Poprzedni temat «» Następny temat
Ulubione bronie w WoBG
Autor Wiadomość
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 32
Posty: 202
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2016-04-14, 19:19   

Tak na poważnie dotąd bez jednego artefaktu nie potrafiłbym przejsć większości misji z BG1. Prosty pierścień niewidzialności.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
khayman 

Wiek: 42
Posty: 233
Podziękowania: 20/14
Wysłany: 2016-04-14, 21:11   

Hmm to jak tak, to ja proponuje coś lepszego. W BG2 nazywa się to Płaszcz z Dłoni Seldarine (dostępny w IWD1), daje Niewidzialność i niewykrywalność. Podobne efekty daje miecz Xana (ale miecz może mieć tylko Xan). Efekty ni są castowane, są pasywne i permanentne.

W BG1 chyba też cos podobnego miałem, nie pamiętam.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 32
Posty: 202
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2016-04-14, 21:52   

a Było Było. Jakiś tam cień szansy, że po ataku postac stawała się niewidzialna. Imoen u mnie miała jak była czystym złodziejem. Bg 2 to inna bajka jest:). Cenię jeszcze w jedynce. Hełm ochrony przed urokami z 3 prawdziwymi widzeniami. Buty gorgony są przydatne na złodziei. Płaszcz Tarczy. Mój Kensai minimum -6KP. Jest kilka cacuszek.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2016-04-15, 08:57   

Cytat:
Hmm to jak tak, to ja proponuje coś lepszego. W BG2 nazywa się to Płaszcz z Dłoni Seldarine (dostępny w IWD1), daje Niewidzialność i niewykrywalność. Podobne efekty daje miecz Xana (ale miecz może mieć tylko Xan). Efekty ni są castowane, są pasywne i permanentne.


Ten płaszcz miał mój tropiciel. Przegięta sprawa, trywializowało bardzo wiele walk. Tyle, że w nowszych wersjach został chyba osłabiony.

Cytat:
Buty gorgony są przydatne na złodziei.


A jeszcze bardziej dla wojownika. Wojownik+kamienna skóra to coś wspaniałego. Podobnie działa lustrzane ostrze z BG2- zapewnia lustrzane odbicie co też znacznie wzmacnia zbrojnego.

Niesamowita była przeklęta szata z NTotSC- zapewniała akcelerację... Ale też ją Dradiel osłabił.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
sajok 
Przyjaciel Klanu

Wiek: 44
Posty: 266
Podziękowania: 29/49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-04-15, 12:51   

Uważam, że w ogóle przedmioty dające permanentną niewidzialność są przegięte. Grałem kiedyś solo magiem z kosturem mocy i gra była po prostu nieciekawa i za prosta. Lepiej jest zamienić to na np. niewidzialność trzy razy dziennie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 722
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-17, 11:24   

Żarząconiebieski kamień Ioun - zapewnia widzenie niewidzialnych, takie samo jak to które ma Firkraag, Pustoszyciel czy inni potężni przeciwnicy. Założone na kapłana z dostępem do czarów 7 poziomu pozwala mu rozproszyć magiczne osłony jednym czarem, niezależnie od osłon (no, poza ochroną przed czarami 7 poziomu).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
anoim2666

Posty: 356
Podziękowania: 47/17
Wysłany: 2016-04-17, 15:51   

Rozpruwacz kości z doliny cieni. Toporek do rzucania z szansą na zabicie nieumarłego. W Iwd 1 to moze być główna broń Hrothgar nieźle sobie nią radzi.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Caladan 
Chaos is Behind you

Wiek: 32
Posty: 202
Podziękowania: 6/11
Skąd: Gdynia Smocza Góra
Wysłany: 2016-05-03, 11:56   

Szata Akademii

Szatę tę otrzymałeś od Tilorna, który nalegał na noszenie jej podczas pobytu w Halruai, by uchodzić za jednego z jej adeptów albo akademików.

PARAMETRY:

Specjalne:
+50% do odporności na magię
Klasa Pancerza: +2
+2 do rzutów obronnych

Waga: 3

Nie może używać:
Zabójca magów

Powód prosty Drowy mają 100% odporności na magię. Jedynie rój meteorów może zabić je, lub podobny tego typu czary. Korzystam tych szat jak walcze przeciwko silnym magom.



Pierścień Czarodziejstwa

Pierścień ten może być używany do rzucania najpotężniejszych zaklęć leczących i obronnych. Niestety jego pojemność jest ograniczona i zostaje odnowiona dopiero następnego dnia.

PARAMETRY:

Specjalne:
Raz dziennie pozwala rzucać następujące czary: Pułapka na czary, Całkowita niewrażliwość, Tarcza Archonów, Zmartwychwstanie i Większe przywrócenie.

Waga: 1

Nie może używać:
Zabójca magów

Świetne na wypstrykanie co potężniejszych zaklęć Magów plus każda postać moze nosic i wskrzesić kapłana, który będzie miał więcej wskrzeszeń. Mniej loadów.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group