Poprzedni temat «» Następny temat
Megainstalacje BGT - pytania i porady
Autor Wiadomość
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1389
Podziękowania: 141/202
Wysłany: 2015-01-31, 23:59   

Całkowicie zrypało mi się zadanie w Lidze Kupieckiej. Już czwarty raz przechodzę je w każdej konfiguracji i nic.

Oddałem listy, wybiłem potworki na górze. Ten wspólnik, co stał na środkowym piętrze zamienił się i zginął. I dalej się coś zacięło. Ze zleceniodawcą nie mam żadnych nowych dialogów, kapitan straży twierdzi, że są tu jeszcze jakieś potwory, a ten wspólnik na parterze nie chce się zmienić. Atakowany nawet nie staje się wrogi.

Jakieś pomysły?

EDIT: obszedłem konsolą. Ale to już drugi taki bug w tej instalacji, co mnie trochę niepokoi. Zwłaszcza, że opisany w tym poście problem nie figuruje nigdzie w internecie. Owszem, problemy z samym zliczaniem są. Ale żeby się w ogóle część typów nie przemieniała- nikt o tym nigdzie nie pisze.

Zastanawiam się jaki mod mógł w tym namieszać?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vladislav666 


Wiek: 32
Posty: 11
Podziękowania: 1/4
Wysłany: 2015-08-11, 17:57   

Orientuje się ktoś czy jest jakiś mod poprawiający respawn przeciwników w BGT? (bo pojawianie się 2 szkieletów 2 psów i hobgoblina w jednym teamie strasznie psuje klimat)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cecylio 


Wiek: 26
Posty: 199
Podziękowania: 7/36
Wysłany: 2015-09-06, 09:52   

Kliwer napisał/a:
EDIT: obszedłem konsolą. Ale to już drugi taki bug w tej instalacji, co mnie trochę niepokoi. Zwłaszcza, że opisany w tym poście problem nie figuruje nigdzie w internecie. Owszem, problemy z samym zliczaniem są. Ale żeby się w ogóle część typów nie przemieniała- nikt o tym nigdzie nie pisze.

Zastanawiam się jaki mod mógł w tym namieszać?


To nie mod, to problem z oryginalną grą.

Link: http://baldur.cob-bg.pl/b...baldura-bg1#5.0

Cytat:
Uwaga: po rozmowie z Brandilarem warto zrobić save'a, gdyż oryginalna gra nie zawsze prawidłowo zlicza zabitych przeciwników, co uniemożliwia zaliczenia zadania.


@Vladislav666, nie wiem czy o to ci chodzi, i nie wiem czy to akurat ma wpływ na wybór potworków, ale jest coś takiego w BGT tweak packu. Osobiście używam trzeciego komponentu, ale nie ma on zupełnie wpływu na to jakie potworki są w tych losowych potyczkach (ale przynajmniej pojawiają się tylko raz). Może komponent pierwszy?

http://readme.spellholdst...TweakReadme.htm

Cytat:
Altered spawns: This component is suitable for those who do not like the current BGT-WeiDU method of fixed random monsters. There are several options for this component:

TuTu-style levelled spawns: Random monsters appear depending on the level of the player. This component is similar to the spawns used by TuTu v6 beta (permission from Ghreyfain).

Deactivate BGT-WeiDU spawns (spawns never appear): This removes random monsters in main areas altogether. However, random encounters in discrete areas still occur when travelling.

Deactivate BGT-WeiDU spawns (spawns appear once): This removes respawning of random monsters in main areas, making them only appear once. Random encounters in discrete areas still occur when travelling.


Moje pytanie: czy przedmioty w jakikolwiek sposób przechodzą z jedynki do dwójki? Pamiętam, że już używałem tego moda kiedyś, ale gdy tylko zaczęła się "dwójka", otworzyłem ekwipunek przy ciemnym ekranie, ale był niestety pusty. Nie żeby mi jakoś specjalnie na tym zależało, ale zawsze mnie irytowało zaczynanie dwójki z użyciem śmieci z Lochów Irenicusa.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-09-06, 10:23   

Cecylio nie, nie przechodzą, albo inaczej - przechodzi tylko ich część np pierścień ochrony koverasa, płaszcz semaja, hełm baldurana itp itd... można je potem znaleźć w Lochach acz tylko część - niestety. Bug z wyrzucaniem ekwipunku na ziemię został wyeliminowany w bGT wiec więcej nie przeniesiesz ;)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Bartek 
Przyjaciel Klanu

Posty: 266
Podziękowania: 19/9
Skąd: Psychedelia
Wysłany: 2015-09-06, 12:04   

Cytat:
Moje pytanie: czy przedmioty w jakikolwiek sposób przechodzą z jedynki do dwójki? Pamiętam, że już używałem tego moda kiedyś, ale gdy tylko zaczęła się "dwójka", otworzyłem ekwipunek przy ciemnym ekranie, ale był niestety pusty. Nie żeby mi jakoś specjalnie na tym zależało, ale zawsze mnie irytowało zaczynanie dwójki z użyciem śmieci z Lochów Irenicusa.


