to Imprisonment and Maze spells
+2 to Armour Class
STATISTICS
Combat Abilities: With each hit there 50% chance that the target recieves cumulative 1 point penalty to their THAC0 - Duration: 20 rounds
With each hit the target loses 5% magic reisitance - Duration: 50 rounds
With each hit the target must make a save versus spells at -3 or be affected by terrible pain. The pain reduces their dexterity by 2 and lowers their saving throws by 2 - Duration: 20 rounds
With each hit there is a 10% chance that the target will be imprisoned in a outer planar reality, but is allowed a save versus death at +4
THAC0: +6 bonus
Damage: 1D8 +6
Damage type: slashing
Weight: 10
Speed Factor: 6
Proficiency Type: Two handed sword
Type: 2-handed
Requires: 14 Strength
Not Usable By:
Druid
Cleric
Mage
Thief


?

Penthea napisał/a:
A ja myślałam, że ten mod jest zabugowany i nie da się go ukończyć...?


Sytuacja się zmieniła. (<--- link)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Li 
Przyjaciel Klanu
Lisior


Wiek: 29
Posty: 420
Podziękowania: 37/11
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-07-08, 10:05   

Hmm... zaczynam w siebie wątpić. Nie wiem dlaczego nie mogę wyrabiać przedmiotów w tej kuźni na dole Kuli Sfer? Mam tę książkę i odpowiednie przedmioty, ale... Ale. Jak rozmawiam z krasnoludami i pytam, czy mogę wytwarzać przedmioty, to mówią, że tak. Jeden z nich podaje mi listę potrzebnych rzeczy. I nic. I jak próbuję się dobić do tego czegoś w centrum pomieszczenia - jest na tym ikonka rozmowy - to nic się nie dzieje. Główny bohater tam idzie, zatrzymuje się obok - i sytuacja wygląda tak jakby chciał z tym pogadać, ale było poza jego zasięgiem. A jak zagadałam do krasnoludów, to odezwały się do mnie tekstem w rodzaju "znowu tu jesteś" czy też "wróciłeś'', więc czy słusznie podejrzewam, że coś się posypało? Jakkolwiek nie wiem czy jasno opisałam co się właściwie dzieje. Bo jak tak to czytam, to mam wątpliwości. Jakby co to krzyczcie na mnie. Postaram się doprecyzować.
_________________
https://www.facebook.com/...54437278982807/
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
purgum 
widzący...

Wiek: 33
Posty: 26
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2010-08-29, 15:42   

Stary temat ale z chęcią go wskrzeszę :grin:

Zainstalowałem sobie tego moda i mam parę pytań: (w pytaniach mogą być spoilery)


1. Mod dodaje sprzedawcę na promenadzie, tyle że za nic na świecie nie mogę go znaleźć.
2. Podobno dodaje też jakieś postacie w dzielnicy mostów i dzielnicy świątyń… ale gdzie (ślepy jestem czy jak)
3. Jeżeli chodzi o główny wątek… załatwiłem kogo trzeba w dzielnicy rządowej… Wracam do Bogini Magii i właśnie gdzie należy się udać, bo albo ominąłem jakiś dialog albo sam już nie wiem co….


Z góry dzięki za pomoc
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2495
Podziękowania: 235/51
Wysłany: 2010-08-29, 15:58   

Całość oznaczę jako spoiler.



purgum napisał/a:
1. Mod dodaje sprzedawcę na promenadzie, tyle że za nic na świecie nie mogę go znaleźć.


Sprzedawca pojawia się w określonym momencie. Bodajże po zabiciu demi-lisza w dokach. Jakiś czas później znika, też uwarunkowane jest to fabułą moda, chyba znika po zabiciu Milleniuma, czy jak mu tam, ale pewności nie mam.

purgum napisał/a:
2. Podobno dodaje też jakieś postacie w dzielnicy mostów i dzielnicy świątyń… ale gdzie (ślepy jestem czy jak)


Patrz wyżej, ta sama sytuacja. Pojawiają się po zabiciu demi-lisza. Hmm, wydaje mi się, że jest o tym informacja w readme, czytałeś? ;)

purgum napisał/a:
. Jeżeli chodzi o główny wątek… załatwiłem kogo trzeba w dzielnicy rządowej… Wracam do Bogini Magii i właśnie gdzie należy się udać, bo albo ominąłem jakiś dialog albo sam już nie wiem co….


