Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o mody
Autor Wiadomość
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1935
Podziękowania: 215/35
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2016-12-07, 15:49   

W planach cały czas, ale najpierw muszę wykończyć wersję TWM pod BGEE.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
YNWA 

Posty: 4
Podziękował 2 razy
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-12-24, 09:02   

Zed Nocear napisał/a:
Zaktualizowałem mix pl+eng/pl+ger do wersji 14 BGQE:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/18137743/bgqe_v14_trans_pl_mix.zip

Przetestowałem instalację tylko na klasycznym BG1+TotSC i BGEE v.2.3. Jakby coś nie działało na BGT/TUTU (np. krzaki zamiast polskich znaków) to dajcie znać. Ze względu na pokrywanie się numerów znaków w BG1 jeden z niemieckich znaków, nie pamiętam już który, jest zastępowany przez znak polski, tak się dzieje tylko w BG1.


No właśnie na wersji mix pl+eng mam krzaczki w BG1. Z niemieckim jest ok.
_________________
You'll Never Walk Alone
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 48
Posty: 1935
Podziękowania: 215/35
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2016-12-26, 01:34   

Faktycznie, miks pl+eng nie jest konwertowany prawidłowo na oryginalnym BG1. Moje przeoczenie.

Wystarczy w setup-bgqe.tp2 zmienić linię:

Kod:
  OUTER_SPRINT "PL_TRA_Patch" "bgqe/tra/Polski"


na kod:

Kod:
ACTION_IF ("%LANGUAGE%" STRING_COMPARE_CASE "POLISH" = 0)
 THEN BEGIN
  OUTER_SPRINT "PL_TRA_Patch" "bgqe/tra/Polish"
 END ELSE BEGIN
  OUTER_SPRINT "PL_TRA_Patch" "bgqe/tra/Polski"
 END


bgqe_v14_trans_pl_mix_v2.zip
Pobierz Plik ściągnięto 29 raz(y) 216,99 KB

_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Markhet 

Posty: 14
Podziękował 2 razy
Wysłany: 2016-12-28, 00:16   

Witam wszystkich na forum :smile: .
Mam takie pytanko, które mi się nasunęło grając w WoBG. Czy mógłby się ktoś podjąć zrobienia hybrydy Drizzt Sagi z bodajże NToSC. Moim zdaniem wyszłoby to na dobre obu modom. Tak w skrócie, podmieniłbym CuCzołga na Drizzta, który słyszał o jakiś drowach niedaleko, następnie gdzieś przy jaskini tam gdzie ratujemy bratanka Otha, spotykamy Cattibrie czy Wulfgara którzy mówią że Buernor został uwięziony na dole i trza mu pomóc (podmienić można Trollsleyera na Buernora). W sumie można olać cały wątek na lodowcu, bo jest to nieudana kalka IWD. Wszystkie mapy są już w obu modach, pozostawało by tylko to jakoś sensownie skleić i nieco pozmieniać dialogi. Rozwiązywałoby to wiele problemów (dodanie do nudnego Podmroku walki z Artemisem czy Statuą), nie byłoby problemu z odsyłaniem Drizzta i ekipy, no i oczywiście co mnie zawsze bolało to nabijanie sobie doświadczenia solującym Drizztem na 9 piekłach (można to na koniec zadania wywalić). Mógłby się ktoś z modderów wypowiedzieć jak dużo roboty by z tym było i ewentualnie czy ktoś by się tego podjął. Pozdrawiam cieplutko :wink:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 29
Posty: 1748
Podziękowania: 128/135
Wysłany: 2016-12-28, 10:52   

Witamy na forum Markhet, jak dużo? Za dużo - megamody to syf kila i mogiła a drizzt saga już szczególnie więc zeby ją poprawić trzeba by sporo samozaparcia... dlatego mało kto by sie tego raczej podjął, szkoda czasu :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group