Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I: EE] Problemy z modami
Autor Wiadomość
siber

Posty: 102
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-03-15, 20:39   

hmm...poprzez wczytanie sejwa. a moze miec to znaczenie? bo jesli tak to moze to oznaczac ze blad ten spowodowany jest ktoryms modem tak? bo jesli tak to jakie mody polecacie by gralo sie jeszcze przyjemniej? najlepiej mody w jezyku polskim :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 29
Posty: 324
Podziękowania: 97/22
Wysłany: 2017-03-16, 04:32   

Przede wszystkim, przydała by się zawartość twojego loga WeiDU (\steamapps\common\Baldur's Gate Enhanced Edition\WeiDU.log), być może naprowadziło by to nas na istotę problemu.
Do tego, pamiętaj, że jeśli instalujesz grę od nowa i inaczej nakładasz na nią mody, to save mogą zacząć działać niepoprawnie; trzeba bardzo uważać na to, co się w takim przypadku robi i z jakiego save się korzysta.
Moim zdaniem mógłbyś rozpocząć grę od nowa, na świeżej instalacji, bo w sumie jesteś jeszcze w bardzo wczesnym etapie rozgrywki.

Z modów (PL), to instalować można na pewno:
- Thalantyr Item Upgrade,
- Unfinished Business (wszystko poza ulepszoną lodową wyspą),
- Tajemnice Wybrzeża Mieczy (BETA, instalujemy tylko część fabularną),
- Tweaks Anthology (instalujesz tylko te komponenty i usprawnienia, które cię interesują),

Reguła jest taka, że Tweaks Anthology instalujemy na końcu, a jako przedostatnie dajemy Tajemnice Wybrzeża Mieczy. Czyli nowe przedmioty, nowe zadania etc. lądują PRZED Tajemnicami i paczką Tweaków. Po wszystkim, możemy spokojnie dorzucić jeszcze jakąś modyfikację interfejsu BG:EE (np. paczkę EEUI Tweaks), czy np. mod na lepsze quick save.

A co można dodać? Oto rzeczy godne uwagi:
- BG1 NPC Project (po polsku, jeśli chcesz mieć więcej rozmów z NPC, ja sam tego nie instalowałem),
- Baldur's Gate Mini Quests & Encounters (niestety obecna wersja wydaje się działać po angielsku),
- The Stone of Askavar (również po angielsku),
- Lure of the Sirine's Call (choć po polsku, to najnowsza wersja pokazywała u mnie krzaki zamiast liter),
- Sword Coast Stratagems (niestety, instalacja tej paczki jest dość problematyczna i wymaga dodatkowego babrania się z instalacją, a do tego trwa wieki. Tobie bym nie polecał),
- EEUI Tweaks Mod Collection (zbiór opcjonalnych modyfikacji interfejsu dla BG:EE; polecam zainstalować po tym, jak już uporasz się z wszystkimi modami),

Reszta modów do BG:EE, to drobnica niewarta uwagi, albo coś co ma problemy z kompatybilnością.

Linki do modów są dostępne w temacie Cahira.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6251

Tajemnice Wybrzeża Mieczy, w wersji BETA, do pobrania tutaj.
http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=6879
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
siber
siber

Posty: 102
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-03-16, 10:02   

ok dzieki za odpowiedz ;) ale mam jeszcze pytanie odnosnie unfinished business....otoz nie bardzo moge go otworzyc gdyz nie ma nigdzie pliku setup:/ tak samo rzecz sie ma w modzie npc. i link podany do tajemnicy wybrzeza mieczy nie dziala :/
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 29
Posty: 324
Podziękowania: 97/22
Wysłany: 2017-03-16, 14:32   

No tak, UB podlinkowane w temacie pobiera jakąś wersję "master"... po prostu trzeba wbić na stronkę i pobrać wersję normalną, np. oryginalny mirror: http://mods.pocketplane.n...s/bg1ub-v14.zip

Z NPC projekt jest taka sama sytuacja, podlinkowano plik "master", dlatego też wchodzisz na http://gibberlings3.net/f...oads&showcat=11 i pobierasz normalną wersję, pod windowsa.
Mod: http://gibberlings3.net/f...ownload&id=3202
Muzyka do moda: http://gibberlings3.net/f...ds&showfile=692

