Poprzedni temat «» Następny temat
World of Baldur's Gate - Propozycje dodatków i zmian
Autor Wiadomość
Lightening

Posty: 83
Podziękowania: 3/19
Wysłany: 2017-05-19, 11:06   

khayman napisał/a:
uelpszony torgoth chyba jest, pamietam, że nie mogłem go zabić, dopiero palec smierci ze zwoju go załatwił.


Hmm coś mi się nie wydaje. Sprawił mi on tyle samo problemów co reszta troli z twierdzy czyli zero. Wszedłem - zadałem mu parę ciosów z cbw, padł. Żadnych bufów ani niczego, całość zajęła kilka sekund. Torgal w tactcu to dla mnie była zwykle gruba przeprawa z dużą ilością przywołańców. Wcale nie łatwiejsza niż z takim kuroisanem. No i torgal z tacticsa miał swój szpon czy tam pazur , a ten go nie ma. Trochę to smutne, ze jest on dużo słabszy od zbugowanych lodowych troli z finału ajsłinda :P.

Więc w sumie to by była moja kolejna propozycja zmiany:
Pododawać brakujacych przeciwników z tacticsa / battlesa, bo bez nich jest po prostu smutnie łatwo. Narazie zauważyłem brak z tacticsa Maevara i torgala, a z battlesa lorda Roenalla i szalonego kapłana zaczepiajacego nas przy wejściu do siedziby złodziei w dokach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawain 

Posty: 56
Podziękował 49 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-27, 22:00   

Dradielu czy byłaby możliwość zdjęcia nieściągalnych przedmiotów u Drzzita bezpośrednio w grze. W plecaku wala się sporo sprzętu, który mógłby być wykorzystany przez hebanowego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
lubczyk 


Wiek: 29
Posty: 109
Podziękowania: 8/8
Wysłany: 2017-05-27, 23:15   

Gawain napisał/a:
Dradielu czy byłaby możliwość zdjęcia nieściągalnych przedmiotów u Drzzita bezpośrednio w grze. W plecaku wala się sporo sprzętu, który mógłby być wykorzystany przez hebanowego.


Głowy nie dam ale odnosisz się do moda z BG1. w Bg2 już wszystko działa normalnie. Sam mu zabrałem buty :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gawain 

Posty: 56
Podziękował 49 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-28, 20:10   

Tak jest. W BG 1 nie da zdjąć przedmiotów. W SK wstawiłem mu rzeczy do "plecaka" i potem już można do woli zakładać i ściągać
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Lightening

Posty: 83
Podziękowania: 3/19
Wysłany: 2017-05-30, 09:51   

Nie trzeba nawet wstawiać mu rzeczy do plecaka jesli dobrze pamieta, wystarcz chyba nawet tylko kliknąc change item i już jest ściągalny czy jakoś tak :P.

Ale moja rada jest taka żeby mu jednak nie ściągać, minimalnie podbije to trudność, a pod koniec bg1 i tak już będzie za łatwo.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 337
Podziękowania: 59/87
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-06-04, 16:17   

Proponuję całkowite usunięcie pierwszych trzech poziomów siedziby Sekcji z Dark Horizons. Nie dość, że są kopiami lokacji, które pojawiają się w całym WoBG po kilka razy (dwa poziomy kopalni Nashkel, jeden kopalni z Kniei Otulisko), to jeszcze wypełniają je monotonne stada Agentów i Elity, którzy ani wyzwaniem, ani źródłem xp za bardzo nie są. Moim zdaniem gra bez tych trzech lokacji nie straci nic ze swej atrakcyjności. Tylko ten komitet powitalny z pierwszego poziomu trzeba by przenieść na poziom czwarty.
Podobny zabieg można by też zastosować w lokacjach, które otwierają się pod obozem hobgoblinów w queście bratanka Otta z... DSotSC chyba.

