Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy techniczne
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-08-21, 19:44   

Następnym razem starczy wrzucić treść w spoiler :smile: :

// Log of Currently Installed WeiDU Mods
// The top of the file is the 'oldest' mod
// ~TP2_File~ #language_number #component_number // [Subcomponent Name -> ] Component Name [ : Version]
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #100 // TobEx - Core: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #101 // Apply Concentration Check On Damage [WIP]: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #103 // Blindness As Spell Description: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #105 // No Spell Interruption On Zero Damage: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #106 // Use Caster Level On Mirror Image [C]: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #111 // Disable Silence On Charm: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #112 // Level One Proficiency Restrictions: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #113 // Remain Hidden On Pickpocket Success [C]: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #116 // Enable Animation Attack Sounds: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #119 // Remove all race-class restrictions: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #120 // Drop Inventory on Disintegrate: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #121 // Drop Inventory on Frozen Death: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #122 // Drop Inventory on Stone Death: Beta 0025
~TOBEX/TOBEX.TP2~ #0 #124 // Make All Attack Animations Genuine Attacks: Beta 0025
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #0 // BG2 Fixpack - Podstawowe poprawki: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #100 // Druzyna otrzymuje PD za odeslanie Keldorna by sie pogodzil z Maria: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #106 // Giganci otrzymuja kary gdy atakuja niziolki, krasnoludow i gnomow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #110 // Dodatkowe poprawki skryptow: v9.01
~BG2FIXPACK/SETUP-BG2FIXPACK.TP2~ #1 #113 // Dodatkowe poprawki charakterow: v9.01
~SETUP-BGT.TP2~ #7 #0 // Baldur's Gate Trilogy - Rdzen: 1.18 (28 Apr 13)
~BGQE/SETUP-BGQE.TP2~ #6 #0 // Modyfikacja "Baldur's Gate Mini-Questy i Spotkania": 7
~SOA/SETUP-SOA.TP2~ #6 #0 // Kamien z Askavaru: 1.8
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #0 // The BG1 NPC Project: Wymagane modyfikacje: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #1 // The BG1 NPC Project: Flirty, zadania i wtracenia: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #8 // The BG1 NPC Project: Do zadan i dialogow dodaj portrety postaci nieprzyłaczalnych: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #28 // The BG1 NPC Project: Dostosowywanie reputacji barda: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #32 // The BG1 NPC Project: Dostosowywanie Dziennika Sarevoka -> Zmiany w Dzienniku Sarevoka dotycza jedynie dat: v22_20150614
~BG1NPC/BG1NPC.TP2~ #3 #200 // The BG1 NPC Project: Dialogi inicjowane przez gracza: v22_20150614
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #0 // Przywrócenie drugiego poziomu Lodowej Wyspy: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #1 // Tajemniczy flakonik: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #2 // Dodatkowe spotkanie z Elminsterem: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #8 // Flirt Safany: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #9 // Sensowna nagroda Alberta: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #10 // Umieszczenie Entara Srebrnej Tarczy w jego domu: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #11 // Scar i córka Sashenstarów: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #12 // Kapłan Quoningar: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #13 // Shilo Chen i Ogrzy-Mag: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #14 // Edie, kandydatka do Ligii Kupieckiej: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #16 // Poprawki istot: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #17 // Przywrócenie istot: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #18 // Przywrócenie imion istotom: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #19 // Przywrócenie pomniejszych dialogów: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #20 // Przywrócenie dźwięków: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #21 // Poprawki i przywrócenia dla sklepów, tawern i karczm : v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #22 // Przywrócenie i poprawki przedmiotów: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #23 // Poprawki i przywrócenia dla obszarów: v13.1