Link do Tajemnic Wybrzeża Mieczy faktycznie padł. W takim razie odpuść sobie tego moda. A skoro nie będzie TWM, to możesz wgrać wszystkie komponenty z UB, razem z Lodową Wyspą (TWM po prostu robi ją lepiej). Stracisz w sumie tylko kilka przygód (np. rozbudowane przeklęte wykopaliska, rozwinięty wątek Centol z Kniei Larsa, czy krótka wyprawa do Podmroku po artefakt upadłego bożka).
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 102
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-03-17, 19:07   

dzieki...zrobilem tak jak napisales. zastanawiam sie jeszcze nad dark horizon ale nie wiem czy nie za latwo bedzie pozniej...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 50
Posty: 2066
Podziękowania: 259/49
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2017-03-17, 19:15   

LinkI do TWM dla BG1 i BGEE powinny już działać. Z powodu zmiany polityki udostępniania plików na Dropbox'ie WSZYSTKIE stare linki publiczne przestały działać i trzeba je utworzyć od nowa. Pozostałe linki do moich plików na Dropbox'ie w różnych miejscach forum będę poprawiał sukcesywnie.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Tessarcha
siber

Posty: 102
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-03-18, 22:55   

a czy wiadomo cos na temat modu Mini Quests & Encounters? lubilem ta zawartosc ale w jezyku polskim a z tego co widze nie jest jeszcze przetlumaczony...?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 50
Posty: 2066
Podziękowania: 259/49
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2017-03-19, 12:30   

Jest na obecny stan miks tłumaczenia polskiego v7 i nowości po ang/niem. (pewnie link nie działa, ale zaraz to poprawię), który można dołożyć do moda BGQE przed jego instalacją.

Spolszczenie częściowe wersji 14 BGQE można pobrać z załącznika tego posta:
http://athkatla.cob-bg.pl...p=121839#121839

Mod jest świetny (może najlepszy do BG1), więc grając bez niego dużo tracisz.

A propos TWM, to nie zauważyłem w grze, aby nadpisanie komponentu Lodowej Wyspy z UB treścią z TWM robiło jakiekolwiek problemy, choć nie potwierdziłem tego jeszcze analizą kodu.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
siber

Posty: 102
Podziękował 14 razy
Wysłany: 2017-03-19, 16:03   

no wlasnie pamietam jak gralem jakis czas temu w wobg to byl to chyba najlepszy...a juz napewno najciekawszy i najlepiej wykonany mod chyba. dlatego bylem ciekaw...dzieki na info ;) sciagnalem i zainstalowalem...zobaczymy :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-05-12, 19:28   

Poinstalowałem troszkę modów do BGEE i mam problem. Wysypują mi się różne dziwne rzeczy podczas tej rozgrywki, które są widoczne na screenach poniżej:

https://i.imgur.com/0DR7SeU.png
https://i.imgur.com/YzA3Fae.jpg
https://i.imgur.com/xmMq9uc.png

Oprócz tego, niektóre postacie zamiast imion mają jakieś kwestie, chyba z SoD sądząc po przewijającym się "Cealar Argent". Poniżej listaw modów, które obecnie mam zainstalowane:

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #100 // Restore innate infravision to Half-Orc characters: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #101 // Prevent skeletal and incorporeal undead from being affected by Illithids' Devour Brain attack: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #103 // Allow Dispel/Remove Magic to take down Globes of Invulnerability: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #104 // PnP Color Spray: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #105 // PnP Dimension Door: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #115 // Allow Mages to scribe memorized spells onto scrolls -> Scrolls can be scribed everywhere: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #120 // Restore innate disease immunity to Paladins: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #125 // Rangers' Animal Empathy improves with experience: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #130 // Additional racial traits for Dwarves: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #140 // Additional racial traits for Gnomes: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #201 // Instant casting for warrior innates: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #202 // Revised Bhaalpowers -> Enhance the Bhaalpowers and standardize their casting time: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #203 // Make druidic shapeshifting uninterruptable: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #204 // Prevent Mislead clones from singing Bard songs: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #205 // Prevent Project Image and Simulacrum clones from using quickslot items: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #211 // Make Death Ward protect against Vorpal Hits: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #210 // Restore the Dispel Magic vulnerability to Nishruu and Hakeashars: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #212 // Make alignment detection spells more accurate: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #213 // Expanded saving throw bonus tables for Dwarves, Gnomes and Halflings: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #217 // Bard songs break invisibility -> All Bard songs break invisibility: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #220 // Simple Thief script: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #230 // Simple Bard script: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #239 // Simple Cleric/Paladin script: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #323 // Use Icewind Dale's Dimension Door animation -> Use IWD animation for spells, retain BG2 animation for other visuals: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #310 // Distinctive creature coloring: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #315 // Distinctive creature soundsets: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #500 // Slightly expanded storage capacity for containers -> Use the recommended storage capacity value (999): v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #510 // Expanded temple services: v4.53
~ATWEAKS/SETUP-ATWEAKS.TP2~ #0 #999 // BG2-style icons for aTweaks content: v4.53
~ISANDIR/ISANDIR.TP2~ #0 #0 // CHARNAME menu portraits: v1
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #0 // Technical Part PRE (IDS addendum, simulation of CombatCounter() and PartyRested() in BG1): v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #1 // TWM CORE - MAIN CONTENTS: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #54 // Level 50 rules for Baldur's Gate (and BG: Tales of the Sword Coast): v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #55 // Maximum Hit Points per Level for BG1: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #56 // Shut up the Voice "You Must Gather Your Party Before Venturing Forth": v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #57 // Selected TWEAKS for BG1 from dudleyville.com: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #62 // Differences between genders in Faerun: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #64 // Extended items stacking in BG1 without NTotSC/DSotSC: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #65 // Better Potent Faded Cloak and Antidotum v8: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #66 // New travel system between Baldur's Gate City areas -> Full version of component: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #68 // Small BG1 quests fixes: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #89 // Some additions to NPC's AI & dialogs: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #901 // Separated portraits for NPC's and for main character v1,5 -> Edwin, Imoen, Jaheira, Minsc and Viconia have portraits from BG2: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #91 // Experience for Disarming Traps and Lockpicking v3.5: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #92 // Experience for learning new spells v2.1: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #981 // Change of +AC items restrictions -> No limits in wearing items that gives AC: v3.52(108)
~TWM_PACK/SETUP-TWM_PACK.TP2~ #1 #99 // Technical part POST (Emulation of triggers AreaCheck and AreaType in BG1): v3.52(108)
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #0 // Slime Quest: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #1 // Beregost Family Quest: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #2 // Babysitting Quest, including the Carnival Encounter...: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #3 // Nashkel Monster Quest: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #4 // Fallen Paladin Quest: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #5 // Undying Love Quest: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #6 // Lovesick Half-Orc: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #7 // Unexpected Help Quest: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #8 // Many Little Paws: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #9 // Drunk near Beregost Temple: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #10 // A Warm Place for Noober: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #11 // Brage's Sword: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #12 // Legal Seachart Sources: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #13 // Additions to the House of the Lady and the Bitch Queen's Temple: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #14 // A Worried Farmer: v18
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #0 #15 // Bodies for a Good Cause: v18
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #0 #0 // The Lure of the Sirine's Call: v15
~SIRINESCALL/SETUP-SIRINESCALL.TP2~ #0 #1 // Extended Lighthouse area: v15
~THECALLING/THECALLING.TP2~ #0 #0 // The Calling: Beta 2
~THECALLING/THECALLING.TP2~ #0 #20 // Peaceful Werewolf Isle Resolution: Beta 2
~THECALLING/THECALLING.TP2~ #0 #40 // Exotic Item Pack: Beta 2
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #0 // Northern Tales of the Sword Coast (NTotSC) for BGT-Weidu, BG:EE, and EET: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #1 // Keelor the Dwarf: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #2 // Llindellyn's Lucky Arrow: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #3 // Nim Furlwing's Hunting Hounds: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #4 // Pilar and Gheldehar: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #5 // Svlast's Torment: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #6 // Will O'Hara NPC: 3.1.1
