Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I] Początki rozgrywki - pytania, porady
Autor Wiadomość
Cecylio 


Wiek: 26
Posty: 199
Podziękowania: 7/36
Wysłany: 2016-03-21, 11:44   

Błagam, czy wie ktoś który mod sprawia, że bronie w pierwszym Baldurze nie ulegają zniszczeniu? Jestem pewien, że był taki komponent, ale nie pamiętam gdzie. To strasznie irytujące gdy musisz nosić ze sobą cztery sztuki broni, które i tak błyskawicznie się psują.

EDIT: Mam! To BGT Tweak! :)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1742
Podziękowania: 128/135
Wysłany: 2016-03-21, 22:49   

Cecylio to psucie się broni dodaje grze kolorytu :D Te emocje kiedy walczysz z ogrem a tu nagle miecz pęka i zerkasz w ekwipunek by postać wyposażyć w sztylet :razz: Poza tym pamiętaj że magiczne bronie (pierwszą z nich zdobywasz juz w Candlekeep, drugą i kolejne w Beregoście itd itd już się nie psują, mało tego nie psują się nawet (a powinny!) tarcze i metalowe zbroje (podany przez Ciebie modek ma bodaj opcję by psucie się rozszerzyć na powyższe). Doradzam jednak granie z psującym się ekwipunkiem ;)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
I Bhaal I 

Wiek: 18
Posty: 1
Podziękowano 1 razy
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-15, 15:13   szybka kasa

Jolan napisał/a:
Jest jakiś sposób na grindowanie złota w BG1 z jakiś stworków podczas odpoczynku? Strasznie mało kasy cały czas mam


Knieja Otulisko w legowisku wywern, tam gdzie leży zabity, wielki smok. Zabijasz to, co tam jest (2 większe i 2 mały wywerny) a potem co odpoczynek wskakuje nowa większa. 1400 XP za sztukę + łeb, który można sprzedać (nie pamiętam za ile, bo tam chodziłem tylko na expa, ale sporo chyba).
W zwykłym BG1 po pewnym czasie wywerny w legowisku się kończyły, w BGEE natomiast pojawiają się bez końca.
_________________
http://www.ancientkynopolis.com/
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Jolan
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1949
Podziękowania: 226/37
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2017-01-15, 22:38   

I Bhaal I napisał/a:
W zwykłym BG1 po pewnym czasie wywerny w legowisku się kończyły, w BGEE natomiast pojawiają się bez końca.
W zwykłym BG1 też się nie kończą, chyba że masz zainstalowanego pewnego moda.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 21
Posty: 678
Podziękowania: 57/95
Wysłany: 2017-01-16, 19:48   

Dzięki za odpowiedź I Bhaal I, ale myśle, że rozmówcy sprzed 4 lat wyczerpali temat :wink:
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group