W BG2 Tweaks lub BGT Tweak (do końca nie jestem pewien, który z nich, sięgnij do instrukcji) jest modyfikacja, a dokładniej mówiąc element, który pozwala na przeniesienie kilku przedmiotów do BG2 (jedni twierdzą, że to oszustwo, choć do końca się z tym nie zgodzę). Owe łupy można znaleźć w lochach naszego oprawcy na jednym ze stołów lub (w skrzyni) w komnacie z duergerami. Innego sposobu na transfer przedmiotów nie ma, chyba że użyjesz konsoli lub też shadowkeeper'a.
_________________
You Don't Create Trance, Trance Created You!
In 604 Trance We Trust and love to Dance!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2016-07-25, 20:59   

Dopiero teraz przeczytałem posty po dłuuugiej nieobecności wiec nieco toto po terminie ale liczę ze pomogę soq - instaluj BGt bez wahania. Co prawda samo BGT magicznych katan/ninja-to czy washizashi nie dodaje (komponent o jakim wspomniał Kliwer czyni to z niemafgicznymi i dorzuca je u Taeroma w Beregoscie) niemniej sporo modów to czyni, choćby "Lure of Sirines Call" z kataną i bodaj ninja to +1. Zresztą nawet jeśli mała dostępność danego typu broni zmusi Cię do uzywania jakiejś 'pomocniczej' to i tak możliwość grania na silniku BG2 stanowi spory +. Możliwość zaczęcia gry dzikim magiem od candlekeep i obserwowanie efektów lekkomyślnego zaklęcia nahala na niskich poziomach - bezcenne ^^
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sewedir

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2017-07-25, 10:01   

Meisarcha napisał/a:
W BGT są te same rozmiary, co w klasycznej Sadze BG. BGT z wersjami EE nie ma nic wspólnego (i mieć nie będzie) - do nich jest EET.

I naprawdę nie ma potrzeby tworzyć osobnych tematów do każdego pytania;)

Jak zawsze pisałem w grupowych wątkach to nie otrzymywałem odpowiedzi.
Dzięki za info.
Teraz będę pisał tutaj jak będę miał jakieś pytania.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 539
Podziękowania: 68/96
Wysłany: 2017-07-25, 10:21   

Sewedir napisał/a:
Jak zawsze pisałem w grupowych wątkach to nie otrzymywałem odpowiedzi.

Masz drugie konto? Bo jeśli nie, to napisałeś 1 post w zbiorczym ( http://athkatla.cob-bg.pl...p=124051#124051 ) i nie odpisałem, bo nie wiedziałem, jakie jest jego przesłanie (o jakiej kolizji modów do BG I (a raczej BG I w BGT) z modami do BG II mowa) i do czego się odnosi (TuTu czy jednak BGT), jaki post był nieaktualizowany (listę na SHSie znam, więc nie musisz mi jej linkować, jeśli to ją masz na myśli) itd.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Sewedir

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2017-07-25, 16:08   

Meisarcha napisał/a:
Sewedir napisał/a:
Jak zawsze pisałem w grupowych wątkach to nie otrzymywałem odpowiedzi.

Masz drugie konto? Bo jeśli nie, to napisałeś 1 post w zbiorczym ( http://athkatla.cob-bg.pl...p=124051#124051 ) i nie odpisałem, bo nie wiedziałem, jakie jest jego przesłanie (o jakiej kolizji modów do BG I (a raczej BG I w BGT) z modami do BG II mowa) i do czego się odnosi (TuTu czy jednak BGT), jaki post był nieaktualizowany (listę na SHSie znam, więc nie musisz mi jej linkować, jeśli to ją masz na myśli) itd.

Miałem na myśli kolizje modów z BG1 z tymi w BG2 jak połączysz je w BGT. ( ogólnej kolizji modów).
Bo z tego co rozumiem wszystko będzie w jednej lokalizacji.
Wybacz z takie noobowskie pytanie ale nie zajmowałem modowaniem BG.
Takie mam doświadczenia z innych gier po prostu, dlatego chciałem o to dopytać.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 539
Podziękowania: 68/96
Wysłany: 2017-07-25, 16:21   

Sewedir napisał/a:
Miałem na myśli kolizje modów z BG1 z tymi w BG2 jak połączysz je w BGT. ( ogólnej kolizji modów).

Tym z BG I nic do tych z BG II - BGT tylko łączy obie (a w zasadzie trzy) części, nie spaja w jedną całość. Jeśli zachodzą niekompatybilności to raczej między modami do jednej części gry. Ważny jest porządek instalacji (a ten od lat się nie zmienia, więc post z 2012 r. będzie mieć co najwyżej nieaktualne wersje (bo do części modów wyszły nowsze), ale na sam proces instalacji to nie wpłynie).
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Sewedir
Sewedir

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2017-07-25, 19:06   

Meisarcha napisał/a:
Sewedir napisał/a:
Miałem na myśli kolizje modów z BG1 z tymi w BG2 jak połączysz je w BGT. ( ogólnej kolizji modów).

Tym z BG I nic do tych z BG II - BGT tylko łączy obie (a w zasadzie trzy) części, nie spaja w jedną całość. Jeśli zachodzą niekompatybilności to raczej między modami do jednej części gry. Ważny jest porządek instalacji (a ten od lat się nie zmienia, więc post z 2012 r. będzie mieć co najwyżej nieaktualne wersje (bo do części modów wyszły nowsze), ale na sam proces instalacji to nie wpłynie).

Wielkie dzięki za wyjaśnienie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group