Poprzedni temat «» Następny temat
Diablo III
Autor Wiadomość
night 
Niewolnik Bogusąda

Wiek: 31
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-06, 19:51   

Battletag: night#2983
Z chęcią pogram w godzinach wieczornych/nocnych, raczej z wyłączeniem weekendów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130
Wysłany: 2014-03-26, 15:43   

Dziś dorwałem dodatek, jak to znajomi, co też zaczęli grać, ciśnie się na usta-
Cytat:
a czemu tak od razu nie można było zrobić?
Wiadomo u mnie "reinkarnacją paladyna" gram :mrgreen:
:mrgreen:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Vinci
Honorowy Klanowicz


Posty: 2484
Podziękowania: 234/50
Wysłany: 2014-03-26, 16:49   

Daj znać jak wrażenia, bo też się zastanawiam nad kupnem, w podstawkę trochę pograłem.

W sumie dawno nie wchodziłem, muszę sprawdzić jak to wygląda po nowym patchu bez domu aukcyjnego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130
Wysłany: 2014-03-26, 18:38   

Powiem tak...Dla graczy takich jak ja - zagrywających się w jedynkę, a potem dwójkę, gdzie trójka spowodowała niesmak, a dom aukcyjny niszczył sedno gry- jest widoczny powiew świeżości...Gra Krzyżowcem, a niech w tym wypadku będzie z dużej litery, przypomina mi Paladyna jako żywo- a brakowało mi go w trójce, więc pogrywałem sobie Mnichem...
----
Inne elementy wzięli z dwójki, wypadanie przedmiotów, wzrost poziomu trudności przeciwników komputerowych itd...To tak na szybkiego, dopiero 9 poziom na wysokim, ale nie jest tak jak poprzednio, ze bardziej obawiał się człowiek os(osy), niż bossów :P
----
Jeszcze co mi akurat odpowiada, mało kasy jest, trzeba się nachodzić, z kowalem kombinować :)
----
Tyle wystarczy wstępnej opinii? :roll:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 34
Posty: 632
Podziękowania: 100/23
Wysłany: 2014-03-26, 19:07   

Po wyjściu nowego patcha odpaliłem tak na jeden akcik nowym demon hunterem i muszę przyznać, że....nareszcie zaczynają wypadać unikaty:)

Po pierwszym akcie mam 3 unikaty i wszystkie sloty zapełnione żółtymi przedmiotami, tak więc myślę, że ten cały Loot 2.0 się sprawdza.

I gra się jakoś tak przyjemniej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130
Wysłany: 2014-03-28, 10:33   

Jakby zapomnieć o sprzęcie kupionym na "pchlim targu" i grać bez tego cheatu, to dopiero widać zmiany w grze...Ale nikogo nie namawiam do gry, na mnie już domownicy dziwnie popatrują od czasu zakupu tego dodatku :komp: :comp: :hell:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowyU

Posty: 288
Podziękowania: 19/140
Wysłany: 2014-03-29, 12:32   

wychodzi ze 90% ludzi z forum zakupiło ten dodatek bo lista postów od daty premiery DRASTYCZNIE spadła :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130
Wysłany: 2014-03-30, 19:40   

Bo to, jak dla mnie jest to fajny zabijacz czasu i prozy życia- siadasz i grasz, jesteś w innym świecie, w moim wypadku przypominają mi się lata 90- te i czas spędzony w świecie Sanktuarium...Oczywiście, że nie ma gier idealnych podobnie i w tym przypadku, ale dodatek ładnie pozmieniał, czuć dodatkowym rozdziałem historii, tutaj by był 6 Akt, albo Diablo IV :P
---
Jeszcze doszedł jeden aspekt rozgrywki, powieści napisane do tej pory, co jeszcze bardziej "uwiarygadnia" ten świat :)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1299
Podziękowania: 125/171
Wysłany: 2015-10-20, 00:43   

