Poprzedni temat «» Następny temat
NTotSC - pytania i porady
Autor Wiadomość
greegarak 

Wiek: 33
Posty: 355
Podziękowania: 27/42
Wysłany: 2015-07-27, 20:10   

Dawaj takie kody w spoiler, bo niepotrzebnie zajmuje wiele miejsca. Czy tych linijek z .bcs jest tylko tyle? Wrzuć jeszcze .bcs lokacji (żeby sprawdzić jaka to lokacja to chyba L się wciska podczas gry).
NIe wiem która zmiena odpowiada za zmianę dialogu, ale możesz pobróbować z poziomu gry, zanim zaczniesz zmieniać w NI.
Możesz w grze napisać CLUAConsole:SetGlobal("Z!ChangeAIafterRest","GLOBAL",1)
CLUAConsole:SetGlobal("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",0)

Wrzuć też .bcs Z!EXP228.
Ostatnio zmieniony przez greegarak 2015-07-27, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Restier 

Wiek: 28
Posty: 7
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2015-07-27, 20:22   

CONCHO.BCS
Kod:
IF
    GlobalGT("Z!ChangeAIafterRest","LOCALS",0)
    Global("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!SetSplEXPparsing","GLOBAL",1)
        ChangeAIScript("Z!EXP228",OVERRIDE)
END

IF
    Global("DragonDead","GLOBAL",1)
    !InParty(Myself)
THEN
    RESPONSE #100
        DestroySelf()
END

IF
    !InParty(Myself)
    AttackedBy([GOODCUTOFF],DEFAULT)
    Allegiance(Myself,NEUTRAL)
THEN
    RESPONSE #100
        EscapeArea()
END

IF
    Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
    InParty(Myself)
    See([ENEMY])
    ActionListEmpty()
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
END

IF
    Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
    InParty(Myself)
    Died([ENEMY])
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
END

IF
    Global("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",1)
    InParty(Myself)
    !See([ENEMY])
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EnemyAlreadySeen","LOCALS",0)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod30","GLOBAL",30)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod60","GLOBAL",60)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod150","GLOBAL",150)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod900","GLOBAL",900)
        SetGlobalTimer("Z!EnemySeenPeriod7200","GLOBAL",ONE_DAY)
END

AR4801.BCS
Kod:
IF
    Global("ViconiaRomans","GLOBAL",0)
    GlobalGT("ViconiaSympathy","GLOBAL",15)
THEN
    RESPONSE #100
        Wait(10)
        SetGlobal("ViconiaRomans","GLOBAL",1)
END

IF
    GlobalGT("Chapter","GLOBAL",4)
    Global("FindRelic","GLOBAL",1)
    Global("JeremySpawn","GLOBAL",0)
    !Exists("Jeremy")
    !Dead("Jeremy")
THEN
    RESPONSE #100
        CreateCreature("JEREMY",[406.414],0) // Jeremi
        SetGlobal("JeremySpawn","GLOBAL",1)
END

IF
    Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END

IF
    Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    GlobalTimerExpired("C#Q04_ReturnTimer","GLOBAL")
    Global("C#Q04_StartTimer","GLOBAL",1)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_StartTimer","GLOBAL",2)
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04001",EscapeArea())
END

IF
    Global("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    Global("C#Q03_NashkellMonster","GLOBAL",0)
    Global("C#Q04_InsideCreationAfter","GLOBAL",0)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_InsideCreationAfter","GLOBAL",1)
        CreateCreature("C#Q04003",[548.244],0) // Lady von Undenzieht
        CreateCreature("C#Q04001",[547.285],0) // Arnim
END

IF
    GlobalGT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",0)
    GlobalLT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",5)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",2)
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END

IF
    GlobalLT("C#Q04_ArnimAndWyrm","GLOBAL",2)
    Global("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",0)
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("C#Q04_ParentsCreationBefore","GLOBAL",1)
        CreateCreature("C#Q04003",[548.244],0) // Lady von Undenzieht
        CreateCreature("C#Q04004",[547.285],0) // Lord von Undenzieht
END

IF
    Dead("C#Q04001")
THEN
    RESPONSE #100
        ActionOverride("C#Q04003",EscapeArea())
        ActionOverride("C#Q04004",EscapeArea())
END

IF
    Delay(2)
    ActionListEmpty()
THEN
    RESPONSE #100
        SetGlobal("Z!EmulAreaCheck","GLOBAL",4801)
        SetGlobal("Z!EmulAreaType","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaOutdoor","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaCity","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaForest","GLOBAL",0)
        SetGlobal("Z!EmulAreaDungeon","GLOBAL",0)
        SetGlobalTimer("Z!EmulAreaNotMaster","GLOBAL",4)
END



[EDIT]

Generalnie uporałem się z tym, nie grzebałem w skryptach tylko po prostu zrobiłem myk jaki robiłem w BG 2 czyli władowałem się w edycję samej rozmowy i tam zmieniłem jedną zmienną:
Kod:
CONCHO.DLG
W STATE 5 zmieniłem przy tym dialogu #responses z 1 czyli ta która kończyła tylko rozmowę na 4 czyli nawet w tym dialogu że jest zmęczony itp mogę go przyłączyć do party.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-18, 13:21   

Trudno wyszukać. Mam pytanie - gdzie jest drow kapłan/łowca? Podchodziłem kilka razy do WoBG, ale go nie znalazłem. Chcę zagrać woj/mag/kap + Skeezer no i ten elf.
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Kliwer 


Wiek: 28
Posty: 1375
Podziękowania: 139/197
Wysłany: 2015-12-18, 13:40   

Cytat:
gdzie jest drow kapłan/łowca?


To nie drow. To elf po prostu.

Żeby go przyłączyć trzeba mieć odpalone zadnie ze znalezieniem syna burmistrza Nashkel. Ciąg zadaniowy moda doprowadzi w pewnym momencie do tego. To już będzie i po polowaniu na banshe w i po zabiciu smoka ale przed wizytą w "Podmroku".

Elf stoi sobie na tym trakcie na północ od Nashkel.

Ale, z tego co wiem, pozostaje z nami tylko na jakiś czas- albo do zakończenia zadania z synkiem albo do końca rozdziału (zależy, co pierwsze). Tak więc specjalne bym na niego nie liczył.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 29
Posty: 712
Podziękowania: 24/66
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-12-18, 19:18   

Dzięki. Czyli zostaje albo Quayle (wcześniej na krótko Yeslick), albo Coran. Bo chodzi o to, by mieć jak najmniej osób, ale też nie solo. Coran też na krótko, bo ja uważam, że jeden złodziej (i to dwu- wieloklas) to aż nadto nawet dla drużyny 6cio osobowej. Są jeszcze jacyś fajni dwuklasowcy?
_________________
Nie pożądaj nimfy druida swego.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group