~BG1UB/SETUP-BG1UB.TP2~ #6 #29 // Książę Eltan w Budynku kapitanatu: v13.1
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #0 // Mod Wieży Oszustw (Wymaga Tronu Bhaala)
~TOD/SETUP-TOD.TP2~ #7 #2 // Spotkanie z Ustrainem
~ISNF/ISNF.TP2~ #1 #0 // Colours of Infinity: I Shall Never Forget
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #0 // Colours of Infinity: Innershade
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #2 // Rozmowy dla oryginalnych Bioware NPCs
~INNERSHADE/SETUP-INNERSHADE.TP2~ #2 #6 // Dodaj Śródcienie do mapy świata (*Musisz* wybrać jeden z tych komponentów, inaczej mod nie będzie się uruchamiał jak należy.) -> Dodaj Śródcienie do BP-BGT-Worldmap.
~WHITEQUEEN/WHITEQUEEN.TP2~ #3 #0 // Colours of Infinity - The White Queen
~XAN/SETUP-XAN.TP2~ #2 #0 // Xan NPC MOD for Baldur's Gate II: v15
~SETUP-UB.TP2~ #2 #2 // Kalah i To Co Bylo Mu Obiecane, autorstwa Andyra: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #4 // Gorje Ciemne Wzgorze i rozszerzone poszukiwania ilitu: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #5 // Pai'Na/Zguba pajaka - rozszerzona przygoda: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #6 // Ulepszona tawerna Pod Krzywym Zurawiem: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #7 // Przywrocone losowe spotkania w miescie: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #8 // Artemis Entreri w Siedzibie Bodhi: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #12 // Przywrocone przedmioty: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #15 // Przywrocone portrety NPC: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #16 // Poprawione BAMy i Skrypty: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #17 // Poprawione imiona bohaterow: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #18 // Przywrocone pomniejsze dialogi: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #19 // Przywrocone Moce Bhaala, autorstwa Davida Gaidera: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #20 // Rozszerzone opisy przedmiotow z ToB: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #21 // Pomniejsze przywrocenia do Tronu Bhaala: v25
~SETUP-UB.TP2~ #2 #25 // The Murder of Acton Balthis, by Kulyok: v25
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #0 // Podklasa kapłana Tempusa (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #1 // Podklasa czarującego łotrzyka (NeJ): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #2 // Podklasa kapłana Tempusa (NeJ): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #3 // Podklasa kroczącego ogniem (NeJ): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #4 // Podklasa księżycowego rycerza (NeJ): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #5 // Podklasa gladiatora (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #6 // Podklasa kapłana Silvanusa (NeJ): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #7 // Podklasa pieśniarza klingi (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #8 // Podklasa oszusta (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #9 // Podklasa włóczęgi (MMK): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #10 // Podklasa antypaladyna (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #11 // Podklasa mrocznego paladyna (RoT): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #12 // Podklasa kapłana Ilmatera (NeJ): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #13 // Podklasa amazonki (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #14 // Podklasa mrocznego rycerza (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #15 // Podklasa paladyna sauriali (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #16 // Podklasa łowcy wampirów (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #17 // Podklasa mistrza miecza (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #18 // Podklasa łowcy magów (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #19 // Podklasa gnomiego niszczyciela (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #20 // Podklasa tancerza wojennego (TDD): v1.02I
~MEGAMODKITS/MEGAMODKITS.TP2~ #1 #21 // Podklasa taktyka (TDD): v1.02I
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #100 // Eldoth przypomina Skie o okupie: 11 (5 Feb 12)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #1200 // Arkion zwraca uwag© na reputacj© gracza: 11 (5 Feb 12)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2500 // Dost©p do Brody Ulgotha jedynie na zach˘d od ˝mijowego skrzyľowania.: 11 (5 Feb 12)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2600 // Uniemoľliwienie dost©pu do Wieľy Durlaga z pobliskich obszar˘w: 11 (5 Feb 12)
