Poprzedni temat «» Następny temat
Technolog - opinie, uwagi
Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-02, 20:59   

Usunąłem to z opisu. Wersja +1%o (promil).

Tylko ta wyrzutnia jakaś dziwna wyszła. Ech.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 848
Podziękowania: 72/150
Wysłany: 2014-11-02, 21:26   

Najnowsza wersja wyrzutni, pobrany mod
Cytat:
wersji TECHNOLOG 3.0.rar
A właściwie 3.1.0, nie ma kuriozalnej wady z
Cytat:
Inteligencją
Pobierz Plik ściągnięto 3 raz(y) 850,47 KB

Na starych zapisach dalej nie widać, chyba wrócę do starszej wersji :) W sumie mod nie zając, nie ucieknie- jeszcze się dojdzie o co poszło, że wcześniej było, a teraz nic...A może trzeba od nowa zacząć grać? Hmmmm..... :cry:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-02, 21:34   

Wyrzutnię można:

1) Wrzucić po instalacji do folderu Override
2) Wrzucić przed instalacją do folderu Technol

U mnie ta zmodyfikowana działała, aczkolwiek nadal ma nieograniczoną liczbę ładunków.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 848
Podziękowania: 72/150
Wysłany: 2014-11-03, 12:01   

Początek gry, na najnowszej wersji, bez wcześniejszych aktualizacji...W końcu jest dobrze, poniżej screeny, z zastrzeżeniem jednym, żeby było widać wyrzutnie jakiekolwiek w broni podręcznej muszą być załadowane. Już wszystko w porządku z wyrzutnią z której tworzy się inne, i tą którą był problem, jak się jej użyje dzieli się jak widać na screenach....Nie jestem przekonany, co do aktualizacji, nie wszystko grało, np. widok wyrzutni....Oczywiście że to postać wysokopoziomowa, starą metodą zrobiona eksport- import, by zobaczyć jak wygląda jej rozwój...
Gond się cieszy :)






_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2014-11-04, 19:33   

Tak czytam, czytam. Czyli ogólnie na + czy -? ;)

Edit: Robiłem wszystko, żeby się to jakoś nie kłóciło ze starszymi wersjami, ale mogłem zawieść. W każdym razie przedmioty zawsze niby powinny być po odświeżeniu ok. Sprawdzę jeszcze u siebie.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 848
Podziękowania: 72/150
Wysłany: 2014-11-04, 23:42   

Oczywiście, że na plus, mnie ta wersja którą gram odpowiada, warto zawsze podwyższyć poziom, wiem to banalne stwierdzenie, by zobaczyć jak się zachowa w pełni rozwoju i czy zgodnie z oczekiwaniami modującego. Wersję finalną pobrałem, jestem Technologiem po "zaliczeniu" kopalni Nashkel i idę wiadomo gdzie ^^...
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 848
Podziękowania: 72/150
Wysłany: 2015-02-01, 14:44   

Modyfikacja ma babola, że po aktualizacji jak się nią gra w WoBGa, wraca wszystko do klasy bazowej, czyli złodzieja, łącznie z brakiem zdolności i przedmiotów.

Po powtórnej instalacji klasy Technolog, w starych zapisach, nawet tych co się grało przed aktualizacją WoBGa Technologiem jest bez zmian, czyli nie ma klasy wspomnianej, dopiero rozpoczęcie od nowa gry daje efekt że jest się znowu Technologiem...
Szkoda trochę, że taki błąd występuje, bo klasa jest dobra, ma ogromny jak dla mnie potencjał, a jak ktoś lubi Gonda, to tym bardziej....

_________________
Scalono posty (do nowszego ;>). - L`f

Problem rozwiązany, dzięki pomocy Wodza nad Wodzami- L'f, można znowu grać po aktualizacji WoBGa Technologiem i godziny spędzone na graniu nie poszły się kochać :razz:
_________________
Ostatnio zmieniony przez L`f 2015-02-01, 17:18, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-04-05, 16:15   

Wykryłem pewne niedopatrzenie - petarda prochowa nie może być używana przez osoby z niską inteligencją. To pozostałość po wcześniejszych wersjach. Reszta na starym komputerze wydaje się być na razie w porządku.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak


Wiek: 47
Posty: 848
Podziękowania: 72/150
Wysłany: 2015-04-06, 14:38   

I niech tak zostanie, czciciel Gonda nie może być półgłówkiem, nie mówiąc o tym, że wysokopoziomowy Technolog to prawdziwy Niszczyciel, chociaż ma swoje słabe punkty, ale o tym jakie- nikomu nie powiem :razz:
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-01-07, 11:58   

Cytat:
Technolog po moich testeach i wkomponowaniu do WoBGa to bardzo dobra klasa, możesz mnie zacytować, bo w przeciwieństwie do panów krytykantów gram w grę, a nie pie***lę farmazony o robieniu modów, całość możesz dać, ja się nie ukrywam za nickami jak ci panowie hyhy


@Nobanion

Niestety usunąłem wersję, która była najlepsza i została zachomikowana jakaś nieaktualna. Zapytałem testera, czy ma starszą wersję, ale powiedział, że nie i może ma ją Tuldor czy dradiel.
Tyle osób ściągnęło plik, że może ktoś jeszcze gdzieś trzyma ten dodatek.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2017-01-07, 14:56   

Niestety nie mam, przykro mi, zawsze po testach wywalam pliki by mi się owe wersje nie mieszały
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-04-14, 16:22   

Zacząłem grać najnowszą wersją podklasy.

