Poprzedni temat «» Następny temat
WoBG MOD: Dziki zew Kitpack - Opinie i uwagi

Która podklasa jest według Ciebie najlepsza/najbardziej klimatyczna/najlepiej przemyślana?
Leszy (Leshy)
0%
 0%  [ 0 ]
Łowca wynaturzeń (Hunter of degenerations)
20%
 20%  [ 1 ]
Derwisz (Dervish)
0%
 0%  [ 0 ]
Wróż (Predict)
60%
 60%  [ 3 ]
Druid cienia (Shadow druid) /jeszcze nieutworzona/
0%
 0%  [ 0 ]
Żerca (Barbaric shaman) /jeszcze nieutworzona/
20%
 20%  [ 1 ]
Głosowań: 5
Wszystkich Głosów: 5

Autor Wiadomość
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-18, 16:53   WoBG MOD: Dziki zew Kitpack - Opinie i uwagi

Już teraz zamierzam wprowadzić kilka poprawek, a mianowicie:

- dodanie możliwości bycia elfem i łowcą wynaturzeń
- dodanie możliwości korzystania z procy Leszemu, albo wpis o niemożliwości jej używania
- dodanie dwóch podklas i zmiana zawartości gry

Można zagłosować na niestworzoną jeszcze podklasę.

Edit: Co do Żercy...

Opis:

ŻERCA

Żercy to druidzi zahartowani przez trudne warunki, jak i zaprawieni w sztuce wojennej lepiej od innych przedstawicieli tej klasy. Wyszkolenie w broniach i zbrojach żołnierskich zawdzięczają wytrenowaniu przez wojowników swoich barbarzyńskich plemion. W takich to społecznościach pełnią funkcję szamanów, a gdy zajdzie potrzeba, stają do boju ramię w ramię z wojami.

Zalety:

- może nosić hełmy, tarcze większe od puklerza (ale nie pawęże), kolczugi i zbroje paskowe
- potrafi posługiwać się broniami żołnierskimi, tj.: cepem bojowym, toporem i wekierą
- może osiągnąć specjalizację (dwa punkty) w broniach przeznaczonych dla zwykłego druida
- +1 do kondycji
- na 15 poziomie uzyskuje zdolność specjalną: Zbiorowy szał

ZBIOROWY SZAŁ

Dzięki tej zdolności żerca potrafi wzbudzić w swoich sprzymierzeńcach trans bitewny. Wszystkie istoty przyjazne szamanowi w promieniu 3 metrów od niego (włącznie z nim) zostają ogarnięte szałem barbarzyńcy na 10 rund.

Wady:

- może być wyłącznie chaotyczny neutralny
- jego minimalna charyzma wynosi 12
- nie może dwuklasować na wojownika
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-07-18, 19:06   

Co do ankiety to cieżko powiedzieć na kogo oddać głos Ruffle :smile:

Od strony fabularnej druid cienia deklasuje pozostałych - jego przedstawiciele są kanoniczni, istnieją już i w FR i samym BGT więc fakt ze ma się pojawic w grze bardzo mnie raduje. Z drugiej strony mechanicznie nijak mi sie nie podoba a jak pisałem w innym wątku będzie problem z implementacją w Targowie.
Wróże od strony fabularnej (opis + 'motywacja do zaistnienia' w swiecie gry) również mi sie podobają. Im dłużej czytam opis tym bardziej staje mi przed oczyma intro do Serca Zimy (pierwszy dodatek do Icewind Dale). Od strony mechanicznej też niczego sobie i chyba dlatego na nich swój głos będę musiał oddać.
Żerca - nie czuję potrzeby ich istnienia jeśli istnieją druidzi/wojownicy (patrz jaheira). Mechanicznie podoba mi się w zedytowanej opcji.
Derwisz - za dużo Diuny i Fremenów :razz: Fabularnie wydają mi się dziwactwem, mechanicznie myślę ze to lekka przesada.
Leszy - opis sugeruje mi "weź druida/łowcę wyjdzie na to samo", zmiany w mechanice zaś że powinno to być coś takiego jak shifter z NwN1: http://nwn.wikia.com/wiki/Shifter ale w BG nie widzę dla niego miejsca.
Łowca wynaturzeń - jakoś mi nie podchodzi - wynaturzenia tłuką druidzi dla jakich są one obrazą wobec "Naturalnego Cyklu"...

Reasumując:
Fabularnie: Druid cienia + Wróż > Leszy > reszta
Technicznie: Wróż + Żerca > reszta
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-18, 20:40   

Dzięki za opinię, choć w sumie nie zgodzę się z tą co do łowcy wynaturzeń. Przecież to jest wiedźmin, tylko nazwa inna i nie tworzy mikstur. Łowca podręcznikowo może i jest nastawiony na co innego, nie wiem na co, ale dla mnie taki niszczyciel potworów/nieumarłych jest na swoim miejscu. Druid może i jest wściekły na te stworzenia, ale łowca ma wroga rasowego i lepiej nadaje się do bitwy. Widzę w tej podklasie kilka uzasadnień, a mianowicie:

- łowca współpracujący z druidami (stojący jednak na pierwszej linii)
- eksterminator na zlecenie władcy (pozbądź się wszystkich kreatur, a wynagrodzę cię i ludzie zaczną widzieć w tobie bohatera)
- obrońca lasu (wszystkiemu, co wynaturzone i nieumarłe mówimy w lesie: nie!)