~SETUP-BGTTWEAK.TP2~ #6 #2800 // Reputacja ulega zresetowaniu na poczatku BG2: 11 (5 Feb 12)
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #60 // Poprawki animacji broni: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #90 // Wylacz ikony w portretach postaci dodane przez uzywane przedmioty: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #110 // Poprawki ikon: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #140 // Napraw pisk Boo: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1010 // Wiecej wtracen: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1020 // Zmiana punktow zycia uruchamia uszkodzone dialogi postaci przylaczalnych: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #1161 // Wiele twierdz (Baldurdash) -> Zachowaj ograniczenia klasowe: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2100 // Pozwol na uzywanie umiejetności zlodziejskich i krycia sie w cieniu ciezkich pancerzach: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #2120 // Pozwol rzucac czary maga w ciezkich pancerzach: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3000 // Wieksza ilosc punktow zycia przy awansie -> Maksymalna: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3030 // Latwa nauka czarow -> 100% szansa na nauczenie sie czaru: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3040 // Uczyn Torby przechowywania bezdennymi: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3050 // Usun zmeczenie z czarow przywrocenie: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3080 // Nieograniczone grupowanie amunicji: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3090 // Nieograniczone grupowanie klejnotow i bizuterii: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3100 // Nieograniczone grupowanie mikstur: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3110 // Nieograniczone grupowanie zwojow: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3121 // Szczesliwosc (Postacie przylaczalne w druzynie nie narzekaja na reputacje) -> Postacie przylaczalne moga byc zle wzgledem reputacji, lecz nie odchodza (Salk): v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3125 // Neutralne postacie sa szczesliwe przy sredniej wartosci reputacji: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3150 // Wylacz okropne animacje Plaszcza odwzwierciedlen, Pulapki na czary i Lustra materii: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #3183 // Oszustwa w romansach: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4010 // Ulepszone przyzywanie Ducha przeznaczenia: v16
~BG2_TWEAKS/SETUP-BG2_TWEAKS.TP2~ #6 #4100 // Zmien charakter Korgana na Neutralny zly: v16
~1PP/1PP.TP2~ #0 #101 // 1ppv4: Core paperdolls
~1PP/1PP.TP2~ #0 #102 // 1ppv4: Extended palette entries -> Compatibility install only
~1PP/1PP.TP2~ #0 #105 // 1ppv4: Avatar fixes
~1PP/1PP.TP2~ #0 #106 // 1ppv4: Female Dwarves -> Separate Avatars for Female Dwarves - Baldur's Gate II
~1PP/1PP.TP2~ #0 #113 // 1ppv4: Smart Avatar & Armour Switching
~1PP/1PP.TP2~ #0 #114 // 1ppv4: Softer Spell Effects
~1PP/1PP.TP2~ #0 #200 // 1ppv4: Core content patches
~1PP/1PP.TP2~ #0 #202 // 1ppv4: Spell tweaks
~1PP/1PP.TP2~ #0 #203 // 1ppv4: Restored flame sword animations
~1PP/1PP.TP2~ #0 #204 // 1ppv4: Colourable Quarterstaves
~1PP/1PP.TP2~ #0 #205 // 1ppv4: Legacy Shields
~1PP/1PP.TP2~ #0 #206 // 1ppv4: Additional Shield Animations (core)
~1PP/1PP.TP2~ #0 #208 // 1ppv4: Additional Helmet Animations (core)
~1PP/1PP.TP2~ #0 #210 // 1ppv4: Increased paperdoll object variety (core)
~1PP/1PP.TP2~ #0 #400 // 1ppv4: Core updates and item patches
~1PP/1PP.TP2~ #0 #401 // 1ppv4: Improved projectile effects
~1PP/1PP.TP2~ #0 #300 // 1ppv4: Fixed animations for solars and elementals
~1PP/1PP.TP2~ #0 #301 // 1ppv4: Miscellaneous content fixes
~1PP/1PP.TP2~ #0 #111 // 1ppv4: Thieves Galore -> BGII - Unique Thief Avatars
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #0 // Rozszerzona mapa swiata dla Baldur's Gate - wlacznie z kolorowymi ikonami miejsc dla Baldur's Gate: v10.1
~SETUP-BP-BGT-WORLDMAP.TP2~ #3 #1 // Mapa swiata dla Tronu Bhaala -> Uzyj nowej mapy dla Tronu Bhaala: v10.1
~W_GUI/SETUP-W_GUI.TP2~ #0 #0 // W_GUI
~W_GUI/SETUP-W_GUI.TP2~ #0 #12 // Alternatywne czcionki -> Alternatywne czcionki rozmiaru 13 (120%)
~WIDESCREEN/WIDESCREEN.TP2~ #0 #0 // Widescreen Mod -> for the original Infinity Engine (CHOOSE THIS!): Widescreen Mod v3.07