~NTOTSC/NTOTSC.TP2~ #0 #7 // Fighting Encounters: 3.1.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #0 // Ice Island Level Two Restoration: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #1 // The Mysterious Vial: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #4 // Finishable Kagain Caravan Quest: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #6 // Kivan and Tazok: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #7 // Branwen and Tranzig: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #10 // Place Entar Silvershield in His Home: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #11 // Scar and the Sashenstar's Daughter: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #12 // Quoningar, the Cleric: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #13 // Shilo Chen and the Ogre-Magi: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #14 // Edie, the Merchant League Applicant: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #16 // Creature Corrections: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #17 // Creature Restorations: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #18 // Creature Name Restorations: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #19 // Minor Dialogue Restorations: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #21 // Store, Tavern and Inn Fixes and Restorations: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #22 // Item Corrections and Restorations: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #28 // Prism and the Emeralds Tweak: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #29 // Duke Eltan in the Harbor Master's Building: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #33 // Mal-Kalen, the Ulcaster Ghost: v16.0
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #0 #34 // Chapter 6 Dialogue Restorations: v16.0
~SOA/SETUP-SOA.TP2~ #0 #0 // The Stone of Askavar for TotSC/Tutu/BGT/BGEE -> Default version: areas connected by travel triggers: 2.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #0 // House Tweaks: Expanded Racial Enemies: 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #1 // House Tweaks: Expanded Shapeshifting: 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #2 // House Tweaks: Expanded Racial Bonuses: 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #3 // House Tweaks: Monk Can Use Quarterstaves: 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #4 // House Tweaks: Increased Constitution Bonuses: 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #5 // House Tweaks: Warrior HLAs: 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #6 // House Tweaks: Improved Dialogues (BG:EE): 1.6.1
~HOUSETWEAKS/SETUP-HOUSETWEAKS.TP2~ #0 #7 // House Tweaks: Not-So-Indestructible Rats: 1.6.1
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #1010 // The Manual of War: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2000 // Streamlined Wizard Spell Progression: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2010 // Streamlined Sorcerer Spell Progression: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2020 // No Item Deprecation: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2030 // Identify all store items: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2040 // Fix Wild Mage Items and Spells: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2060 // Standardize Poison Immunity: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2070 // Free Action does not prevent Haste or Movement Rate Bonus: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2080 // Drop Equipment on Disintegration: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2090 // Drop Equipment on Petrification: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2100 // Drop Equipment on Imprisonment: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2110 // Treat all Innate Abilities as Non-Magical (Unaffected by Wild/Dead Magic and Silence): 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2120 // Treat all Psionic Abilities as Non-Magical (Unaffected by Wild/Dead Magic and Silence): 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2130 // Treat all Bardsong Effects as Non-Magical (Unaffected by Wild/Dead Magic): 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2140 // Allow Arcane Spellcasting in Armor: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2150 // Allow Thievery in Armor: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2160 // Remove Delay from Improved Haste Spells: 1.7
~KLATU/SETUP-KLATU.TP2~ #0 #2190 // Modal Buff AI Script: 1.7
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #0 #0 // Worldmap for Baldur's Gate - including colored Baldur's Gate map icons: v10.2.3
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #200 // Remove Blur Effect from Items, e.g. Cloack of Displacement: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2010 // Separate Resist Fire/Cold Icon into Separate Icons (Angel): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1070 // Improved Multi-Player Kick-out Dialogues: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1075 // Send BioWare NPCs to an Inn (DavidW/Zed Nocear): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1080 // Add Bags of Holding: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1100 // Reveal City Maps When Entering Area: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1120 // Stores Sell Higher Stacks of Items: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #1150 // Shapeshifter Rebalancing: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2060 // Weapon Styles for All: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2090 // Change Experience Point Cap -> Remove Experience Cap: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2100 // Allow Thieving and Stealth in Heavy Armor: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2120 // Allow Arcane Spellcasting in Heavy Armor: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2140 // Expanded Dual-Class Options: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2151 // Wear Multiple Protection Items -> No Restrictions: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2160 // Alter Weapon Proficiency System -> Rebalanced Weapon Proficiencies: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2170 // Cast Spells from Scrolls (and Other Items) at Character Level: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2200 // Multi-Class Grandmastery (Weimer): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2210 // Change Grandmastery Bonuses -> True Grandmastery (Baldurdash): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2220 // Change Magically Created Weapons to Zero Weight: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2240 // Un-Nerfed THAC0 Table: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2250 // Un-Nerfed Sorcerer Spell Progression Table: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2280 // Alter Cleric Spell Progression Table -> Un-Nerfed Table (Blucher): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2320 // Trap Cap Removal (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2330 // Remove Delay for Magical Traps (Ardanis/GeN1e): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2339 // Remove Summoning Cap for Regular Summons: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2440 // Everyone Gets Bonus APR from Specialization: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #2999 // Max HP at Level One: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3000 // Higher HP on Level Up -> Maximum: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3008 // Allow HP Rolls Through Level 20 (Angel): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3031 // Easy Spell Learning -> 100% Learn Spells and No Maximum Cap: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3040 // Make Bags of Holding Bottomless: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3050 // Remove fatigue from restoration spells: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3060 // Remove "You Must Gather Your Party..." Sound (Weimer): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3083 // Increase Ammo Stack Size -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3093 // Increase Gem and Jewelry Stacking -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3103 // Increase Potion Stacking -> Stacks of 120: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3190 // Rest Anywhere (Japheth): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3205 // Stores Purchase All Item Types: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3230 // Taerom Makes Additional Ankheg Armor (Icendoan/grogerson): v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #3280 // Give Every Class/Kit Four Weapon Slots: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #4110 // Give Kagain A Legal Constitution Score of 19: v8
~CDTWEAKS/SETUP-CDTWEAKS.TP2~ #0 #4120 // Give Coran A Legal Dexterity Score of 19: v8
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-05-12, 19:48   