Pooglądałem sobie filmiki do Diablo III. Odżyły mi wspomnienia na temat poprzednich części. Jedynka- świetny klimat i rozgrywka nudna jak flaki z olejem. Dwójka- trochę lepsza rozgrywka (więcej zabawy postaciami, statystykami etc.), rewelacyjne filmiki i wciąż świetna atmosfera. Uniwersum Diablo jest całkiem dobrze opracowane i nastrojowe. Zaryzykowałbym twierdzenie, że sam świat, jego aura i przedstawienie w filmikach dalece przewyższa wszystkie inne elementy tej serii gier... Aż chciałoby się, by ktoś zrobił solidnego, prawdziwego cRPGa w tych realiach. Niech by to był action-rpg, niechby był heroic etc. Ale jednak cRPG a nie taka galopująca rozwałka i nieustanne grindowanie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 795
Podziękowania: 54/130
Wysłany: 2017-07-02, 11:44   

Diablo III: Przebudzenie Nekromantów
Cytat:
Nowy dodatek do Diablo III. Recenzja Przebudzenia Nekromantów

Cytat:
Kapłani Rathmy swoimi umiejętnościami zdecydowanie nie zawodzą. Choć już sam wybór ataków podstawowych jest niesamowity (kościane kolce wystrzeliwujące z ziemi jako atak obszarowy, klasyczne ścięcie kosą czy też wyssanie krwi), to prawdziwa zabawa zaczyna się, gdy na polu bitwy pojawiają się pierwsze zwłoki. Nekromanta może czynić z nimi cuda, a szczególnie pocieszna jest możliwość detonacji.

Towarzyszy nam także orszak kościotrupów tudzież mięsny golem, którego niepełną wersję można posiadać jako towarzysza dla dowolnej postaci. W przypadku nekromantów zamiast słów lepiej posłużą obrazy czy filmy z akcji. Można grać niezwykle finezyjnie przeciwko dużym grupom przeciwników. Jest to postać udana, o odmiennym stylu walki.

„Przebudzenie Nekromantów" zdaje się być bardziej nastawione na grę w sieci niż singlową kampanię. Przemawiają za tym zmiany kosmetyczne dające możliwość customizacji bohatera, czy to poprzez dodanie skrzydeł, innej ramki, proporca czy zwierzaka – niedokończonego mięsnego golema, który mimo zachowywania bierności w trakcie walki pomaga, podnosząc z ziemi złoto. Można też wedle woli modyfikować sztandar widniejący w naszej bazie.

Kolejne ornamenty i elementy sztandaru odblokowujemy poprzez postępy w fabule i osiągnięcia, co dla niektórych może działać jako forma nagrody za postępy. Mowa tu jednak o rzeczach, które łatwo uznać za czyste efekciarstwo czy detale. Dla stroniących od przepychu ciekawsze okażą się więc nowe tereny, takie jak znajdujące się w trybie przygodowym Wrzosowiska i Świątynie Pierworodnych.

Doszła też nowa forma cotygodniowych zmagań graczy w Szczelinie Wyzwań, gdzie celem będzie pobicie rekordu czasu ustanowionego przez poprzednika. Szczelina Wyzwań ma oferować wyrównane szanse i stawia bardziej na znajomość mapy, gry i danej postaci niż losowość. Cały koncept wydaje się być ciekawy, choć wykorzystanie mapy z istniejącej już Głębokiej Szczeliny może niektórych rozczarować. Mimo wszystko warto zapoznać się z całą ideą, szczegółowo wyjaśnioną na oficjalnej stronie Blizzarda.

Cena sięgająca kwoty 14,99 euro (około 65 zł) spotkała się z różnym przyjęciem, lecz to, czy jest to cena warta zawartości, należy osądzić już samemu. Na pewno fani uniwersum gier Blizzarda będą zadowoleni. My bawiliśmy się znakomicie!

Kultowa konsola powraca!
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group