Ładne mi 'kilka mniejszych modów' z tego wyszło :grin: No dobra... Niby wszystko wygląda ok, czy na innej rozdzielczości albo po przeinstalowaniu widescreena też to samo się odbywa? Podejrzewam że tu może problem leżeć.
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Phaelin 
Planewalker


Posty: 89
Podziękowania: 12/5
Skąd: Melbourne, VIC
Wysłany: 2015-08-21, 23:39   

Nie ma w tym niczego, co w poradniku kwalifikuje się jako "megamodyfikacje" :P

Problem pozostaje w innych rozdzielczościach widescreena.
_________________
It would be of small avail to talk of magic in the air...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Phaelin 
Planewalker


Posty: 89
Podziękowania: 12/5
Skąd: Melbourne, VIC
Wysłany: 2015-08-23, 11:42   

Odinstalowałem cały 1pp i problem zniknął. Tylko który komponent mógł to spowodować?
_________________
It would be of small avail to talk of magic in the air...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2015-08-23, 11:56   

Prawdopodobnie coś się skaszaniło z animacją avatarów i o ten chodzi ale zeby sprawdzic na 100% najlepiej by było po prostu kolejno je instalować i zweryfikować taką metodą. Te:
~1PP/1PP.TP2~ #0 #114 // 1ppv4: Softer Spell Effects
~1PP/1PP.TP2~ #0 #202 // 1ppv4: Spell tweaks
~1PP/1PP.TP2~ #0 #300 // 1ppv4: Fixed animations for solars and elementals
można od razu boś mówił że ścinka jest zawsze a nie tylko kiedy czarujesz/chodzisz obczarowany

EDIT: Czyli jednak problem leży nie w animacji postaci a itemów jakie nosi, ciekawe i dosyc dziwne, pierwszy raz spotykam się z takim problemem. Skoro mówisz, że reszta działa można z 1pp swobodnie korzystać :)
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Ostatnio zmieniony przez Tuldor88 2015-08-23, 13:58, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Phaelin 
Planewalker


Posty: 89
Podziękowania: 12/5
Skąd: Melbourne, VIC
Wysłany: 2015-08-23, 13:52   

Dzięki, znalazłem winnego:

1ppv4: Core updates and item patches

Ta opcja ma wiele różnych kombinacji - której bym nie spróbował to i tak lag występuje zgodnie z moim wcześniejszym opisem. Dziwne jest to, że wg readme jest to główny komponent całego moda 1pp.

Mogę instalować wszystkie inne składniki moda i wszystko gra jak należy.

Tak więc chyba go sobie daruję :|
_________________
It would be of small avail to talk of magic in the air...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 138/196
Wysłany: 2015-12-14, 11:46   

Czy dało by się zrobić takiego moda, który osobno reguluje PD zdobywane w BG1 a osobno w BG2 (pod BGT oczywiście)? Ding0 Experience Fixer ma tę wadę, że stosuje się go globalnie. W sytuacji, kiedy do BG1 mamy zainstalowanych mało modów a do BG2- dużo jest problem.

Zresztą- problem jest nawet w czystym BGT. Przejście BG1 na 100% daje niewiele więcej ponad oryginalnie nałożony limit (jakieś 200-250 tys. do 160 tys. oryginału). SoA jest pod tym względem dużo gorzej pomyślane- dawny limit osiąga się gdzieś w połowie gry (nawet przed Podmrokiem można mieć już zdolności wysokopoziomowe) co totalnie rozkłada balans i trywializuje grę, nawet na SCS-sie (na Tactisie jest lepiej, ale ja nie przepadam za tym modem).
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
monk

Posty: 20
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2016-04-21, 14:08   

cześć,

zainstalowałem BG1, 2, ToB. Nie dodawałem żadnych megamodów. Sprawdziłem zgodność wersji obu gier i ich nie patchowałem (tak jak opisuje poradnik) po czym zainstalowałem BGT. Myślałem że wszystko jest ok. Ale mam błąd "postać jest zajęta - nie pogadasz". Reloady nie pomagają. Prawdopodobnie powinienem patchować ToB, o czym nie mówi poradnik. Czy jest jakiś sposób na to inny niż ponowna instalacja wszystkiego?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 138/196
Wysłany: 2016-04-21, 14:30   

A BGT nie robiło problemów z zainstalowaniem się? Ukończyło się sukcesem, bez żadnych błędów?

