Poprzedni temat «» Następny temat
[LINK] [TUTORIAL] Tworzenie lokacji w DLTCEP
Autor Wiadomość
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 25
Posty: 237
Podziękowania: 166/20
Wysłany: 2017-06-05, 09:24   [LINK] [TUTORIAL] Tworzenie lokacji w DLTCEP

TWORZENIE LOKACJI W DLTCEP
Opracowanie: Kirara

Tutorial jest dostępny pod adresem: tutorial_lokacji.surge.sh

Tutorial napisałam w postaci lekcji pokazujących kolejne etapy tworzenia przy pomocy DLTCEP w pełni działającej i funkcjonalnej lokacji do Baldur's Gate II. Do każdej części dołączyłam materiały treningowe (pliki lokacji), na których można samodzielnie wykonać omawiane zagadnienia. Ponadto specjalnie na potrzeby tego tutorialu przygotowałam grafikę nowego, małego obszaru (stworzoną z tekstur lokacji ar1100 - Wzgórza Umar) i to na nim właśnie będę przeprowadzała modderskie eksperymenty. Zapraszam!

SPIS TREŚCI:

Wstęp do tworzenia lokacji (typy plików, nazewnictwo)
Lekcja 1 - Podstawowe ugrywalnienie lokacji (przygotowanie obszaru do działania w grze)
Lekcja 2 - Fizyczne budowanie lokacji (typ obszaru, ściany, mapy SR/HT/LM) | (Area flag, Area type, Wallgroup, SR/HT/LM maps)
Lekcja 3 - Tło lokacji (dźwięki otoczenia, animacje otoczenia, postaci, pojemniki) | (Ambients, Animations, Actors, Containers)
Lekcja 4 - Przechodzenie między lokacjami (regiony podróży, wejścia, lokacja na mapie świata) | (Travel region, Entrances, Worldmap)
_________________
DeviantArt | ArtStation
Ostatnio zmieniony przez Technarcha 2017-06-05, 21:25, w całości zmieniany 4 razy  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
neuromancer, Zed Nocear
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group