Poprzedni temat «» Następny temat
[BG II: EE] Pytania o mody
Autor Wiadomość
poznaniakk1986 

Wiek: 32
Posty: 28
Wysłany: 2016-12-18, 15:00   

Nigdy nie modowałem Baldur's Gate 2. Mam wersje EE. Powiedzcie mi. Jakie mody muszę koniecznie zainstalować żeby grało się jeszcze lepiej niż w wersje bez modów?
Interesują mnie tylko polskie mody.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 429
Podziękowania: 104/131
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2016-12-18, 15:28   

Rozumiem, że przez 'polskie mody' rozumiesz mody w języku polskim; inaczej wybór może być dość mocno ograniczony. Rzuć okiem na Listę modów trzymających klimat i poziom Kliwera. Co prawda dotyczy BGT, ale najnowsze wersje tych modów działają zapewne i z EE.

(I poproszę o przeniesienie dwóch ostatnich postów w bardziej odpowiednie miejsce.)
_________________
Slainte mhath!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Adept Smierci

Posty: 2
Wysłany: 2017-05-29, 14:55   [BG II: EE] Pytania o mody

witam

Jestem zupełnym laikiem w temacie modów,
Zainstalowałem BG II: EE i chciałbym zapytać czy można to modzić? Czy mod TDD będzie kompatybilny i jak to po koleji wszytko ogarnąć.

Byłbym wdzięczny za jakieś informacje w tej kwesti
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Cecylio 


Wiek: 26
Posty: 199
Podziękowania: 7/36
Wysłany: 2017-05-29, 15:02   

Witam, ekhem - http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6246

Instalacja jest całkiem prosta, ale pytaj jeżeli napotkasz problemy.

Pozdrawiam :wink:
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1742
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2017-05-29, 17:13   

Osobiście odradzam megamody Adepcie - psują klimat , debalansują grę itd itp... doradzam Ci instalować raczej mniejsze i bardziej dopieszczone rzeczy... a jeśli koniecznie chcesz grać z megamodami polecam zerknąć na WoBG http://baldur.cob-bg.pl/The_World_of_Baldurs_Gate bo nawet jeśli warstwa fabularna i klimat megamodów kuleje to przynajmniej ich warstwa techniczna (odbugowanie + balans) została tam poprawiona :D
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 831
Podziękowania: 26/71
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2018-03-30, 00:24   

Mam pomysła. Prosty i chyba dość logiczny, a może wart rozpatrzenia czy przedyskutowania.

Szaman nie ma twierdzy w BG II. Czy nie byłoby logicznie, aby podpiąć go pod gaj druidów?

Widzę, że szaman na wysokich poziomach przywołuje ducha natury. Podobny duch natury, czy ściślej - gaju, jest w twierdzy druidów. Szaman ma też czary druidyczne.

:?:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 43
Posty: 429
Podziękowania: 104/131
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2018-03-30, 03:56   

Wydaje mi się, że Lava już opublikował, a przynajmniej opublikował betę moda, który dodaje twierdzę szamana. I zdaje się, że sporo innej zawartości wzbogacającej grę szamanem.
Rzuć okiem tutaj.
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group