Jaką wersję gier masz? Dawną wielopłytową czy którąś sagę DVD?

Na pewno nie da się rozwiązać problemu bez reinstalacji. No, ale samo BGT to chwila, nie ma co płakać :smile:

Cytat:
(tak jak opisuje poradnik)


Z którego poradnika korzystasz?
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
monk

Posty: 20
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2016-04-21, 14:51   

BG1 to pięć brązowych płytek i niebieski dodatek
BG2 (4 płyty) i ToB, były w jednym pudełku i jeśli pamiętam kupowałem krótko po ukazaniu się na rynku
wersje z poradnika się zgadzały i nie wymagały patcha

BGT instalował się bezproblemowo

ale: sypał się ToBex, nie wiem w jakiej części się instalował, mimo dwóch prób ściągania wysypywał się w tym samym miejscu
ToBex nie jest ponoć konieczny

mogę przeinstalować, ale dalej nie wiem jak ominąć problem
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 138/196
Wysłany: 2016-04-21, 15:05   

Cytat:
ale: sypał się ToBex, nie wiem w jakiej części się instalował, mimo dwóch prób ściągania wysypywał się w tym samym miejscu
ToBex nie jest ponoć konieczny


No, jak sypał się ToBex to jesteśmy prawie w domu. Oznacza to, że plik .exe do BG2 jest w niewłaściwej wersji. Nie instalowałeś BGT, mam nadzieję, na ten niedoinstalowany ToBeX?

Trochę nie wiem, jakie jest prawidłowe postępowanie z wielopłytowymi wydaniami. Ja sam od lat korzystam z Sagi. Tam wystarczy zmodyfikować w BG2 plik .exe tym modkiem:

http://www.shsforums.net/...ate-conversion/


Czy miałeś jakąkolwiek płytę w napędzie (prawdziwym lub wirtualnym)? To zwykle powoduje problemy, BGT należy instalować bez żadnej płyty w napędzie.

Przed instalacją należy też odpalić BG1, BG2, ToB i pograć w każde do momentu możliwości dokonania autosejva. Bez tego też są problemy.

Jeżeli podasz, z jakiego poradnika korzystasz łatwiej będzie ustalić, co mogłeś przeoczyć.


EDIT:

A co tam, zareklamuję swoją paczkę. Jeżeli chcesz zrobić niewielką instalację to wszystkie potrzebne rzeczy znajdziesz tutaj:

http://athkatla.cob-bg.pl...t=6389&start=30

Jeżeli nie chcesz wprowadzać za dużo zmian, to możesz ograniczyć się do BG2 FixPacka, BGT Fixpacka i paru drobiazgów. BGT bez żadnych dodatków ma dość sporo uciążliwych błędów.

EDIT2:

Dobra, po tym co pisałeś zgaduję, że korzystałeś z tego:

http://baldur.cob-bg.pl/bgt-mody?pg=4

Jeżeli tak, to trzeba Ci wiedzieć, miły przybyszu, że to nie jest żaden poradnik ale ot tak, parę uwag wrzuconych przed listą modów. Dalsze wskazówki znajdują się w danych technicznych poszczególnych modów.

Jeżeli nie chcesz mieć problemów technicznych to skorzystaj z poradnika Big World Project:

http://www.shsforums.net/...-world-english/

Oczywiście przy instalowaniu tylko kilku modów nie trzeba tego studiować. Ale dobrze jest zaznajomić się z obszernym wstępem opisującym procedurę przygotowawczą oraz z uwagami przy tych modach/komponentach, które Cię interesują. Pamiętać tylko należy, że nie znajdziesz tam nic dotyczącego specyfiki poleskiej instalacji (konwertowania znaków z BG1, spolszczeń do modów zadaniowych etc.)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
monk
monk