I jeszcze jedna rzecz, o ile nie wymagałaby zbyt dużego nakładu pracy. Dałoby się ujednolicić mikstury leczenia pojawiające się na etapie BG1, najlepiej do tych standardowych z Cieni Amn (POTN52)? Chodzi mi o Miksturę leczenia krytycznych ran (CMHEAL2), Miksturę nadzwyczajnego leczenia (CMHEAL1) i Miksturę dodatkowego leczenia (POTN52, ale z inną ikoną). Jedna z nich przywraca co prawda 30, a nie 27 punktów życia, ale łatwiejsze stakowanie i mniej różnorakich ikonek na pewno by pomogło.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 829
Podziękowania: 68/146
Wysłany: 2017-06-16, 14:54   

Ojcze dradielu, Stwórco rzeczy starych i nowych, oby Twe imię było czczone i znane na wieki w \ na Torilu!.
-----------------------------
Długo mnie nie było na skutek rządów Cyrika, co na mej rodzimej planecie się zagnieździł i niepokojony był mocno przez niego, ale chyba dał spokój małego kotołakowi, co by mógł se spokojnie piwko pić :P

Ad rem:
jak się ma najnowsza wersja technologa do obecnej wersji WoBGa? Dalej po aktualizacji WoBGa jest kiszka z klasy tej? A nie mógłbyś uczynić zaszczytu Rufflowi i jej dorzucić na stałe na pociechę Gonda dzieci? Niekoniecznie są to gnomy! To potwarz i brak znajomości historii Faerunu :P hihi
pozdrawiam :)
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 689
Podziękowania: 23/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-07-29, 12:48   

@Nobanion, ustaliłem, że najlepiej będzie, gdy doda się sklepikarza sprzedającego wyroby technologiczne. Jeśli to nie przeszkadza twórcy WoBG.

Byłby to gnom Quel i kram "gadżety Quela".

@Damianus_NT przetestował technologiczne wynalazki i napisał, że jest za tym, aby było to w WoBG na stałe.

Napisał też, że dać im przystępną cenę, ale żeby nie było ich wiele. W dodatku chodziło mu tylko o przedmioty jednorazowego użytku - petardy, granaty, bomby. Może oprócz tego binokle dodam.

Proszę mnie skorygować, jeśli coś nie halo piszę.

Nie tworzyłem nigdy sprzedawcy, więc będę musiał się nauczyć. Nie wiem też, gdzie go umieścić, ale wydaje mi się, że Athkatla to dobre miejsce, bo magia zakazana, a to technologia, więc park maszyn (obok cyrku) wydaje mi się odpowiedni.

Nie wiem, czy twórca megainstalacji chciałby taką zawartość w swoim megamodzie.
Napiszę, jakie są statystyki tego (a jeden przedmiot jest stworzony nawet z myślą o WoBG):

SAY NAME2 ~Binokle wykrycia~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Wygląda to na binokle, które mogą mieć kilka specjalnych właściwości, chociaż raczej nie są to właściwości magiczne.~
SAY DESC ~Binokle te, wykonywane przez niedoświadczonych technologów, nie tylko pozwalają na widzenie w ciemnościach, ale i wyostrzają wzrok, ułatwiając noszącemu rozpoznanie przekłamań w światłocieniu oraz konturach badanego obiektu, przez co łatwiej mu wykryć pułapkę lub wrogą iluzję.

PARAMETRY:

Infrawizja na odległość 40 metrów
Specjalne:
Wykrycie iluzji +20%
Wykrywanie pułapek +20%
Waga: 1
Nie może używać:~

SAY NAME2 ~Petarda dźwiękowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję hałasu, która sprawia, że istoty w zasięgu, które nie zdały rzutu obronnego przeciw różdżkom z modyfikatorem -3 stają się głuche na 6 rund.

PARAMETRY:

Specjalne:
Powoduje obszarową głuchotę (rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -3 neguje)
Obszar działania: w promieniu 5 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~


SAY NAME2 ~Petarda prochowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Petardy to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję prochu, która zadaje obrażenia od ognia wszystkim istotom i przedmiotom w zasięgu.

