Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I] Problemy techniczne
Autor Wiadomość
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 21
Posty: 673
Podziękowania: 53/95
Wysłany: 2016-04-19, 20:17   

Dostanę oryginalny Dialog.tlk ? :wink:
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 25
Posty: 237
Podziękowania: 166/20
Wysłany: 2016-04-19, 20:46   

Jolan napisał/a:
Dostanę oryginalny Dialog.tlk ? :wink:

Wrzucam do załącznika - polski, nieśmigany, prosto z 1999 r.

dialogBG1.zip
Pobierz Plik ściągnięto 61 raz(y) 2,25 MB

_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 21
Posty: 673
Podziękowania: 53/95
Wysłany: 2016-04-19, 21:10   

Hmm, dziwne. A więc mam świeżą instalkę jedynki ze złotej edycji(nie płyty a obrazu, który zgrałem ~3 lata temu, bo płyta nieco się zryła). Dokładnie dzisiaj doświadczyłem, że polskie znaki zamieniły się w krzaczki( tak jak po użyciu programu do konwersji do bgt) . Reinstall, zmiana dialoga nic nie dała. Hmm czy można jakkolwiek zmienić kodowanie w jedynce ?

edit

Ciekawostka, odpalenie bg1 bez uprawnień administratora zmienia kodowanie tekstu. Kto mógł to wiedzieć ?
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 33
Posty: 352
Podziękowania: 25/42
Wysłany: 2016-08-17, 19:09   

http://baldur.cob-bg.pl/bg1?pg=3,1,6

Dla dobrej reputacji forum i rzetelnego opisu BGI, należałoby poprawić błędną info. o miejscu występowania hełmu zmiany charakteru.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kapi RPG Master

Posty: 3
Wysłany: 2017-07-13, 13:12   

Witam, dopiero rozpoczynam przygodę z BG1, usiłuję zainstalować tą leciwą grę na dwóch komputerach z Win 7. Zdecydowałem się na klasyczny BG1 z kilkoma modami. Minęło sporo czasu zanim doprowadziłem grę do stanu grywalnego, jednak pozostał jeden bug. Na jednym z komputerów pojawił się problem z przewijaniem ekranu w trakcie gry. Przewijanie mapy myszką jest możliwe wyłącznie w lewo i w górę, w prawo i w dół nie działa, pozostaje jedynie archaiczne przewijanie numpadem. Ktokolwiek miał może ten problem i pomoże?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Meisarcha
Avatar Bhaala

Posty: 248
Podziękowania: 35/62
Wysłany: 2017-07-13, 15:23   

Witaj!
Może znaleziona niegdyś przez Jolana poprawka na nowsze systemy by pomogła (dzięki, memory, za przypomnienie)?

BTW, taki mały offtop:
Kapi RPG Master napisał/a:
dopiero rozpoczynam przygodę z BG1

Szczęściarz:) W razie jakichkolwiek problemów z rozgrywką na pewno znajdziesz odpowiedzi tu, na Forum, bądź w Klanowej solucji.
Kapi RPG Master napisał/a:
klasyczny BG1 z kilkoma modami.

Dlatego właśnie polecałbym bez modów (chyba, że tylko poprawki GUI, Widescreen) - nawet bez tych pasujących klimatem jak TWM czy BGQE.
Powodzenia na szlaku:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 21
Posty: 673
Podziękowania: 53/95
Wysłany: 2017-07-13, 16:05   

Brzmi trochę jakbyś dał większą rozdzielczość niż masz monitor i dlatego działa góra i lewo działa ( bo do tych krawędzi jest fixowany ekran ) a prawo i dół wychodzi poza ekran i nie możesz dojść do tych krawędzi. Pokażesz zawartość weidu.log oraz podasz rozdzieloczość ustawioną przez widescreena ?
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kapi RPG Master

Posty: 3
Wysłany: 2017-07-13, 20:54   

Cytat:
Dlatego właśnie polecałbym bez modów (chyba, że tylko poprawki GUI, Widescreen)


Dokładnie, dlatego wgrałem tylko Widescreen, TWM_GUI dla wsparcia wyższych rozdzielczości, Unfinished Business bo podobno bugi różne są, na koniec dla stałych FPSów wgrałem ten ddwrapper. W ten sposób na moim komputerze działa perfekcyjnie, natomiast u brata jest ten problem z ekranem.

Jolan, rozdzielczość natywna ekranu to 1600x900, jednak jak wiadomo mody graficzne wymagają, aby było to 1280x768 (dla 16:9) lub 1280x800 (dla 16:10). Sterowniki nie wspierają tej dla 16:9, więc zdecydowałem się na 1280x800 i właśnie być może stąd ten problem pochodzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kapi RPG Master

Posty: 3
Wysłany: 2017-07-20, 17:20   

Nie zabrakło mi uporu, udało się naprawić wyżej wspomniany błąd kilkukrotną reinstalacją modów. Jednak w trakcie gry multiplayer podczas wchodzenia do budynków niekiedy gra crashuje, jest na to jakiś fix?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group