Poprzedni temat «» Następny temat
IWD i IWD2 w EET
Autor Wiadomość
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 26
Posty: 233
Podziękowania: 167/20
Wysłany: 2016-04-01, 15:01   

Rewelacyjne te nowe ikonki do lokacji z IWD, świetnie się w całości prezentują. Te F_xxxx obszary z Drizzt Sagi nawet aż tak nie gryzą, jeśli spojrzy się na to pod kątem zachowania podziału na trzy style:
1. IWD
2. BG1 + mody do BG1
3. BG2 + mody do BG2

Mam tylko jedną drobną sugestią zmiany ikonki DD3300 (Riatavin z TDD) z Beregostu na taką w stylu BG2, np. Targowo. Wtedy to już wszystko byłoby ładnie spójne.

Swoją drogą, czy da się jakoś nową ikonę appendować z poziomu Weidu do MAPICONS.bam, czy jedyną opcją jest sztywna podmiana całego pliku BAM?
_________________
DeviantArt | ArtStation
  
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2016-04-01, 15:56   

Cytat:
Rewelacyjne te nowe ikonki do lokacji z IWD, świetnie się w całości prezentują. Te F_xxxx obszary z Drizzt Sagi nawet aż tak nie gryzą, jeśli spojrzy się na to pod kątem zachowania podziału na trzy style:
1. IWD
2. BG1 + mody do BG1
3. BG2 + mody do BG2

niestety dochodzi jeszcze jeden styl - SoD'owy i to najgorszy ze wszystkich. Tu mapka z ikonami z SoDa:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/35433122/EET%20Worldmap2.png

Nie dość że wyglądają jak malowane pędzlem, to jeszcze ikony z kanałem alfa zapisali do BAM v1 zamiast v2, przez co część ikon nie jest kompletna, tutaj przykład:

W sumie to bug, który można by zgłosić ale wątpię czy to ruszą, bo na tej ich mapce nie rzuca się to aż tak w oczy.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/35433122/bdsodmap.PNG

Cytat:
Swoją drogą, czy da się jakoś nową ikonę appendować z poziomu Weidu do MAPICONS.bam, czy jedyną opcją jest sztywna podmiana całego pliku BAM?
gdzieś tam krąży po internetach makro autorstwa chyba Mike'a z G3, ale tylko pod format BAM v1 (limit 256 kolorów, więc pogorszenie jakości obrazków z każdym kolejnym i brak wsparcia dla alfy), więc dla mnie to nieprzydatne. Pod PVRZ jeszcze nikt nie stworzył takiego kodu, ale ponoć znacznie łatwiej byłoby go napisać. Plik ze wszystkimi ikonami rozpowszechniam w czasie instalacji EET i nowe dodaje na bieżąco. Nowe ikony podeślę też Wispowi do implementacji w BP-BGT Worldmap (oba mody korzystają z tej samej numeracji ikon btw.).

----

Swoją drogą edycja kolekcjonerska SoD'a będzie miała tę mapkę w pudełku z grą: https://s3.amazonaws.com/beamdog.com/assets/sod-ce/map.png
Jak myślisz Kirara, warto by uwzględnić tak narysowaną linię brzegową obszarów SoD, czy zostajemy przy obecnym kształcie? W przypadku adaptacji do tego wariantu trzeba by poszerzyć mapę z lewej strony żeby zrobić miejsce dla tak rozszerzającego się lądu.

edit: o, tu jest wspomniany kod do patchowania BAM v1: http://www.shsforums.net/...ns/#entry491198
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kirara 
Eriavalh Avarozhe


Wiek: 26
Posty: 233
Podziękowania: 167/20
Wysłany: 2016-04-01, 16:56   

K4thos napisał/a:
Jak myślisz Kirara, warto by uwzględnić tak narysowaną linię brzegową obszarów SoD, czy zostajemy przy obecnym kształcie? W przypadku adaptacji do tego wariantu trzeba by poszerzyć mapę z lewej strony żeby zrobić miejsce dla tak rozszerzającego się lądu.

Moim zdaniem poszerzanie całej mapy dla samego tylko poszerzania nie ma praktycznego sensu - utrudni to mechanicznie nawigację (więcej przesuwania ekranu mapy) i doda pustą przestrzeń, na której nie ma lokacji.

Takim kompromisem poniekąd uwzględniającym kształt linii brzegowej z SoD, ale niezmieniającym ogólnego rozmiaru mapy mogłoby być wcięcie i przesunięcie w prawo samego Wybrzeża Mieczy. Mniej więcej coś takiego mam na myśli: [link do mapy].

Wtedy też można by porozsuwać nieco ikony z BG1 tak, by wypełniały równomiernie całą powierzchnię lądu. Nie będą wtedy tak ściśnięte, a na mapie pusta przestrzeń z prawej strony Wybrzeża zostanie wypełniona.
_________________
DeviantArt | ArtStation
Podziękuj autorce tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Kliwer
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2016-04-01, 22:42   

Kirara napisał/a:
[link do mapy].
Ja tam się nie znam ale taka mapa mi się podoba - nie jest 'rozesrana' na pół faerunu, zawiera wszystko co powinna i jest to z głową poukładane..
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
K4thos 
Uczeń Gonda


Wiek: 31
Posty: 354
Podziękowania: 61/39
Wysłany: 2016-04-02, 04:26   

Tuldor88 napisał/a:
Kirara napisał/a:
[link do mapy].
Ja tam się nie znam ale taka mapa mi się podoba - nie jest 'rozesrana' na pół faerunu, zawiera wszystko co powinna i jest to z głową poukładane..

W sumie racja. Tylko poczekajmy aż porozsyłają te mapy z edycji kolekcjonerskiej. WhiteAgnus ją zamówił, więc poproszę go o zrobienie zdjęcia z góry. Łatwiej będzie wprowadzić zmiany nakładając tę mapę na obrazek niż robiąc to na oko.

Cytat:
Mam tylko jedną drobną sugestią zmiany ikonki DD3300 (Riatavin z TDD) z Beregostu na taką w stylu BG2, np. Targowo. Wtedy to już wszystko byłoby ładnie spójne.

zaproponuję taką zmianę autorom modu.
_________________
"Podwładny winien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
Ukaz Cara Rosji Piotra I z 9 grudnia 1708 roku.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group