PARAMETRY:

Obrażenia: 3K6 obrażeń od ognia (bez rzutu obronnego)
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~


SAY NAME2 ~Granat z prochem~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję prochu, jaka sprawia, że istoty i przedmioty w zasięgu otrzymują obrażenia od ognia. Udany rzut obronny przeciw różdżkom neguje połowę obrażeń.

PARAMETRY:

Obrażenia: 3K6 + 3K6 obrażeń od ognia (udany rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -3 częściowo neguje)
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn


SAY NAME2 ~Granat dźwiękoszczelny~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz zamyka cel w dźwiękoszczelnym cylindrze. Istota, która nie wykonała rzutu obronnego przeciw różdżkom z modyfikatorem -2 stanie się głucha (choć nie niema) na 6 rund i zyska odporność na zaklęcia opierające się na dźwiękach. Klosz chroni przed czarami: Cisza, 5 metrów, Zawodzenie Banshee, Święte/Przeklęte słowo, Pieśń śmierci/przerażenia/przebudzenia, Ulepszoną pieśnią barda i Okrzykiem wojennym. Istnieją jednak czary i zdolności potworów, przed którymi bariera staje się bezsilna.

PARAMETRY:

Głuchota na 6 rund oraz niewrażliwość na niektóre magiczne lub niemagiczne dźwięki
Obszar działania: 1 istota
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn

SAY NAME2 ~Granat toksycznych oparów~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Granaty to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Jest to granat, który powołuje do istnienia chmurę silnie toksycznych i łatwopalnych oparów. Po wybuchu rozpyla się chmura kwasu, a także zapalające się od iskier toksyny.

PARAMETRY:

Specjalne:
Oślepienie (rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -5 neguje)
Obrażenia: 6 obrażeń od kwasu + 6 obrażeń od ognia dla istot znajdujących się w chmurze
Obszar działania: W promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~


SAY NAME2 ~Bomba dźwiękowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje wyssanie dźwięków z obszaru. Każda istota w zasięgu ulegnie uciszeniu na 6 rund.

PARAMETRY:

Specjalne:
Uciszenie na 6 rund (bez rzutu obronnego)
Obszar działania: w promieniu 5 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn~


SAY NAME2 ~Bomba gazowa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie.~
SAY DESC ~Bomby to wyroby technologiczne, wciąż rzadko spotykane w Krainach, ale mające swoje praktyczne zastosowanie. Ten egzemplarz powoduje eksplozję gazu trującego. Każda istota przebywająca w oparach co rundę obecności w nich otrzymuje 2k6 obrażeń od kwasu, a także traci przytomność, jeśli nie wykona rzutu obronnego przeciw różdżkom z modyfikatorem -4.

PARAMETRY:

Specjalne:
Utrata przytomności (rzut obronny przeciw różdżkom z modyfikatorem -4 neguje)
Obrażenia: 2k6 obrażeń od kwasu podczas każdej rundy przebywania w obszarze działania
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Waga: 1
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn

Oprócz tego jeszcze około 2 nowe wynalazki (imitujące śliskość i błyszczący pył).
Edit: No i silny granat wywołujący Zabójczą mgłę.
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 27
Posty: 285
Podziękowania: 67/19
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-08-01, 12:34   

Cytat:
@Damianus_NT przetestował technologiczne wynalazki i napisał, że jest za tym, aby było to w WoBG na stałe.

Napisałem, że podoba mi się idea sprzedawcy posiadającego na stanie technologiczne zabawki (petardy, bomby, granaty etc.) i jeśli tylko wspomniane przedmioty będą dobrze przemyślane i nienagannie zbalansowane, to chętnie bym je zobaczył na stałe w WoBG.

Nie od dziś wiadomo jak przydatne i warte zakupu są wszelkiego rodzaju mikstury i zwoje (weterani tacy jak Scol wykupują całe sklepy). Dodatkowy asortyment może wyjść tylko na plus, pod warunkiem, że zostanie zaimplementowany w odpowiedni sposób. Przy okazji, umieszczenie jakiejś chatki technologa np. w slumsach albo na promenadzie i wrzucenie do niej wspomnianego sprzedawcy wydaje mi się bardzo klimatyczne.

