Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z modami (Enhanced Edition)
Autor Wiadomość
siber

Posty: 50
Podziękował 9 razy
Wysłany: 2017-03-15, 20:39   

hmm...poprzez wczytanie sejwa. a moze miec to znaczenie? bo jesli tak to moze to oznaczac ze blad ten spowodowany jest ktoryms modem tak? bo jesli tak to jakie mody polecacie by gralo sie jeszcze przyjemniej? najlepiej mody w jezyku polskim :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 27
Posty: 285
Podziękowania: 67/19
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-03-16, 04:32   

Przede wszystkim, przydała by się zawartość twojego loga WeiDU (\steamapps\common\Baldur's Gate Enhanced Edition\WeiDU.log), być może naprowadziło by to nas na istotę problemu.
Do tego, pamiętaj, że jeśli instalujesz grę od nowa i inaczej nakładasz na nią mody, to save mogą zacząć działać niepoprawnie; trzeba bardzo uważać na to, co się w takim przypadku robi i z jakiego save się korzysta.
Moim zdaniem mógłbyś rozpocząć grę od nowa, na świeżej instalacji, bo w sumie jesteś jeszcze w bardzo wczesnym etapie rozgrywki.

Z modów (PL), to instalować można na pewno:
- Thalantyr Item Upgrade,
- Unfinished Business (wszystko poza ulepszoną lodową wyspą),
- Tajemnice Wybrzeża Mieczy (BETA, instalujemy tylko część fabularną),
- Tweaks Anthology (instalujesz tylko te komponenty i usprawnienia, które cię interesują),

Reguła jest taka, że Tweaks Anthology instalujemy na końcu, a jako przedostatnie dajemy Tajemnice Wybrzeża Mieczy. Czyli nowe przedmioty, nowe zadania etc. lądują PRZED Tajemnicami i paczką Tweaków. Po wszystkim, możemy spokojnie dorzucić jeszcze jakąś modyfikację interfejsu BG:EE (np. paczkę EEUI Tweaks), czy np. mod na lepsze quick save.

A co można dodać? Oto rzeczy godne uwagi:
- BG1 NPC Project (po polsku, jeśli chcesz mieć więcej rozmów z NPC, ja sam tego nie instalowałem),
- Baldur's Gate Mini Quests & Encounters (niestety obecna wersja wydaje się działać po angielsku),
- The Stone of Askavar (również po angielsku),
- Lure of the Sirine's Call (choć po polsku, to najnowsza wersja pokazywała u mnie krzaki zamiast liter),
- Sword Coast Stratagems (niestety, instalacja tej paczki jest dość problematyczna i wymaga dodatkowego babrania się z instalacją, a do tego trwa wieki. Tobie bym nie polecał),
- EEUI Tweaks Mod Collection (zbiór opcjonalnych modyfikacji interfejsu dla BG:EE; polecam zainstalować po tym, jak już uporasz się z wszystkimi modami),

Reszta modów do BG:EE, to drobnica niewarta uwagi, albo coś co ma problemy z kompatybilnością.

Linki do modów są dostępne w temacie Cahira.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6251

Tajemnice Wybrzeża Mieczy, w wersji BETA, do pobrania tutaj.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6879
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
siber
siber

Posty: 50
Podziękował 9 razy
Wysłany: 2017-03-16, 10:02   

ok dzieki za odpowiedz ;) ale mam jeszcze pytanie odnosnie unfinished business....otoz nie bardzo moge go otworzyc gdyz nie ma nigdzie pliku setup:/ tak samo rzecz sie ma w modzie npc. i link podany do tajemnicy wybrzeza mieczy nie dziala :/
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 27
Posty: 285
Podziękowania: 67/19
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2017-03-16, 14:32   

No tak, UB podlinkowane w temacie pobiera jakąś wersję "master"... po prostu trzeba wbić na stronkę i pobrać wersję normalną, np. oryginalny mirror: http://mods.pocketplane.n...s/bg1ub-v14.zip

Z NPC projekt jest taka sama sytuacja, podlinkowano plik "master", dlatego też wchodzisz na http://gibberlings3.net/f...oads&showcat=11 i pobierasz normalną wersję, pod windowsa.
Mod: http://gibberlings3.net/f...ownload&id=3202
Muzyka do moda: http://gibberlings3.net/f...ds&showfile=692

Link do Tajemnic Wybrzeża Mieczy faktycznie padł. W takim razie odpuść sobie tego moda. A skoro nie będzie TWM, to możesz wgrać wszystkie komponenty z UB, razem z Lodową Wyspą (TWM po prostu robi ją lepiej). Stracisz w sumie tylko kilka przygód (np. rozbudowane przeklęte wykopaliska, rozwinięty wątek Centol z Kniei Larsa, czy krótka wyprawa do Podmroku po artefakt upadłego bożka).
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 50
Podziękował 9 razy
Wysłany: 2017-03-17, 19:07   

dzieki...zrobilem tak jak napisales. zastanawiam sie jeszcze nad dark horizon ale nie wiem czy nie za latwo bedzie pozniej...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1940
Podziękowania: 217/36
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2017-03-17, 19:15   

LinkI do TWM dla BG1 i BGEE powinny już działać. Z powodu zmiany polityki udostępniania plików na Dropbox'ie WSZYSTKIE stare linki publiczne przestały działać i trzeba je utworzyć od nowa. Pozostałe linki do moich plików na Dropbox'ie w różnych miejscach forum będę poprawiał sukcesywnie.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tessarcha
siber

Posty: 50
Podziękował 9 razy
Wysłany: 2017-03-18, 22:55   

a czy wiadomo cos na temat modu Mini Quests & Encounters? lubilem ta zawartosc ale w jezyku polskim a z tego co widze nie jest jeszcze przetlumaczony...?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1940
Podziękowania: 217/36
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2017-03-19, 12:30   

Jest na obecny stan miks tłumaczenia polskiego v7 i nowości po ang/niem. (pewnie link nie działa, ale zaraz to poprawię), który można dołożyć do moda BGQE przed jego instalacją.

Spolszczenie częściowe wersji 14 BGQE można pobrać z załącznika tego posta:
http://athkatla.cob-bg.pl...p=121839#121839

Mod jest świetny (może najlepszy do BG1), więc grając bez niego dużo tracisz.

A propos TWM, to nie zauważyłem w grze, aby nadpisanie komponentu Lodowej Wyspy z UB treścią z TWM robiło jakiekolwiek problemy, choć nie potwierdziłem tego jeszcze analizą kodu.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 50
Podziękował 9 razy
Wysłany: 2017-03-19, 16:03   

no wlasnie pamietam jak gralem jakis czas temu w wobg to byl to chyba najlepszy...a juz napewno najciekawszy i najlepiej wykonany mod chyba. dlatego bylem ciekaw...dzieki na info ;) sciagnalem i zainstalowalem...zobaczymy :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group