Poprzedni temat «» Następny temat
P:TEE
Autor Wiadomość
greegarak 

Wiek: 33
Posty: 358
Podziękowania: 27/42
Wysłany: 2017-05-20, 07:07   P:TEE

Zasłyszane z ShoutBox.
Cytat:
Cecylio: Posiada już ktoś PST:EE? Warto kupować? Nigdy nie przeszedłem oryginału, więc nie wiem czy ta edycja mnie przekona :D
[Dzisiaj 0:57] memory: Mam z Goga. Wygląda rzeczywiście lepiej, ale d**py nie urywa. Kosztem podświetlanych pojemników i temu podobnych bajerów rodem z BG traci się okrągłe menu pod prawym przyciskiem myszy.

Powód dla którego usunięto to menu może być taki że powodował niezłego buga.
Mianowicie jak dawało się ikonką na przejście do innej lokacji, a następnie prawym przyciskiem myszy dawało się właśnie menu i w nim zmieniało się np. broń, to przechodziło się do tej właśnie lokacji, mimo że byleś daleko od niej. Czyli np. zaraz zginiesz, ale wystarczy że użyjesz menu i masz ewakuację. Mechanizm trochę podobny, do Ctr +L w Baldursie, gdzie przemieszczało cię pod wskazanie kursora po paru sekundach, ale jak przełączyłesz broń w trakcie tego to przemieszczało cię natychmiastowo.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 364
Podziękowania: 61/91
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-05-20, 07:45   

Mimo wszystko tego akurat elementu oryginalnej gry będzie mi na pewno brakować w wersji EE. Uważałem... wciąż uważam, że to bardzo wygodne rozwiązanie. Możliwość podświetlenia za pomocą klawisza Tab interaktywnych elementów gry mi tego nie zastąpi. Chociaż rozumiem, że może to przekonać do P:TEE tych graczy, których dawniej odrzucała "nieczytelność" grafiki. Wiele osób na to właśnie narzeka przy pierwszym kontakcie z Tormentem. Właściwie: narzekało...
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
greegarak 

Wiek: 33
Posty: 358
Podziękowania: 27/42
Wysłany: 2017-05-20, 08:08   

memory napisał/a:
Możliwość podświetlenia za pomocą klawisza Tab interaktywnych elementów gry mi tego nie zastąpi

Torment ma dość ciemną szatę graficzną. I mimo że przez to jest klimatyczna, to jednak wielu graczy mogłoby nie dostrzec interesujących elementów lokacji, a Tab niejako to ułatwia.

Czy mógłbyś coś napisać apropo czarów? Tak samo działają jak w P:T, czy trochę się upodobniły do BG? Te z długo trwającymi animacjami i zamrażającymi czas pozostały niezmienione?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 364
Podziękowania: 61/91
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-05-20, 08:14   

Niestety nie bardzo mam czas zagrać. Uruchomiłem tylko, żeby sprawdzić jak wygląda. Mam nadzieję, że "Działo Mechanusa" itp nie straciły jednak swojego specyficznego uroku, chociaż może to zapewne rujnować trochę rozgrywkę według zasad BG.
Na razie najbardziej martwi mnie fakt, że przy podnoszeniu poziomu nie dostaję punktu do przydzielenia na Cechy (dodałem sobie doświadczenie w EEKeeperze)...


Edit:

Zmieniłem w Keeperze klasę na maga. Po wpisaniu w pliku LUA (zatytułowanym "Baldur", hehe) linii: SetPrivateProfileString('Game Options','Cheats','1'), za pomocą konsoli dodałem sobie w grze zwój z czarem Burza meteorów. Po rzuceniu go odpalił się filmik jak w klasycznym Tormencie.
Na marginesie dodam, że zwój w ekwipunku podświetlał się oczywiście na zielono, bo nie miałem go jeszcze w księdze. Bardzo wygodne rozwiązanie obecne we wszystkich grach EE.
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
greegarak
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 713
Podziękowania: 107/27
Wysłany: 2017-05-20, 09:32   

W przypadku PSTEE, Beamdog zdecydował się na pozostanie wiernymi oryginałowi. Jedyne zmiany to:
- zmodernizowany silnik gry, obsługujący wysokie rozdzielczości i systemy mobilne.
- wygląd interfejsu - tu zmiany są największe (między innymi zrezygnowanie z okrągłego menu). Jak dla mnie pod względem funkcjonalnym zmiany są naprawdę w porządku (szczególnie, że wiele opcji można włączać i wyłączać z poziomu Menu Opcji Gry). Pod względem estetycznym liczyłem jednak na coś znacznie więcej (gdzie są ręcznie malowane portrety pytam ja się?)
- dodana większość poprawek z Fixpacka (nie wszystkie, gdyż każda zmiana była dokładnie konsultowana z Chrisem Avellone - nie wszystkie przypadly mu do gustu). Stety albo niestety dodatek Unfinished Business nie zostal zaimplementowany - Chris stwierdził pewnie, że te elementy celowo zostaly wycięte z gry.
- wiele poprawek gramatycznych i interpunkcyjnych wprowadzonych przez Chrisa Avellone

Reszta pozostała niezmieniona. Może nie wygląda to imponująco, ale akurat w przypadku PSTEE niezwykle łatwo byłoby zepsuć historię dodając nowe elementy, odstające jakościowo od geniuszu oryginalnych twórców. Jak dla mnie edycja jest w porządku. Dupy nie urywa, ale jest bardzo solidna. A sama gra genialna :smile:

Gdyby ktoś chciał, wyszło już kilka modów do PSTEE:
The Bags of Torment
The Power of Belief
Journal Portrait Conversions for PSTEE
Freely Resizable Combat Log
Reveal Hidden Gameplay Options
Level up icon tweaks
Banter Accelerator for Enhanced Edition games
Quick Save slots tweaks
Rest Everywhere
Change TNO animation to Dustman Disguise
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
greegarak, Karanith, Furrak, memory
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 364
Podziękowania: 61/91
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2017-05-22, 00:07   

Chyba rozgryzłem problem z brakiem punktu na Cechę, po awansie o poziom. Problem pojawiał się jedynie, gdy dodawałem sobie doświadczenie w EEKeeperze. Zwiększenie expa za pomocą konsoli pozwala już na normalny awans, bez żadnych skutków ubocznych. Podobna sytuacja jest z dodawaniem przedmiotów do ekwipunku. Jeśli zrobimy to za pomocą EEK, to przedmiot nie pojawi się w ogóle w grze, mimo że cały czas będzie widoczny w edytowanym za pomocą Keepera zapisie. Dodawanie przedmiotów za pomocą konsoli działa prawidłowo.
Najwyraźniej Torment EE nie lubi się z EEKeeperem.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 713
Podziękowania: 107/27
Wysłany: 2017-05-22, 04:18   

EE Keeper jeszcze nie został zaktualizowany do działania z PSTEE. Autor nad tym pracuje.
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cahir 
Pan Świtu


Wiek: 35
Posty: 713
Podziękowania: 107/27
Wysłany: 2017-06-09, 22:38   

Wygląda na to, że CDP został dystrybutorem PST:EE.

Informacja oficjalna
_________________
Then they summoned me over to join in with them
To the dance of the death.
Into the circle of fire I followed them
Into the middle I was led
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group