Hmm, w dzielnicy rządowej, załatwia się maga w sali rady sześciu, z jego ciała zabiera się klejnot, zrobiłeś to? Po wyjściu powinna się zrobić niezła zadyma na mieście. Jest? Jeśli nie ma, to znaczy że coś nie zaskoczyło, jakaś zmienna i proponowałbym wczytanie sejwa przed walką i stoczenie jej jeszcze raz ;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
purgum 
widzący...

Wiek: 33
Posty: 26
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2010-08-29, 16:40   

Readme – czytałem nie ma obawy :). Mi. stąd moje pytania. Bo tych postaci co mają się pojawić po prostu nie mogę znaleźć.


A demi-lisza zabiłem. Po pokonaniu maga w Sali rady sześciu z automatu przeniosło mnie do stanicy harfiarzy.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2495
Podziękowania: 235/51
Wysłany: 2010-08-29, 17:03   



purgum napisał/a:
A demi-lisza zabiłem. Po pokonaniu maga w Sali rady sześciu z automatu przeniosło mnie do stanicy harfiarzy.


No, to teraz w mieście powinna być niezła zadyma i chaos, nie ma? Jak nie ma to wczytaj i spróbuj jeszcze raz go zabić ;)

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
purgum 
widzący...

Wiek: 33
Posty: 26
Podziękowania: 1/3
Wysłany: 2010-08-30, 13:50   

Całość oznaczę jako spoiler.


Po wielu loadach, niezliczonej ilości faków i innych mało cenzuralnych słów, pokonałem głównego złego tej przygody. Teraz sam siebie się boje. Mój wojowniczy mag, po wykupieniu wszystkich potężnych czarów w mieście i okolicy, pozbyciu się całej drużyny która tylko przeszkadzała, jakimś cudem skopał cztery litery Milleniuma(?). Teraz jestem tak potężny i obłowiony w sprzęt, że Ireniucus i inne Amellisany to pestka. A tak swoja drogą jest to już kolejny mod, gdzie przedmioty czynią postać maga praktycznie niepokonanym . Co osobiście mi się nie podoba.

A teraz kilka pytań.
1.Gdzie znajdę niejaką Bell(?), po tym jak „ponownie spotkałem Teosa i zamieniłem go w kurczaka”, a może druga opcja pozbycia się jej, jest bardziej opłacalna?
2.Pewien mag prosi mnie o naszyjnik stabilności kształtu i o jakiś zwoj aby odczarować swojego ucznia zamienionego w galaretę. Myślałem, że tym zwojem jest zdjęcie klątwy, ale nie… więc co?
3.Ile w sumie jest tych całych ataków na moją kule. Przeżyłem już 2 najazdy fanatyków i atak wściekłych kijów.. Coś jeszcze się szykuje?



Ja odpadam, nie pamiętam już takich szczegółów ;) - Vinci
Ostatnio zmieniony przez Vinci 2010-08-30, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 24
Posty: 202
Podziękowania: 1/5
Wysłany: 2011-10-14, 20:00   

Po przeniesieniu gry do TOB-a gra wykrzacza. Wiem ze winą jest Edwin którego przemieniłem w lisza. Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? Próbowałem na okrętke kodami, ale to knoci coś z rozmowami etc.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-07-24, 12:04   

Odkopuję ku przestrodze. Na taki filmik się natknąłem i już wiem w jakiego moda nie zagram :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=NCqzBsIZsSA
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 525
Podziękowania: 64/95
Wysłany: 2017-07-24, 12:42   