Kilka spostrzeżeń (na razie piroakustyka):

od niezbyt wysokiego poziomu otrzymujemy jedną piroakustykę. I tworzy ona silne przedmioty (właściwie to uciszenie bez rzutu obronnego jest bardzo silne). Niestety na początku nie ma to wielu zastosowań. Można uciszyć Czerwonych Magów z lokacji z Pająkami, Amazonki, ale tylko w pierwszym przypadku (i w każdym innym, gdy w grę wchodzą nisko levelowi magowie) jest bardzo silny efekt. Amazonki już straciły tylko jeden czar, podeszły i ciężko się z nimi walczyło, a po zakończeniu działania nadal rzucały czary, a kolejna bomba dźwiękowa mogła uciszyć także członków drużyny. Słowem - o wiele bardziej przydawałby się jakiś granat z prochem, który imituje ognistą kulę czy olej wściekłego płomienia. Cisza, 5 metrów na bardzo wiele postaci wpływała tak czy siak, mimo, że zezwalała na rzut obronny. W dwójce zakapturzeni i wielu innych magów chroni się kloszami niewrażliwości, a nawet jeśli, to rzucą Ugłosowienie. Taka jest cena tego, że przedmioty nie stają się silniejsze wraz z poziomem i nawet w Tronie Bhaala musiałyby być czymś więcej, niż zwykłym śmieciem.

Petarda dźwiękowa to już chyba mniej przydatny wynalazek. Chociaż to też zależy kiedy. Po uciszeniu postacie nie rzucają zaklęć, więc zostają one odłożone na potem, a co się odwlecze, to czasem nie uciecze. Zwłaszcza kapłani w zbrojach nie będą tacy łatwi do trafienia i masz babo placek - zaczną czarować znowu. Za to głuchota daje to, że postać nadal stara się czarować, ale połowa około nie wychodzi. Chroni przed tym rzut obronny i efekt się kumuluje (nie widzę sensu, by się nie kumulował - skoro rzucenie dwa razy głuchoty sprawia, że już kompletnie się nie udaje rzucić zaklęcia). Efekt ryzyka (uda się mu rzucić to, nie uda?) dodaje szczypty emocji... ;]

Granat dźwiękoszczelny jest za to dobry na pojedyncze cele. Co prawda daje ochronę przed uciszeniem (choć nie wszystkie rodzaje uciszenia są odpierane), ale w praktyce głuchota taka, jak obszarowa, tyle, że nie ma friendly fire.

Wszystkie te wynalazki wywołuje jedna umiejętność, dodatkowo istnieje około 1/3 szans na bombę dźwiękową, 1/3 na petardę dźwiękową i 1/3 na granat dźwiękoszczelny, także nie mamy wpływu na to, co technolog stworzy, a także nie jest już tak, że wytwarza tego wszystkiego tyle, ile zasiliłoby amnijską armię w ciągu tygodnia.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 714
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2017-06-03, 14:14   

Testuję podklasę samemu.

Widzę, że większość działa, ale granat z prochem wadliwie. Poza tym bomba gazowa nie zadaje obrażeń, pojawia się tylko efekt taki, jaki daje śmierdząca chmura. Można to łatwo edytować w DLTCEP.

Nie wiem czemu te dwa przedmioty się nie zaktualizowały.

Wyrzutnia działa bez zarzutu. Można strzelać z kuszy pociskami, strzałami lub bełtami (szybko i celnie). Petarda dźwiękowa wywołuje głuchotę i Kalah zmarnował dwa czary po potraktowaniu go tym.

Mam w drużynie Minsca, Aerie, Quela (gnom, technolog) i Jana Jansena. Gra się całkiem klimatycznie.

Pozostaje wkleić te przedmioty poprawione.

Edit: Wpisałem w Dice/Level limit kości obrażeń i działa. Już wiem, czemu się nie aktualizowało. Zamiast "Save as..." dawałem samo "Save".

Edit 2: Filmiki z testowania (potem jeszcze zmienię opisy przedmiotów nieco):

Piroman #1

Piroman #2

Piroman #3

Została jeszcze bomba gazowa na jutro do sfilmowania.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group