Poprzedni temat «» Następny temat
Diablo III
Autor Wiadomość
night 
Niewolnik Bogusąda

Wiek: 33
Posty: 1
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-06, 19:51   

Battletag: night#2983
Z chęcią pogram w godzinach wieczornych/nocnych, raczej z wyłączeniem weekendów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 

Posty: 1055
Podziękowania: 102/228
Wysłany: 2014-03-26, 15:43   

Dziś dorwałem dodatek, jak to znajomi, co też zaczęli grać, ciśnie się na usta-
Cytat:
a czemu tak od razu nie można było zrobić?
Wiadomo u mnie "reinkarnacją paladyna" gram :mrgreen:
:mrgreen:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Vinci
Zasłużony


Posty: 2518
Podziękowania: 254/53
Wysłany: 2014-03-26, 16:49   

Daj znać jak wrażenia, bo też się zastanawiam nad kupnem, w podstawkę trochę pograłem.

W sumie dawno nie wchodziłem, muszę sprawdzić jak to wygląda po nowym patchu bez domu aukcyjnego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 

Posty: 1055
Podziękowania: 102/228
Wysłany: 2014-03-26, 18:38   

Powiem tak...Dla graczy takich jak ja - zagrywających się w jedynkę, a potem dwójkę, gdzie trójka spowodowała niesmak, a dom aukcyjny niszczył sedno gry- jest widoczny powiew świeżości...Gra Krzyżowcem, a niech w tym wypadku będzie z dużej litery, przypomina mi Paladyna jako żywo- a brakowało mi go w trójce, więc pogrywałem sobie Mnichem...
----
Inne elementy wzięli z dwójki, wypadanie przedmiotów, wzrost poziomu trudności przeciwników komputerowych itd...To tak na szybkiego, dopiero 9 poziom na wysokim, ale nie jest tak jak poprzednio, ze bardziej obawiał się człowiek os(osy), niż bossów :P
----
Jeszcze co mi akurat odpowiada, mało kasy jest, trzeba się nachodzić, z kowalem kombinować :)
----
Tyle wystarczy wstępnej opinii? :roll:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 36
Posty: 893
Podziękowania: 144/36
Wysłany: 2014-03-26, 19:07   

Po wyjściu nowego patcha odpaliłem tak na jeden akcik nowym demon hunterem i muszę przyznać, że....nareszcie zaczynają wypadać unikaty:)

Po pierwszym akcie mam 3 unikaty i wszystkie sloty zapełnione żółtymi przedmiotami, tak więc myślę, że ten cały Loot 2.0 się sprawdza.

I gra się jakoś tak przyjemniej.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 

Posty: 1055
Podziękowania: 102/228
Wysłany: 2014-03-28, 10:33   

Jakby zapomnieć o sprzęcie kupionym na "pchlim targu" i grać bez tego cheatu, to dopiero widać zmiany w grze...Ale nikogo nie namawiam do gry, na mnie już domownicy dziwnie popatrują od czasu zakupu tego dodatku :komp: :comp: :hell:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 297
Podziękowania: 20/179
Wysłany: 2014-03-29, 12:32   

wychodzi ze 90% ludzi z forum zakupiło ten dodatek bo lista postów od daty premiery DRASTYCZNIE spadła :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 

Posty: 1055
Podziękowania: 102/228
Wysłany: 2014-03-30, 19:40   

Bo to, jak dla mnie jest to fajny zabijacz czasu i prozy życia- siadasz i grasz, jesteś w innym świecie, w moim wypadku przypominają mi się lata 90- te i czas spędzony w świecie Sanktuarium...Oczywiście, że nie ma gier idealnych podobnie i w tym przypadku, ale dodatek ładnie pozmieniał, czuć dodatkowym rozdziałem historii, tutaj by był 6 Akt, albo Diablo IV :P
---
Jeszcze doszedł jeden aspekt rozgrywki, powieści napisane do tej pory, co jeszcze bardziej "uwiarygadnia" ten świat :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 30
Posty: 1355
Podziękowania: 139/201
Wysłany: 2015-10-20, 00:43   