Hehe, a chłopaki z SoMu (memory i morgan, wcześniej poległ na nim Aristo) go tłumaczą, a w zasadzie tłumaczyć kończą, z tego co wiem...
Ale owszem, zgadzam się - mod jest równie zły, co Vecna. Choć zły to niewłaściwe słowo. Słaby i aklimatyczny. Ale dradiel dodał, SoM przetłumaczy - jak zawsze;)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
K4thos
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-07-25, 19:25   

właśnie pojawiła się nieoficjalna wersja tego moda bez nonsensów z Ao i nagród w stylu 9mln expa.
http://gibberlings3.net/f...=48#entry255065
Bazuje ponoć na pierwotnym Planar Sphere, nim mod trafił w ręce innego moddera, którego wypociny można zobaczyć na powyższym filmiku (co ciekawe, z tego co rozumiem, ta wersja z dodatkową zawartością w postaci bogów, Elminsterów i ataku demonów, też nie jest oficjalna - zawartość została dodana przez autora konwersji Planar Sphere do weidu). Zastanawiam się, Meisarcha, czy faktycznie czuć w tym modzie, że w pewnym momencie zawartość leci na łeb, na szyję, w związku ze zmianą pisarza i autora questów, w porównaniu do pierwszej fazy Planar Sphere. Jeśli tak, to pewnie kiedyś wypróbuję tą nową wersję.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 525
Podziękowania: 64/95
Wysłany: 2017-07-25, 19:43   

Słyszałem o tym, choć nie wiedziałem, że bazuje na PSM. To i tak jest na wersję Ehhanced, zgadza się? To było nieuniknione, tym bardziej, że PSM był jednym z modów koniecznych do instalacji Sandrah NPC.
A co do oryginalnego PSMu PL, to pewnie tłumacze (a w dalszej kolejności dradiel) wprowadzą trochę zmian.

Ja w niego nie grałem, przyznam, wystarczyło mi poczytać warstwę tekstową, by stwierdzić, że zadbam o zdrowie psychiczne, póki jeszcze mam okazję;)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 30
Posty: 350
Podziękowania: 59/36
Wysłany: 2017-07-25, 19:53   

w sumie to nie wiem czy działa na innych grach. Z tego co rozumiem Roxanne testuje wszystko pod EET, bo tenże jest wymagany do jej moda (Sandrah Saga), ale skoro starsza wersja działała, to wątpię żeby nagle pojawiły się problemy. Mnie ciekawi czy tłumaczenie zadziała. Mam nadzieję że numeracja stringów w wersji Roxanne została niezmieniona w stosunku do PSM omawianego w tym temacie.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 357
Podziękowania: 59/91
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-07-26, 22:14   

Rzeczywiście jesteśmy z morganem bliscy zakończenia tłumaczenia PSM. I rzeczywiście jest źle, chociaż ten filmik, to chyba najbardziej jaskrawy przykład nędzy tego moda. Jak już wspomniał Meisarcha, staramy się doprowadzić to tłumaczenie do jak najbardziej strawnej postaci (podobnie postąpiliśmy przy Vecnie). Oczywiście niewiele da się zrobić w przypadku takich właśnie cutscenek, ale przynajmniej dialogom <CHARNAME>'a oraz setupowi staramy się nadać kształt zbliżony do tego, co znamy z oryginalnej gry. Może to nie do końca zgodne z zasadami obowiązującymi tłumaczy, ale staramy się poprawić ten tekst. Uprzedzam więc graczy, których cieszyła możliwość ubliżania bogom, czy też ich avatarom, że po polsku nie będzie to już możliwe. No, przynajmniej nie w tak ordynarny sposób, jak po angielsku.
Cieszy mnie z kolei fakt, że ktoś próbuje nareperować tego moda. Jest tam kilka ciekawych/zabawnych spotkań i sama idea rozbudowania twierdzy maga nie jest zła.
Główny quest zakłada jednak, że potężny czarownik uwięzi, bądź zabije wszystkich (naprawdę wszystkich!) bogów i tylko <CHARNAME> będzie się mu w stanie przeciwstawić.
Więc nie wiem jak duże zmiany trzeba by wprowadzić do moda, żeby "wyprowadzić go na ludzi".
Co zaś do tłumaczenia, to wierzę, że da się je bez jakichś szczególnie dużych nakładów pracy dopasować i do tej nowej wersji.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group