Łowca nieumarłych i kawaler jest w oryginale, ale to paladyni. Tutaj mniej bonusów co do nieumarłych, ale nastawienie na zniszczenie wszystkiego, co potworne i martwiakowe ma w sobie coś z, hm, podążania ścieżką natury.

Co do druidów cienia: nie wiem jak rozwiązać quest w Targowie/Gaju druidów. Być może jest jakiś sposób na to, by ta klasa była stworzona wyłącznie pod Faldorn (nie może wybrać jej protagonista)?

Jestem otwarty na propozycję. Jak według Was powinien wyglądać Druid Cienia? Zaznaczam, że zdolność "Symbioza" na pewno będzie, tylko może nieco inaczej będzie działać.
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Nobanion 
Avatar Sehanine
kotołak, zajebójca czata ^^


Posty: 1042
Podziękowania: 99/221
Skąd: Nowy Londyn

Wysłany: 2015-07-18, 21:11   

Ja za tym :cwan:
Cytat:
Łowca wynaturzeń (Hunter of degenerations)
_________________
Zapomniane Krainy, to nie świat, to stan umysłu :cwan:
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 310
Podziękowania: 92/21
Wysłany: 2015-07-18, 21:22   

Wróż (***) - podoba mi się zarówno pomysł, klimat, jak i mechanika stojąca za tą klasą. Idealnie nadawał by się dla drużynowego, wspierającego druida, z racji przydatnych zdolności specjalnych/czarów. Dual na łowcę to także jakiś tam potencjał, ale i tak dla charname jakoś mi ta klasa nie pasuje.

Druid cienia (***) - tak jak rzekł Tuldor, fabularnie ta klasa jest super, ciężko będzie jednak poprawnie ją zaimplementować. Zdolność 'symbioza' b. przypadła mi do gustu. Przydały by się jednak jakieś inne bonusy, poza punktami życia. Niekoniecznie duże, ważne by nieco zwiększyć potencjał bojowy druida w tym stanie (np. podnieść obrażenia i rzuty obronne). Ciało z magmy wolałbym nieco przemodelować i przypisać jako zdolność wysokopoziomową.

Żerca (***) - klasa wydaje się nie posiadać niemal żadnych ograniczeń z racji wyboru (chaotyczny charakter i nieco mniejszy, minimalny roll charyzmy?), dostaje natomiast ogromny bonus do siły i kondycji (+2 do obu) oraz możliwość stosowania ciężkiego sprzętu. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie ma sensu decydować się na czystego druida, skoro mamy żercę. Mocna klasa, choć ciutkę zbyt podobna do wieloklasowca wojownik/druid.

Derwisz (**) - gorszy pancerz i brak oswajania zwierząt (na co to komu?) w zamian za 5 gwiazdek w sejmitarach, piruet ofensywny i przyzywanie Devy? Całkiem mocna podklasa. Nie podoba mi tylko się idea derwisza w świecie Baldura.

Leszy (**) - nie jestem w stanie dokładnie ocenić siły stworków, w które łowca się przemienia. Dużo zależy od tego jak szybko się awansuje i na co się natrafi w WoBGku. Ale zamysł nie jest taki zły. Bycie strażnikiem gaju ma swój klimat. Nie dla charname jednak.

Łowca wynaturzeń (***) - przydatne, choć mało urozmaicone bonusy. Nie wiem na ile brak super wysokiego skradania się będzie przeszkadzać w WoBG. Zawsze są przedmioty podnoszące tą zdolność. Mocna klasa, jeśli akurat walczymy z odpowiednim przeciwnikiem (+6 do obrażeń i ataku to nie przelewki).

Klasa która najbardziej mi się podoba ogółem: Wróż > Łowca wynaturzeń > Druid cienia > Żerca > Derwisz > Leszy.
Klasy, którymi mógłbym zagrać: Żerca i Łowca wynaturzeń.

BTW. Zagłosowałem na wróża. W drugiej kolejności, zagłosował bym zapewne na łowcę wynaturzeń, a jeszcze dalej na żercę i druida cienia.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Ruffle_truffle
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-07-18, 21:49   

Dziękuję Wam. @DamianusNT Tobie w szczególności, choć klasy są już nieco inne. Sprawdź proszę dział Mody. Tam jest możliwość ściągnięcia 4 podklas i wglądu w aktualne rozpiski. Derwisz to miał być taki powiew wschodu, w końcu są anioły i podobny klimat. A że setting nieco inny...
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Ruffle_truffle 


Wiek: 30
Posty: 894
Podziękowania: 29/81
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2015-08-02, 07:20   

Próbowałem zrobić tak, żeby Druid cienia był podklasą wyłącznie dla Faldorn i spółki (żeby charname nie mógł go wybrać podczas tworzenia postaci). Zrobiłem tak: wykasowałem wszystkie rasy, które mogą wziąć podklasę, ale to chyba sprawiło, że wszyscy mogli ją brać. W każdym razie bardzo by było na miejscu, gdyby po prostu nie można było być druidem cienia w jedynce chociaż.

Żercy chcę przypisać nową listę. Ewentualnie listę barbarzyńcy. Na razie myślę także nad dodaniem Wróżowi czaru "Większe wróżenie".
_________________
Yakman gadał, gadał, cały czas gadał...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group