Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG Tweak&Fixpack
Autor Wiadomość
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2014-10-27, 16:31   

Od wersji 1.39:

komponent "Importuj Willa do BG" oczywiście wraz z jego zbroją znajdzie się na stałe w WoBG.

Komponent "Otwórz południową celę w lochach Irenicusa" przestanie być kompatybilny. Cela pozostanie zamknięta, jednak będzie można ją otworzyć tym samym kluczem co klatkę Jaheiry. Klucz nie będzie znikał.

Komponent "poprawione pisanie zwojów" znajdzie się w WoBG, jednak ze zmianą wprowadzoną przeze mnie.
Do stworzenia będzie wymagana nie kasa, a pusty zwój odpowiedniego poziomu. Puste zwoje odpowiedniego poziomu będzie można znaleźć lub kupić.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 722
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-11-26, 20:38   

Dodaje aktualną wersję TF_WoBG dla WoBG w 1.39. Nie zawiera nic nowego, ale nie posiada komponentów zawartych/niekompatybilnych z najnowszą wersą kompilacji.

TF_WoBG.rar
v1.2a dla WoBG 1.39
Pobierz Plik ściągnięto 135 raz(y) 641,59 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Nobanion
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1031
Podziękowania: 98/215
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2016-02-11, 18:52   

Dla zainteresowanych, sam instalator nie działa, u mnie wywala error, ale to normalne przy tylu obecnych zmianach, dla tych, co podobnie jak ja, lubię muzykę z serii gier, wystarczy przekopiować pliki muzyczne nadpisując je i efekt jest natychmiastowy, mam na myśli uczynionych zmian przez Scola. Już nie słyszę tylko "tuptania małych stóp", wiadomo kogo :P
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 722
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-11, 23:13   

Instalator poprawiony.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1031
Podziękowania: 98/215
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2016-02-12, 16:18   

Hmmmm....za słabo znam Icewind Dale1 ,ale są dalej miejsca co nie ma muzyki w ogóle? Tak się pytam, bo soundtrack mnie się podoba :)
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 722
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-12, 18:49   

Z tego co patrzyłem po filmikach z IWD:EE w wielu lokacjach muzyki nie ma, a tło muzyczne tworzą same efekty otoczenia, które być może wyłączyłeś w konfiguracji, bo w niektórych lokacjach (np. most do wrót baldura) gra muli przez nie niemiłosiernie. Co więcej muzyka w większości lokacji nie jest odtwarzana nocą - wtedy też są tylko efekty otoczenia. Na czas gry w IWD możesz je włączyć - nie zauważyłem by muliło to grę w tamtejszych lokacjach.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1031
Podziękowania: 98/215
Skąd: Nowy Londyn
Wysłany: 2016-02-12, 19:37   

Jest jak mówisz :razz:
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group