Poprzedni temat «» Następny temat
[IwD I] Błędy
Autor Wiadomość
Zed Nocear 
Uczeń Gonda
Laureat Konkursu Modderskiego


Wiek: 49
Posty: 2029
Podziękowania: 239/45
Skąd: gród Vratislavia
Wysłany: 2011-03-10, 18:16   

Mod Auril's Bane zawiera następujące komponenty:

~AB/AB.TP2~ #0 #1 // Icewind Dale No-End Patch
~AB/AB.TP2~ #0 #2 // Heart of Winter No-End Patch

Dzięki nim po zakończeniu podstawki możesz spokojnie przejść dodatek serce zimy a po jego zakończeniu dodatek z mistrzem wabienia za jednym ciągiem gry bez żadnego eksportu/importu. Inaczej mistrza wabienia trzeba ukończyć przed końcem serca zimy a ten z kolei przed końcem podstawki.

Szkoda, że ten mod nie jest przetłumaczony na polski.
_________________
"There are also some elements of the game that are not «broken» but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wulfgar 


Posty: 13
Wysłany: 2011-05-16, 16:18   

Cholera, gram sobie właśnie w angielskiego Icewinda, i miałem już dwa błędy - Matka ze Smoczego Oka - wybiłem wszystko na planszy, po czym nadal nie zaskakiwał "normalny" dialog, a jak zszedłem niżej i wróciłem, to w ogóle zniknęła, drugi błąd, gorszy - po naprawie astrolabium w Dłoni nie da się zagadać z tym elfo-liczem, jak mu tam było. Od nowa, czy zna ktoś może jakąś komendę do włączenia skryptu?

A, gram z modami - te jakieś pseudo-3ed zasady + AB

Edycja - zabawa save + load, i jakoś działa
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Avid 

Posty: 45
Podziękowano 4 razy
Wysłany: 2011-05-17, 20:15   

Miałem kiedyś podobny problem, jeżeli nie oddawałeś jeszcze Larrelowi pamiętnika jego zmarłej córki, to poszukaj go w wierzy. Jeżeli już tego próbowałeś, to pozostaje tylko zabawa z komendą - niestety nie znam takowej :)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jarka

Posty: 11
Wysłany: 2012-08-11, 11:31   

Um... Tak więc nie dawno przy tej mojej awarii capterów w BG2 zainstalowałam IWD, problem w tym, że tworząc postacie o 6 rano można coś sknocić... I sknociłam maga (bo był ostatni). Zamiast resztki punktów do zr dać, co by jaką taką wstępną KP miał, to mu jeb do siły (nie wiem czemu, może sądziłam, że złapie swój kamyk z procy, zamontuje przy pomocy gumy do żucia na kosturze i stworzy buławę do zabicia nieumarłego? Bez zr i tak by nie trafił :razz: ) No i zauważyłam to dopiero dzisiaj ("Co on ma z tą KP?"), więc jak łatwo przypuszczać chciałam coś z tym zrobić. Choćby przenieść punkty z siły do zr, ale jak się okazało po przeszukaniu neta... nie istnieje taki edytor, który by działał. Niektóre nawet nie dają się zainstalować. Znacie jakieś rozwiązanie? Odinstalowałam Auril's Bane, ale Dale Keeper i tak pokazuje mi środkowy palec.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1559
Podziękowania: 698/106
Wysłany: 2012-08-11, 16:19   

Owszem, jest rozwiązanie. Użycie Near Infinity (NI) i edycja sejwa.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kinski 
Dziecię Bhaala
Zajebójca

Wiek: 37
Posty: 1364
Podziękowano 78 razy
Skąd: Białoruś
Wysłany: 2012-08-12, 00:33   

Usuń postać i stwórz nową...
_________________
Varscona.pl | Baldurs Gate - youtube | Children Of Bhaal - youtube | Twitch
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2014-03-10, 16:50   

Znalazłem całkiem przekokszony bug do ID :grin: :grin:
Wymagania: Druid(bądź postać zmiennokształtna) z bronią, która daje jakiś bonus (powiedzmy +50% odp. na ogień) oraz mag lub kapłan mający rozproszenie magii.
Przebieg: Druid w pierwszym slocie broni, powinien mieć broń z tą np. odpornością. Następnie zamienia w np. wilka , rzucamy na niego rozproszenie magii. Z powrotem zamieniamy się naturalną postać i proszę bardzo mamy wbity na zawsze(albo do odpoczynku) efekt z broni. Jeszcze dobrze tego nie przetestowałem, ale efekt jest ciekawy. A bug jest przekokszony, bo ów operacje można powtarzać wielokrotnie z różnymi broniami. :grin: Wersja Icewinda 1.42
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Zale 

Wiek: 24
Posty: 5
Wysłany: 2015-07-10, 18:42   

Mam problem, w jedynce. Mój druid cokolwiek nim nie zrobię, jakikolwiek ruch, automatycznie staje się zmęczony, nawet jak jest świeżo po odpoczynku.

Przeniesiono do tematu zbiorczego o problemach z IwD I. - L`f
Ostatnio zmieniony przez L`f 2015-07-10, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-07-11, 11:00   

Było mniej z polarnymi niedźwiadkami szaleć po nocy :P mody jakieś masz na tym id1?
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Zale 

Wiek: 24
Posty: 5
Wysłany: 2015-07-11, 12:54   

Mam dwa mody, tweak pack i ease of use. Generalnie to 1 raz tak się stało, jak zdjąłem jej na moment pierścień dodajacy +1 siły. Tak jakby w tym momencie wystąpił błąd.

Tak w ogóle, druga część też ma taką nudną, sztampową fabułę a gra to głównie chodzenie przez ciągnące się korytarze i zabijanie setek wrogów? Jedynkę już dokończę ale nie wiem czy warto zaczynać drugą część. Pierwsza strasznie mi przypomina NWN1.
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Damianus_NT 
beamdog hater


Wiek: 28
Posty: 291
Podziękowania: 74/19
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2015-07-11, 22:01   

Icewind Dale jest nastawione przede wszystkim na walkę. Fabuła schodzi tutaj na dalszy plan, a nasza uwaga wędruje bardziej w stronę przepięknie zrobionych lokacji i klimatowi mroźnej północy.

Dwójka jest moim zdaniem od jedynki ciekawszą lecz gorszą grą. Dlaczego ciekawszą? Ano, to już nowsza edycja DnD wiec mamy tu mały powiew świeżości. Do tego początek ID2 zrobiony jest naprawdę fajnie. Dużo tutaj elementów erpegowych, których próżno szukać nawet w Baldurach. Niestety, gdy skończymy ten prolog, czeka nas już tylko nudna sieczka.

Icewindy to bardziej hybryda action RPG / hack n slash niż rasowa gra fabularna. Ludziki powiadają, że walka w serii jest lepsza niż w Baldurach. Uważam to za bzdurę. Np. w takim ID2 są bodaj zaledwie 4 albo 3 czary osłabiające/debufujące przeciwników(!). Wydaje mi się, że w Baldurze drugim, opcji taktycznych i głębi w walce/mechanice jest nieporównywalnie więcej.
_________________
Dni V - zwiastun (CoB)
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group