Poprzedni temat «» Następny temat
Baldur's Gate 2 Iron Man po multiku
Autor Wiadomość
Eerie 
Diabelstwo


Wiek: 21
Posty: 98
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2014-06-02, 18:24   Baldur's Gate 2 Iron Man po multiku

Wiecie pewnie, o co chodzi z trybem Iron Man, czyli człowiek z żelaza. Death is real.

Ale dla jasności wypiszę zasady, którymi ja chcę się kierować:

-SoA + ToB, sukces będzie jeśli przejdziemy chociażby SoA, o ToB pomyślimy potem.
-Domyślnie mam na myśli o grze bez żadnych modów, ale jeśli większość będzie miała jakieś ciekawe propozycje to się dostosuję i zainstaluję.
-Wczytywanie gry tylko wtedy gdy odpalamy Baldursa by kontynuować lub w przypadku napotkania buga uniemożliwiającego grę - a więc gdy coś idzie nie po naszej myśli, jakoś sobie radzimy z tym.
-Sejwy tak często jak chcemy, np. na wypadek napotkania buga, crasha, etc. Ale wczytujemy tylko w przypadkach wymienionych powyżej.
-Poziom trudności 3/5 - niby możnaby więcej, ale zagrajmy na 3/5, bo i tak na Iron Manie to będzie wyzwanie.
-Zakaz wykorzystywania bugów, niedopracowań w silniku gry etc. Gramy uczciwie.
-Gramy bez hełmu Vhailora, bo ten przedmiot jest OP. Inne przedmioty dozwolone.
-Roleplayujemy, odgrywamy nasze postacie, czasem cośtam zagramy jakąś scenkę na czacie
-Gramy bez przyłączalnych NPC - mam za to nadzieję, że w temacie zgłosi się kilka osób i nasza drużyna będzie przez to dość kompletna i każdy będzie roleplayował.
-Gdy postać gracza zginie, odpada on z gry i nie gra już z nami. Gdy postać hosta zginie, wszyscy kończymy grę. A więc nie wskrzeszamy poległych.
-Nasze zmagania będziemy opisywali w tym temacie.
-Ustalmy charakter drużyny, czy gramy dobrymi czy złymi - jak mamy roleplayować, to raczej chyba nie chcemy się pokłócić w czasie rozrywki, nawzajem powybijać i w ten sposób samemu sobie zakończyć zabawę, nie?
-Do łączenia się używamy program GameRanger.
-Wbijemy też do jakiegoś pokoju na TeamSpeak3 i będziemy rozmawiać. Ci, co nie mają mikrofonu, będą jedynie słuchać.
- tworzymy postacie wcześniej i eksportujemy, a potem już tylko zaimportujemy - żebyśmy nie musieli czekać w wuj długo aż wszyscy wylosują cechy.
O czymś zapomniałem?

Jacyś chętni? Jeśli tak, zgłaszamy się w tym temacie. Przydałby się ktoś, kto byłby hostem i jednocześnie Dzieckiem Bhaala. Niech to będzie jakiś ogarnięty gracz, który ma Baldursa Dwójkę w małym paluszku i przeszedł grę wiele razy, żeby zminimalizować szansę na jego śmierć i idący za tym koniec zabawy. Ja tam hostem nie będę, bo jestem noobem i na pewno bym coś spieprzył i szybko umarł :P

Kto chce dołączyć?
Kto czuje się na siłach i zna Baldura na tyle doskonale, by być hostem?
Wolisz grać w dobrej czy złej drużynie?
Jaką klasę wybierasz?

Ja bym najchętniej zagrał magiem, łucznikiem lub paladynem.

Przeniosłem do odpowiedniej komnaty w Akademii Tempusa. - L`f
_________________
Ostatnio zmieniony przez L`f 2014-06-02, 23:12, w całości zmieniany 2 razy  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowyU

Posty: 294
Podziękowania: 20/163
Wysłany: 2014-06-02, 21:46   

Z tym Iron proponuje przemyśleć. Śmierć jest normalna w BG a mając do dyspozycji możliwość wskrzeszenia warto jednak z tego skorzystać. Natomiast brak save-loadów napewno nada klimatu grze. Ponadto nie wiem na ile modyfikujecie gre (WoBG działa pod multi i wydaje mi się całkiem ok - troche mało woluminów dla większej liczby osób ale zawsze można trochę recznie to podrasować :), natomiast cena wskrzeszenia została mocno urealniona i co za tym idzie czasem trzeba będzie wykonać ze 2, 3 zadania zanim będzie nas stać na taki luksus.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Eerie 
Diabelstwo


Wiek: 21
Posty: 98
Podziękowania: 3/10
Wysłany: 2014-06-02, 23:01   

WoBG to duża instalacja i niby możnaby pograć, ale jakoś mi się nie chce. Tego jest w wuj dużo, nasza przygoda nigdy się nei skończy, nie wiem czy mamy czas na to wszystko. Iron jest fajny. Zastanawiałem się tylko nad tym, czy może nie gramy w wersji soft iron - wczytywanie dozwolone gdy host zginie, ale poza tym nie wczytujemy - no i są dostępne wskrzeszenia. Ale jednak wolałbym zobaczyć jak daleko dojdziemy na zwykłym ironie. A wskrzeszenie? Hmmm... może by pozwolić na wskrzeszenia, ale tylko raz na rozdział dla każdego gracza, żeby gracze nie zostawali wskrzeszani zbyt często. Co o tym myślisz?

A tak w ogóle to ty byś grał?

Btw, dodałem nową zasadę - tworzymy postacie wcześniej i eksportujemy, a potem już tylko zaimportujemy - żebyśmy nie musieli czekać w wuj długo aż wszyscy wylosują cechy.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
nowyU

Posty: 294
Podziękowania: 20/163
Wysłany: 2014-06-03, 21:24   

Obawiam się, że to nie możliwe, głównie przez moją niedyspozycyjność. Tak tylko się wypowiadam z uwagi, że gram w BG praktycznie tylko w MP.
Aha nie wiem jakie masz doświadczenia ale proponuję gre bez pauzy. Na dłuższą metę warto.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Scol 


Wiek: 27
Posty: 721
Podziękowania: 98/112
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-06-05, 15:51   

Ironman bez pauzy na WoBG raczej nie potrwałby zbyt długo. :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5574
Podziękowania: 432/316
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-06-05, 15:55   

nowyU napisał/a:
Aha nie wiem jakie masz doświadczenia ale proponuję gre bez pauzy. Na dłuższą metę warto.

Może. Zakładając, że nikt nie będzie miał lagów. Jakiś czas temu grywałem i była to masakra.
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group