Posty: 20
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2016-04-21, 15:54   

poradnik ten:
http://baldur.cob-bg.pl/bgt-mody?pg=4

nie, napęd był pusty

natomiast nie wiedziałem ze trzeba mieć te autosave'y

czytałem Twój post o modach
ale trudno mi rozgryźć które mody użyć/jak pozbywać się komponentów/nie mam doświadczenia w modowaniu

ostatni raz grałem BG/IWD bardzo dawno temu
pamiętam że istniejące wówczas mody - DSoSC i NToSC nie powalały, bugowały, i zawsze doprowadziły do jakiegoś krytyka po którym kończyłem zabawę
dlatego ostrożny jestem teraz i nie chcę się wrzucać w głębsze problemy
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 138/196
Wysłany: 2016-04-21, 18:43   

Cytat:
dlatego ostrożny jestem teraz i nie chcę się wrzucać w głębsze problemy


To rozsądne. Pamiętaj tylko, że jest pewna ilość modów, którą powinno się zainstalować chcąc mieć właśnie czystą i w miarę bezawaryjną grę. Samo BGT ma swoje błędy, do tego jest niezbalansowane (będziesz otrzymywał np. dużo za dużo doświadczenia). Kurczę, muszę teraz lecieć ale spróbuję Ci potem napisać krótką instrukcje podstawowej instalacji, tak żeby była łatwa w wykonaniu i możliwie bezawaryjna.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2016-04-21, 22:31   

"Ta postać jest zajęta i nie może gadać" to standardowy błąd jaki się pojawia, BG2fixpack (o ile mnie pamięć nie myli) naprawia to z palcem w bitach :smile:
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 31
Posty: 1355
Podziękowania: 138/196
Wysłany: 2016-04-22, 08:27   

Dobra, to taka wersja mini:

1. Instalujesz BG1, OzWM, BG2, ToB, wszystko w pełnej instalacji. Nie instaluj w Program Files, tylko gdzieś indziej.
2. Wyłącz antywirusa i upewnij się, że masz wszelkie uprawnienia administratora.
3. Otwórz notatnikiem plik baldur.ini (kolejno w BG1 i BG2) i upewnij się, że są tam poprawne dla twojej instalacji ścieżki

HD0:=C:\Program files\Black Isle\BGII - SoA\
CD1:=C:\Program files\Black Isle\BGII - SoA\CD1\
CD2:=C:\Program files\Black Isle\BGII - SoA\CD2\
CD3:=C:\Program files\Black Isle\BGII - SoA\CD3\
CD4:=C:\Program files\Black Isle\BGII - SoA\CD4\
CD5:=C:\Program files\Black Isle\BGII - SoA\CD5\

Czyli np. jakbyś zainstalował BG2 w lokalizacji D:\gry\Baldur's Gate 2 to prawidłowe ścieżki powinny wyglądać tak:

CD1:=D:\gry\Baldur's Gate 2\CD1\

4. Upewnij się, że w folderze BG1\movies znajduje się plik movieCD5.bif (w wielopłytowej wersji gra nie zawsze go instaluje). Jeżeli go nie ma to go tam przekopiuj z płyty.

5. Odpal kolejno BG1, BG2, ToB i pograj w każde do momentu możliwości dokonania szybkiego zapisu.

6. Z ToBexem masz problem, więc go sobie na razie odpuść.

7. Wszystkie mody, z jednym wyjątkiem, będziesz instalował w folderze BG2 (wypakowujesz tam zawartość modów, potem klikasz odpowiedni plik setup)

7. Pobierz moda BG2 fixpack v10 (http://baldur.cob-bg.pl/node/845) i zainstaluj wszystkie komponenty (jeżeli chcesz możesz pominąć niektóre zmiany zasad, sprawdź w readme co robią, ale koniecznie zainstaluj przynajmniej Core Fixes).

8. Upewnij się, że w napędzie (prawdziwym i wirtualnym) nie ma płyty.

9. Pobierz Baldur's Gate Trilogy v 1.18 (http://www.shsforums.net/files/file/54-baldurs-gate-trilogy-weidu/). Z głównego folderu moda wyjmij pliczek kpzbg1.exe, umieść go w folderze BG1 i odpal. Dzięki temu zmienisz kodowanie znaków w BG1- bez tego kroku w całej pierwszej części BGT nie będzie polskich znaków.

