Poprzedni temat «» Następny temat
[BG:EE] Zmiana klasy podczas gry
Autor Wiadomość
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-10-30, 22:20   

Nie, pobierałem z tej strony: https://www.idi.ntnu.no/~joh/ni/download.html
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Dziecię Bhaala
Jeździec Shaundakula

Posty: 1598
Podziękowania: 750/107
Wysłany: 2014-10-30, 22:27   

To może pobierz z tej co Ci podałem, zamiast tych przedpotopowych, kiedy jeszcze nawet nie myślano o tworzeniu wersji EE.

Edit:
A tak swoją drogą, to nie wiem czy przypadkiem nie lepiej dla Ciebie byłoby użyć EE Keepera:
http://forum.baldursgate....dated-to-v1-0-2
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-10-30, 23:04   

A jak tym E Keeperem wgrać sejwa? Może to dla was być niezrozumiałe, ale z instrukcji po angielsku tego nie rozeznam. W szkole uczyłem się języka włoskiego. Z angielskiego to io capisco molto niente :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 387
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2014-10-31, 07:53   

Jak masz/będziesz miał takie problemy z programami to jest alternatywna opcja załatwienia sprawy przy grze w multi.
Stwórz sobie nową postać. Dodaj Xpeki przez CluaConsole. Przekaż przedmioty od porzedniej postaci i ją odeślij w siną dal.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-10-31, 11:18   

Gram właśnie w multiplayer ze znajomym. Tylko jak to zrobić? Nie mogę odłączyć głównej postaci (fabularną, ona dostaje premie po snach np leczenie lekkich ran), a ją właśnie chciałbym zmienić.

______________

Odłączenie postaci już ogarnąłem, problem z tym jak wklepać komende Debug mode do pliku baldur.ini by móc włączyć konsole.

______________

Skończyło się na tym, że po iluś zmianach w pliku Baldur.ini gra nie wykrywa sejwów z multiplayer :D

______________

Zapomniałem o edytowaniu posta by nie zrobić spamu, wybaczcie.

Więc napiszę o tym osobny post, zamiast zedytować trzeci z kolei. :P

Scalone. Na przyszłość pamiętaj, proszę, o edycji. - L`f


Będę pamiętał :D

Znajomy przesłał mi plik Baldur.ini i sejwy są już widoczne dla gry. Pozostaje problem odpowiedniego wpisania Debug mode, żeby kombinacja ctrl + spacja zadziałała. W tej chwili mam wpisane tak, i po wykonaniu w/w kombinacji nic się nie dzieje

'Program Options', 'Gamma Correction', '0',
'Program Options' Debug mode=1, 'Brightness Correction', '0',
'Program Options', 'Backwards Compatible 3d', '0',
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-10-31, 15:35, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
greegarak 

Wiek: 34
Posty: 387
Podziękowania: 33/47
Wysłany: 2014-10-31, 18:34   

"Program Options', 'Gamma Correction', '0',
'Program Options' Debug mode=1, 'Brightness Correction', '0',
'Program Options', 'Backwards Compatible 3d', '0',"

Tak jak widzisz wszędzie są apostrofy, więdz zamień znak równości na apostrof, wstaw przecinek gdzie potrzeba.
Swoją drogą wejdź na forum BGEE, bo to wciąż słaabo spaczowana gra i wiele w niej nie domaga, a tam się tym zajmują.

Czyli tak
'Program Options' 'Debug mode', '1', 'Brightness Correction', '0',
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
mmaciej

Posty: 54
Podziękował 1 razy
Wysłany: 2014-10-31, 22:20   

Wszystko działa, dzięki wielkie za pomoc i cierpliwość.

Teraz tylko czekać aż z kolegi krasnoluda zrobię panią krasnoludzice krasawice :D
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group