Poprzedni temat «» Następny temat
Baldur's Gate Mini Quests & Encounters Modification
Autor Wiadomość
Rob 

Wiek: 31
Posty: 190
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-15, 18:37   Baldur's Gate Mini Quests & Encounters Modification

Pobrałem i zainstalowałem sobie tego moda w najnowszej wersji (6), ale mam z nim szereg problemów. Doszło do roztrojenia niektórych postaci, jak np. ta nowa dziewczynka w Beregoście, zaraz obok pani zgłaszająca problem ze szlamem; zresztą ta druga ma ten sam problem a niektóre w ogóle nie chcą "zaskoczyć" np. nie ma upadłego paladyna w świątyni, chociaż dialog się pojawia Może to dlatego, że dograłem go już podczas rozpoczętej rozgrywki, gdy byłem w V rozdziale? Niemniej jednak zaczęcie gry od nowa nic nie dało (dalej te same problemy w Beregoście).
Ostatnio zmieniony przez Rob 2011-02-15, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-02-15, 20:51   

Rob napisał/a:
nie ma upadłego paladyna w świątyni

Przykro mi przyznać, ten i może inne Twoje problemy wynika z błędu tkwiącego w elemencie TWM, który ujawnia się tylko przy nierekomendowanej kolejności instalacji, jeśli zainstalowałeś BGQE po TWM. Wykrył go Grogerson w ramach testów BG1 Tweaks v3, już po publikacji TWM 3.2.

Nie radzę teraz przeinstalowywać modów, bo pomieszają się teksty. Ten jeden problem łatwo rozwiązać. Nie zagłębiając się w szczegóły wystarczy zmienić w skrypcie lokacji świątyni AR0002.BCS "Delay(1)" na "Delay(2)", na przykład używając Near Infinity.

Spróbuję zmajstrować na poczekaniu moda, który skoryguje błąd kompleksowo w całej grze.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-02-15, 22:11   

Rozpakuj i uruchom w folderze z grą:
Setup-TWM_Korekta.zip
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Rob
Rob 

Wiek: 31
Posty: 190
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-15, 22:18   

OK, działa, ww. problemy już naprawione (tylko te sprawdzałem póki co). Dzięki wielkie za pomoc. Na przyszłość będę pamiętał, żeby TWM instalować na końcu.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Rob 

Wiek: 31
Posty: 190
Podziękowania: 6/11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-20, 01:40   

Skompletowałem wszystkie (chyba) zadania dodane przez tego moda. Jak dla mnie jest to znakomite rozszerzenie - wtapia się w świat gry w sposób idealny, dopasowując "klimatem" do oryginału. Widać, że było tworzone przez kobietę - duży nacisk położono na sprawy uczuć, rodziny etc. :grin:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
tomashes 


Wiek: 23
Posty: 50
Podziękował 7 razy
Wysłany: 2011-07-31, 02:34   

Czy jest polska wersja tego moda lub jakies spolszczenie?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 681
Podziękowania: 57/95
Wysłany: 2011-07-31, 08:33   

Ano jest. Zed niedawno dobił do 100%.

Zapraszam do tego tematu.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=2902
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
tomashes
Cecylio 


Wiek: 26
Posty: 199
Podziękowania: 7/36
Wysłany: 2017-06-04, 15:23   

Zauważyłem, że ten mod przy instalacji nie posiada polskiej wersji. Jest przestarzałe readme, ale brak tłumaczenia? Z tego co wiem, aktualne znajduje się chyba tylko w WoBG. Szkoda, bo kto nie używa WoBG-a, ten nie pogra sobie po polsku. To niby nie duży problem, ale to jeden z kilku modów przez które, ja osobiście, decyduję się na granie po angielsku (kwestia przyzwyczajenia).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala


Posty: 506
Podziękowania: 61/93
Wysłany: 2017-06-04, 15:34   

Cecylio napisał/a:
nie posiada polskiej wersji.

Owszem bo dzieło Zeda Noceara traktowało do v8. Zed - jak wiadomo - ma inny obszar aktywności baldurowej.
Cecylio napisał/a:
Z tego co wiem, aktualne znajduje się chyba tylko w WoBG.

nie, o ile wiem, tam też tylko do wspomnianej wersji, po prostu Dradiel nie aktualizuje.

Mogę zdradzić tyle, że tłumaczenie do końca wakacji ukazać się powinno - o ile wiem, zajmuje się nim Aristo.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Cecylio
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group