10. Zainstaluj BGT.

11. Po zainstalowaniu BGT w katalogu BG2 utworzy się sam z siebie mod dostosowujący muzykę. Odpal Setup-BGTMusic.exe i wybierz odpowiednią opcję. Najlepsza jest oczywiście 3] Full Baldur's Gate/Shadows of Amn/Throne of Bhaal Music, ale jak masz problemy z modyfikowaniem pliku .exe (na co wskazują kłopoty z ToBExem) to możesz się ograniczyć do 2] Hybrid Baldur’s Gate/Shadows of Amn/Throne of Bhaal Music; psuje to dość mocno klimat gry, no ale jest bezpieczniejsze.

12. Pobierz i zainstaluj Ding0’s Experience fixer 23.16 = DEfJAM XP v7 (http://www.pocketplane.net/mambo/index.php?option=content&task=blogcategory&id=110&Itemid=83/) i ustaw następujące wartości doświadczenia:

-75% za potwory
-75% za zadania
-10% za zamki/pułapki
-brak doświadczenia za uczenie się czarów.

Bez tego będziesz zdobywał dużo za dużo doświadczenia i gra zrobi się trywialna. W oryginalnych grach na gracza nałożony był limit doświadczenia w każdej części, ale w BGT jest tylko limit ToBu. Powyższe ustawienia powinny być ok. dla czystego BGT, o ile nie poszukuje się większych wyzwań.

13. Pobierz BP-BGT-Worldmap (http://baldur.cob-bg.pl/bgt-mody) oraz polską paczkę do tego BP-BGT-Worldmap Polish Addon. Dorzuć pliki z polskiej paczki do głównego katalogu Worldmap i zainstaluj moda.

14. Pobierz i zainstaluj Widescreen mod (http://baldur.cob-bg.pl/node/963), wpisz rozdzielczość w jakiej chcesz grać.


To jest, moim zdaniem, absolutne minimum, ażeby komfortowo grać w BGT. W grze będą pewne bugi i niekonsekwencje, niemniej raczej nic, co uniemożliwiłoby jej przejście. Żeby ulepszać tą instalację musisz już nabrać pewnej biegłości w zabawie z modami. Nie jest to rzecz szybka (zwłaszcza dla takich gości, jak ja, którzy na informatyce się niezbyt rozumieją i muszą do wszystkiego dochodzić metodą prób i błędów), ale opłacalna, o ile naprawdę kochasz tę grę :smile: Zrobienie bardziej dopracowanej instalacji to sporo zachodu, ale w efekcie otrzymuje się ogromnego i dopracowanego cRPG-a, naprawdę bliskiego ideału, przed którym wszystkie Pillarsy, Skyrimi, Dragoage i Wiedźminy mogą tylko klęczeć i błagać o wybaczenie za swój nędzny żywot. Nie zapomnijmy też, że po prawicy tego bóstwa stoi Tormenta a po lewicy Fallout. Cześć im!
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
monk
monk

Posty: 20
Podziękował 5 razy
Wysłany: 2016-04-22, 15:40   

Wow

zacznę od podziękowań:
opisując tutaj mój problem spodziewałem się że odpowiedź dostanę pewnie po kilku tygodniach/wcale
bo forum dotyczące przedpotopowej gry może żyć tylko w stanie hibernacji
odpowiedź dostałem po kilkunastu minutach i pomoc napływa fachowo i z życzliwością!

nie wiem jednak czy uda mi się z niej skorzystać, bo:
wczoraj 2 razy instalowałem BG1 i OWM - za każdym razem brakowało polskich liter - sam nie wiem jak to możliwe
jeśli oryginalne płyty krzaczą litery (a wcześniej nie krzaczyły) to trudno mi nabrać zaufania
kolejne przekładanie 10 płyt może mi już BG obrzydzić
trudno mi też zrealizować ten punkt w całości:
2. Wyłącz antywirusa i upewnij się, że masz wszelkie uprawnienia administratora.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group