Poprzedni temat «» Następny temat
BGTuTu + mody.
Autor Wiadomość
drummer4
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-11, 22:50   BGTuTu + mody.

Cześć. Na początku chciałbym przeprosić za tworzenie nowego tematu na ten temat, bo z tego co widziałem, co jakiś czas trafia się tu coś w tym stylu, ale naprawdę się już w tym wszystkim pogubiłem. O ile instalacja modów do dwójki nie sprawia mi większych problemów, tak z jedynką jest inaczej.

Może najprościej będzie, jeśli wymienię tu rzeczy, które chciałbym zainstalować, a Wy powiecie mi czy to możliwe i jeśli tak, to w jakiej kolejności?

1. BgTuTU
2. Widescreen mod
3. TWM_GUI
4. Restored Textscreen Music
5. Unfinished Bussines
6. BG2 Tweaks
7. Baldur's Gate Mini-Questy i Spotkania
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 128/135
Wysłany: 2016-02-12, 09:16   

drummer4 napisał/a:
1. BgTuTU
Niechaj Cię Ao broni drummerze, tutu to już stary, od lat nieaktualizowany trup na jakiego prawie nikt już (nowych) modów nie robi. Jeśli chcesz grać bezstresowo lepiej zainstalować BGTrilogy. Przy tym założeniu zainstalujesz wszystkie powyższe i sporo więcej bez najmniejszego problemu :wink:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 337
Podziękowania: 59/87
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-02-12, 11:46   

A ja mam jeszcze lepszą propozycję!
Rozumiem, że silnik BG1 nie podoba Ci się tak bardzo jak ten z BG2, ale powyższe mody warto zainstalować na "jedynce" z Tajemnicami Wybrzeża Mieczy. To fenomenalny mod, idealnie wpisuje się w klimat oryginalnego baldura, i jeszcze znacznie go poprawia. Naprawdę warto się "pomęczyć" na jedynce dla tego arcydzieła.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
ReddishSplash67 

Wiek: 36
Posty: 2
Podziękowania: 1/1
Wysłany: 2016-02-13, 17:04   

Witam,
chciałbym powiedzieć że post drummer4 sprowokował mnie do tego żeby wreszcie się zarejestrować na tym forum ( mimo tego że odwiedzam je od wielu lat ) i podpisać się pod propozycją użytkownika memory. Nie zastanawiaj się kolego i zainstaluj BG1+TWM. Bez poznania tego moda wiele się traci z rozrywki z pierwszą częścią sagi Baldur's Gate
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 829
Podziękowania: 68/146
Wysłany: 2016-02-14, 12:34   

Nim zaczniesz przygodę z BG2 i modami, popieram poprzednie wypowiedzi, dodam jeszcze:

Właśnie, moje pierwsze spotkanie z modami to był Zeda i pana A. O ile ten jest rozwijany i cały czas upiększany, tak mi się wydaje, to ten drugi gdzieś zaginął w czeluściach internetu, a miałem jeszcze wersję najnowszą, przed samą kasacją Tawerny Hrotgara. Polecam również mod mistrza Zeda i to, co pod linkiem:

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=1807
ewentualnie
http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/dsotsc-i-ntotsc/
_________________
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Sewedir

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2017-07-24, 12:51   Kompatybilność modów BGT/Tutu

Hej,
Więc przeglądałem kolejność instalacji dla bgt, ale tak się zastanawiam czy tutu nie było by mniej problematyczne w sprawie dodawania nowych modów do obu gier.
Dzięki za info,
pozdrawiam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 502
Podziękowania: 61/90
Wysłany: 2017-07-24, 13:37   

Na pewno nie. W ogóle bardzo mało modów działa z BG1TuTu, w dodatku od lat nie jest wspierane, więc jeśli cokolwiek działa, to prawie wyłącznie stare wersje. Tutu to przeżytek, eksperyment, który nie wypalił 9choć kilka kwestii miał rozwiązanych lepiej niż BGT).
I nie wiem, skąd wniosek o problematyczności BGT - owszem, w przypadku modów do BG I wymagają innych wersji (ale to samo dotyczy TuTu - z uwagi chociażby na inne kodowanie lokacji), ale mody do BG II działają na BGT chyba zawsze równie dobrze co na BG II.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Sewedir
Sewedir

Posty: 7
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2017-07-24, 16:10   

Meisarcha napisał/a:
Na pewno nie. W ogóle bardzo mało modów działa z BG1TuTu, w dodatku od lat nie jest wspierane, więc jeśli cokolwiek działa, to prawie wyłącznie stare wersje. Tutu to przeżytek, eksperyment, który nie wypalił 9choć kilka kwestii miał rozwiązanych lepiej niż BGT).
I nie wiem, skąd wniosek o problematyczności BGT - owszem, w przypadku modów do BG I wymagają innych wersji (ale to samo dotyczy TuTu - z uwagi chociażby na inne kodowanie lokacji), ale mody do BG II działają na BGT chyba zawsze równie dobrze co na BG II.

Czyli mody z bg 1 nie powinny kolidować z tymi do bg 2 ?
Na spellhold studios masz listę modów kompatybilnych z bgt, jako ,że tamten post nie był modyfikowany od 2012 zakładam ,że jest nieaktualny już.
Nie chcę sobie po prostu skopać instalacji gry, instalując nie ten mod.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group