Pooglądałem sobie filmiki do Diablo III. Odżyły mi wspomnienia na temat poprzednich części. Jedynka- świetny klimat i rozgrywka nudna jak flaki z olejem. Dwójka- trochę lepsza rozgrywka (więcej zabawy postaciami, statystykami etc.), rewelacyjne filmiki i wciąż świetna atmosfera. Uniwersum Diablo jest całkiem dobrze opracowane i nastrojowe. Zaryzykowałbym twierdzenie, że sam świat, jego aura i przedstawienie w filmikach dalece przewyższa wszystkie inne elementy tej serii gier... Aż chciałoby się, by ktoś zrobił solidnego, prawdziwego cRPGa w tych realiach. Niech by to był action-rpg, niechby był heroic etc. Ale jednak cRPG a nie taka galopująca rozwałka i nieustanne grindowanie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 

Posty: 1055
Podziękowania: 102/228
Wysłany: 2017-07-02, 11:44   

Diablo III: Przebudzenie Nekromantów
Cytat:
Nowy dodatek do Diablo III. Recenzja Przebudzenia Nekromantów

Cytat:
Kapłani Rathmy swoimi umiejętnościami zdecydowanie nie zawodzą. Choć już sam wybór ataków podstawowych jest niesamowity (kościane kolce wystrzeliwujące z ziemi jako atak obszarowy, klasyczne ścięcie kosą czy też wyssanie krwi), to prawdziwa zabawa zaczyna się, gdy na polu bitwy pojawiają się pierwsze zwłoki. Nekromanta może czynić z nimi cuda, a szczególnie pocieszna jest możliwość detonacji.

Towarzyszy nam także orszak kościotrupów tudzież mięsny golem, którego niepełną wersję można posiadać jako towarzysza dla dowolnej postaci. W przypadku nekromantów zamiast słów lepiej posłużą obrazy czy filmy z akcji. Można grać niezwykle finezyjnie przeciwko dużym grupom przeciwników. Jest to postać udana, o odmiennym stylu walki.

„Przebudzenie Nekromantów" zdaje się być bardziej nastawione na grę w sieci niż singlową kampanię. Przemawiają za tym zmiany kosmetyczne dające możliwość customizacji bohatera, czy to poprzez dodanie skrzydeł, innej ramki, proporca czy zwierzaka – niedokończonego mięsnego golema, który mimo zachowywania bierności w trakcie walki pomaga, podnosząc z ziemi złoto. Można też wedle woli modyfikować sztandar widniejący w naszej bazie.

Kolejne ornamenty i elementy sztandaru odblokowujemy poprzez postępy w fabule i osiągnięcia, co dla niektórych może działać jako forma nagrody za postępy. Mowa tu jednak o rzeczach, które łatwo uznać za czyste efekciarstwo czy detale. Dla stroniących od przepychu ciekawsze okażą się więc nowe tereny, takie jak znajdujące się w trybie przygodowym Wrzosowiska i Świątynie Pierworodnych.

Doszła też nowa forma cotygodniowych zmagań graczy w Szczelinie Wyzwań, gdzie celem będzie pobicie rekordu czasu ustanowionego przez poprzednika. Szczelina Wyzwań ma oferować wyrównane szanse i stawia bardziej na znajomość mapy, gry i danej postaci niż losowość. Cały koncept wydaje się być ciekawy, choć wykorzystanie mapy z istniejącej już Głębokiej Szczeliny może niektórych rozczarować. Mimo wszystko warto zapoznać się z całą ideą, szczegółowo wyjaśnioną na oficjalnej stronie Blizzarda.

Cena sięgająca kwoty 14,99 euro (około 65 zł) spotkała się z różnym przyjęciem, lecz to, czy jest to cena warta zawartości, należy osądzić już samemu. Na pewno fani uniwersum gier Blizzarda będą zadowoleni. My bawiliśmy się znakomicie!

Kultowa konsola powraca!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group