Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przejściem do BG2
Autor Wiadomość
JaKub

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-07, 19:42   Problem z przejściem do BG2

Witam.

Po raz pierwszy zainstalowałem BGT i do tego Dark Horizons i World Map. Problem pojawia się po rozmowie z Beltem, który ma mnie przenieść. Pojawia się ekran ładowania, mapa zostaje załadowana, na chwilę mam czarny ekran, a następnie w prawym dolnym rogu ukazuje się fragment mapy. Mimo to gra nie odpowiada na nic(wejście do opcji, ekwipunku etc.), ale przy alt+f4 pyta czy na pewno chcę wyjść. W czym może tkwić problem?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Kliwer 


Wiek: 29
Posty: 1386
Podziękowania: 140/205
Wysłany: 2015-05-07, 21:37   

Nie wiem z czego to wynika ale u mnie przejście ładuje się baaaaardzo długo. Nawet do 6-8 minut. A czasem gra się wiesza i w ogóle nie przechodzi. Spróbuj jeszcze z raz czy dwa i poczekaj cierpliwie. Jak nie pomoże to może inni coś podpowiedzą.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2015-05-07, 21:52   

Nie wiem co Wy instalujecie na tego baldura - mnie przy kompie kilkulatku gra się ładuje po rozmowie z ksieciem równie szybko co w samym BG2 :)

Nie masz Jakubie jakis innych modów poinstalowanych?
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
JaKub

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-07, 22:04   

Nic oprócz wymienionych w 1 poście. Spróbuję jeszcze dłużej poczekać, choć jak wspomniałem, ładowanie odbywa się normalnie, problemem jest wyświetlenie lokacji.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2015-05-07, 23:05   

Prześlij plik Weidulog z folderu Baldurs gate, bo jestem pewien, że masz jakąś niekompatybilność w modach
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
JaKub

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-08, 17:52   

Log w załączniku.

WeiDU.log.zip
Pobierz Plik ściągnięto 112 raz(y) 749 Bajtów

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2015-05-08, 20:09   

Przed zainstalowaniem BGT(albo jakiegokolwiek modu) wymagany jest mod BG2 fixpack. Ściągnij najnowszą wersje tu http://gibberlings3.net/f...s&showfile=696, zainstaluj wszystko od początku tym razem instalując Fixpacka przed wszystkim.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
JaKub

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-09, 10:26   

Usunięcie modów i dodanie fixpacka nie pomogło. Załączam obecny log.

WeiDU.zip
Pobierz Plik ściągnięto 101 raz(y) 1,26 KB

Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2015-05-09, 13:38   

Hmm, skoro to tylko problem z przejściem to może wystarczy przenieść się kodem ? CLUAConsole:MoveToArea("ar0602")
Aby włączyć konsolę kodów trzeba zmodyfikować plik Baldur.ini w głównym folderze z grą.

W [Program options] dodajemy linijkę Debug Mode=1. Teraz mamy stały dostęp do kodów, podczas gry klikamy razem Spację i Ctrl, otwiera się konsola kodów. Linia Cheats=1 w [Game options] nie jest konieczna (nawet co więcej jest zbędna).

Każde polecenie musi być poprzedzone prefiksem CLUAConsole:

Na początku najlepiej wpisać CLUAConsole:EnableCheatKeys(), odblokuje to kody i nie będzie już konieczne wpisywanie ponownie tego polecenia w każdej grze. Jeśli dopisaliśmy linijkę Cheats=1 w [Game options] to, żeby aktywować kody będziemy zmuszeni wpisywać polecenie włączenia kodów w każdej grze, z opcją Debug Mode=1 wystarczy to zrobić tylko raz.
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
JaKub

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-09, 16:19   

Kod poprawnie przeniósł mnie do lokacji z dżinem. Po krótkiej rozmowie zaczynają się Cienie Amn. Wszystko jest dobrze do momentu gdy wchodzi Imoen, po czym sytuacja wygląda identycznie jak poprzednio(z tym ze teraz widzę lokację). Wygląda na to że jest jakiś błąd animacji która nie może się zakończyć.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jolan 
Dziecię Bhaala
Bendem go zjadł

Wiek: 22
Posty: 699
Podziękowania: 59/107
Wysłany: 2015-05-09, 16:52   

CLUAConsole:MoveToArea("ar0603") do nastepnej lokacji może spróbuj
_________________
[Dzisiaj 22:47] Jolan: Hmm, w sumie w komentarz twórców było wiele o rozbudowie twierdzy. Co jeśli można dobudować zamtuz?
[Dzisiaj 22:49] Tuldor88: Wtedy będzie to już "ku***sko dobra twierdza" :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
JaKub

Posty: 6
Wysłany: 2015-05-10, 19:50   

Udało się wyjść z lochów. Czy to problem czy nie to się okaże, ale nie mam wpisów odnośnie wątku głównego w dzienniku. Mogę za to normalnie przyjmować misje. Zobaczę jak będzie się grać. Dzięki za pomoc :smile: .
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group