Te opisy przedmiotów pomieszane z liniami dialogowymi mogą być efektem braku "modmerge", jeśli używasz SoD ze Steama lub Goga. Lub pojawiły się po jakimś przeinstalowywaniu modów. (spotkałem się u siebie z podobnymi sytuacjami)
Te "duchy" z drugiego obrazka, które dołączyły do Twojej postaci, to jakiś element TWM. Też się z nimi borykałem, ale z tego, co pamiętam Zed Nocear znalazł rozwiązanie tego problemu. Korzystasz z najnowszej wersji TWM?
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Olos 
Gracz sezonowiec


Wiek: 26
Posty: 218
Podziękowania: 2/7
Wysłany: 2019-05-12, 22:22   

memory napisał/a:
Te opisy przedmiotów pomieszane z liniami dialogowymi mogą być efektem braku "modmerge", jeśli używasz SoD ze Steama lub Goga. Lub pojawiły się po jakimś przeinstalowywaniu modów. (spotkałem się u siebie z podobnymi sytuacjami)
Te "duchy" z drugiego obrazka, które dołączyły do Twojej postaci, to jakiś element TWM. Też się z nimi borykałem, ale z tego, co pamiętam Zed Nocear znalazł rozwiązanie tego problemu. Korzystasz z najnowszej wersji TWM?


Niby zgrałem tego modmerge, ale nie byłem pewny czy wszystko poprawnie się zainstalowało. Wygląda na to, że nie. Co do wersji TWM, to mam ver3.52.
_________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
memory 
Gwiazda Mystry


Wiek: 45
Posty: 603
Podziękowania: 134/153
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2019-05-12, 22:33   

Nie potrafię teraz odnaleźć korespondencji z Zedem, ale jestem prawie pewien, że poprawił ten efekt przed publikacją wersji 3.52. Może powinieneś to zgłosić w temacie TWM (a może to błąd, który powoduje jakiś inny mod?).
_________________
Slainte mhath!
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 50
Posty: 2066
Podziękowania: 259/49
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2019-06-12, 23:35   

Tak, w wersji TWM dla BGEE był podobny błąd związany z allegiance [PC] stworów technicznych, które miały być niewidoczne i w klasycznym BG1 system był przeźroczysty, ale w BGEE widać zielone kółko. W wersji 3.52 są ustawione na [NEUTRAL], więc nie mają prawa przyłączać się do drużyny. To chyba z innego moda. Albo pozostałość poprzedniej wersji, jeśli przeinstalowywałeś. To by też tłumaczyło pomieszanie tekstów.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group