Co do testowania, sprawdzałem Jansena Technologa i dostępne petardy/bomby bardzo mi się myliły (wyglądają tak samo i mają podobne nazwy). Nigdy nie wiedziałem która co robi (konieczność czytania opisu za każdym razem była męcząca), a stacki były zbyt małe (5) by przedmioty wrzucać na dłużej w podręczną zakładkę. Sugerował bym wycięcie części petard, bądź drobne przeróbki i zmiany w nazwach. Albo przynajmniej unikalne ikonki dla istniejących gadżetów (wystarczy zmiana koloru albo dodanie wyraźnego symbolu do ikony).

Tak czy siak, chciałbym kiedyś w WoBG kupić (za rozsądną cenę) garść petard/bomb/granatów rozpraszających magię, rzucających chaos/zamęt czy osłabiających przeciwników. Pomysł, przynajmniej w teorii, wydaje mi się super.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 689
Podziękowania: 23/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-02, 14:12   

Damianus_NT napisał/a:
Albo przynajmniej unikalne ikonki dla istniejących gadżetów (wystarczy zmiana koloru albo dodanie wyraźnego symbolu do ikony).


Zrobiłem tak: wynalazki, które mają zbublowane nazwy, i które zadają obrażenia, będą miały bardziej czerwone ikony. Znacznie bardziej, więc podobnie jak z czarami - ofensywne raczej w czerwieni.

To jest: petarda prochowa, granat z prochem i bomba gazowa.

Damianus_NT napisał/a:
Tak czy siak, chciałbym kiedyś w WoBG kupić (za rozsądną cenę) garść petard/bomb/granatów rozpraszających magię, rzucających chaos/zamęt czy osłabiających przeciwników. Pomysł, przynajmniej w teorii, wydaje mi się super.


Tu już mamy nieco inną wizję, bo ja bym obstawał przy bardziej "przyziemnych" efektach. Tzn. takich, które nie wymagałyby użycia magii przy ich tworzeniu. Jestem w stanie wyobrazić sobie granat, który wywołuje Śliskość czy Zabójczą mgłę, ale granaty technomagiczne, jakie naśladują mniej bazujące na fizyce efekty już bym odpuścił. Dlaczego? Bo w Amnie jest zakaz używania magii. Ten sprzedawca byłby więc legalnym zamiennikiem dla wielu magicznych efektów - możemy nie używając czarów wywołać magiczne efekty.

W ustawieniach takiego gadżetu byłoby zaznaczone "nonmagical" i nikt nie miałby pretensji o "nielegalne użycie magicznej energii".

Mógłby to być jakiś paralizator imitujący unieruchomienie, albo jakiś inny gadżet, nawet rozpraszający czary, ale do chaosu wywołanego technomagią byłbym nastawiony sceptycznie.

Edit: Tu jest obrazek. Petardy się różnią na pasku kolorami. W przypadku bomby i granatu różnica jest jeszcze większa.

_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 337
Podziękowania: 59/87
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-08-02, 17:04   

Ruffle_truffle napisał/a:
ale do chaosu wywołanego technomagią byłbym nastawiony sceptycznie

Podobno absolutnie wszystkie uczucia jakich możemy doznać, to nic innego jak tylko zachodzące w mózgu procesy chemiczne wywołane odpowiednimi stymulantami. A wracając do realiów gry: Zamęt wywołany przez Mykonidy, to raczej też wynik wdychania jakichś czynników biologicznych, a nie magii.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 689
Podziękowania: 23/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-02, 18:05   

Dodam zatem takie jeszcze przedmioty:

Paralizator
Ten przyrząd służy do obezwładniania wroga. Aby był skuteczny, należy zbliżyć się do przeciwnika i użyć przedmiotu. Paralizatory tego typu wytwarzają silny ładunek elektryczny, który choć nie zadaje obrażeń (0 punktów), to sprawia, że cel doznaje wstrząsu i nieruchomieje. Przeciętny paralizator wystarcza na dwudziestokrotne wykorzystanie.
Specjalne:
Obrażenia: 0 punktów obrażeń od elektryczności
Ogłusza ofiarę, jeżeli nie wykona rzutu przeciw różdżkom z modyfikatorem -4
Zasięg: 0 metrów
Czas trwania: 10 rund
Obszar działania: 1 istota
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn

Granat psychoaktywnych oparów
Jest to granat, który rozpyla wokół wskazanego miejsca chmurę silnie odurzających substancji (między innymi proszek Mykonidów). Każda żywa istota, jaka znajdzie się w zasięgu chmury, musi co rundę wykonać rzut obronny, gdyż w przeciwnym wypadku wpłynie na nią czar Chaos.
Specjalne:
Ofiara pozostaje pod wpływem Zamętu, jeżeli nie wykona rzutu przeciw różdżkom z modyfikatorem -4
Czas trwania: 10 rund
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Nie może używać:
Kapłan
Paladyn

Granat z gazem łzawiącym
Ten granat rozpyla chmurę gazu powodującego silne łzawienie. Każda żywa istota, jaka znalazła się w obszarze działania, wykonuje rzuty obronne z modyfikatorem ujemnym -2, otrzymuje też -2 do TraK0.
Specjalne:
-2 do rzutów obronnych i testów ataku
Czas trwania: specjalny
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Nie może używać:
Kapłan
Paladyn

Granat ze smarem mazistym
Ten granat powoduje wybuch, który pokrywa powierzchnię wokół wybranego miejsca lepkim i śliskim smarem. Efekty są podobne do tych, jakie wywołuje czar "Śliskość".
Specjalne:
Spowolnienie poruszania się, jeśli nie wykonało się rzutu przeciw różdżkom z modyfikatorem -2
Czas trwania: 20 rund
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn

Bomba zabójczej mgły
Ta bomba wywołuje mgłę kwasu, który rani znajdujące się w niej istoty (6 punktów obrażeń co rundę). Mgła dodatkowo natychmiast usuwa przywołane istoty.
Specjalne:
6 pkt. obrażeń od kwasu co rundę przebywania w oparach
Zabija przywołane istoty
Czas trwania: 20 rund
Obszar działania: w promieniu 13 metrów
Nie może używać:
Druid
Kapłan
Paladyn
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
khayman 

Wiek: 41
Posty: 199
Podziękowania: 13/10
Wysłany: 2017-08-04, 15:05   

używać czarów nie mozna w Amn, ale itemów jak miksturki czy np strzały wybuchów (która jest typowym fireballem) już tak :D

co do mykonidów - one się chowają w kanałach i domach, a tam wykrywacze zakapturzonych nie sięgają :P

Ps. jesli dajesz ograniczenie klasowe - druid kapłan paladyn, to ja bym dodał łowcę jeszcze ;) no i barbarzyńców bo za głupi sa :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 689
Podziękowania: 23/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-06, 20:25   

khayman napisał/a:
używać czarów nie mozna w Amn, ale itemów jak miksturki czy np strzały wybuchów (która jest typowym fireballem) już tak :D

co do mykonidów - one się chowają w kanałach i domach, a tam wykrywacze zakapturzonych nie sięgają :P

Ps. jesli dajesz ograniczenie klasowe - druid kapłan paladyn, to ja bym dodał łowcę jeszcze ;) no i barbarzyńców bo za głupi sa :P


Grzyby lubią miejsca wilgotne i cieniste?

Dzięki za sugestię co do używalności klas.
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 689
Podziękowania: 23/65
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-08-11, 20:34   Prawie, prawie



Teoretycznie - działa. Tylko niweluje polskie znaki, gdy zainstaluję.
No i ceny petard/granatów może nieco wyższe powinny być.

Czekam na jakieś sugestie (np. co do cen przedmiotów). No i nadal nie wiem, czy twórca WoBG zechce to mieć u siebie.
Pozdrawiam.
_________________
///

https://images.chomikuj.pl/button/Ruffle.gif

Kant raz w życiu uprawiał seks i był tym bardzo zdegustowany. Stwierdził, że są to \'ruchy niegodne filozofa\'
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group