Poprzedni temat «» Następny temat
[Informacje] Evil_Mod I i Evil_Mod II
Autor Wiadomość
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 32
Posty: 1800
Podziękowania: 136/151
Wysłany: 2014-05-11, 23:30   [Informacje] Evil_Mod I i Evil_Mod II

Status:
Cz I <Under Construction>
Cz II <Do stworzenia w przyszłości>


Podczas któregoś już z rzędu przechodzenia gry ponownie naszła mnie myśl, iż twórcy podeszli 'po macoszemu' do kwestii drużyn o złym charakterze.
W większości wypadków "złe" opcje dialogowe ograniczają się do obrażenia osoby zlecającej nam zadanie co skutkuje tym, iż drużyna albo zadania nie otrzyma wcale, albo po jego wypełnieniu uzyska nagrodę nieproporcjonalnie mniejszą do tej jaką cieszyć się będzie drużyna 'dobra'. Gdy dodamy do tego o wiele wyższe ceny w sklepach i ataki straży [jakie często powodują też wrogość zwykłych NPC i często uniemożliwiają dalszą grę] oczywistym staje się, iż bycie złym 'po prostu się nie opłaca' (paradoksalnie, bo np przecież łatwiej jest się wzbogacić okradając niewinnych niż rozdając pieniądze żebrakom, prawda?).

Z uwagi na powyższe postanowiłem stworzyć modyfikację niejako naprawiającą ten stan rzeczy.
Niemniej rozmiar Sagi BG jest tak duży, a ilość zadań tak olbrzymia, iż - by mod kiedykolwiek ujrzał światło dzienne - koniecznym było podzielenie modyfikacji na dwie części: "Evil_Mod I" oraz "Evil_Mod II" odpowiednio dotyczące BG1 i BG2.

Mody przewidziałem pod platformę BGTrilogy, a każdy z nich składać się będzie z dwóch części - tweaków wybieranych podczas instalacji jako osobne komponenty, oraz usprawnienia treści przez modyfikację dostępnych oryginalnie zadań i udostępnienia graczowi 'złej alternatywy'

Evil_Mod I - Zawartość:
  • Evil_Mod dla BGT (BG1) - zestaw alternatywnych rozwiązań w zadaniach + nowe misje na terenie BG1
  • Usunięcie "pułapek reputacji" (Lokacje BG1)
  • Ceny w sklepach + Reakcje NPC - tweaki

    Evil_Mod II - Zawartość:
  • Evil_Mod dla BGT (BG2) - zestaw alternatywnych rozwiązań w zadaniach + nowe misje na terenie BG2
  • Usunięcie "pułapek reputacji" II (Lokacje BG2)
  • Ceny w sklepach + Reakcje NPC - tweaki, wspólne z EM1


Tweaki mieć będą następujące działanie:
1. Ceny w sklepach - Ceny w sklepach spadają wraz z obniżeniem się reputacji drużyny tak jak ma to miejsce w przypadku wzrostu reputacji (najniższe ceny przy reputacji =20 lub 1, najwyższe przy reputacji = +/-10). Komponent starczy zainstalować raz, jeśli już go mamy nie ma konieczności instalować go ponownie i jest pomijany przy dogrywaniu kolejnego moda.
2. Reakcja NPC - Standardowo wyższa reputacja = lepsza reakcja, komponent sprawia iż mając reputację 'typa spod ciemnej gwiazdy' też będziemy mogli liczyć na traktowanie z odpowiednim 'szacunkiem', oczywiście nie przez "stróżów prawa". Komponent starczy zainstalować raz, jeśli już go mamy nie ma konieczności instalować go ponownie i jest pomijany przy dogrywaniu kolejnego moda.
3. Pułapki Reputacji - Komponent usuwa standardowe pułapki reputacji jakie można spotkać w miastach Wybrzeża Mieczy. Od tej pory nie trzeba będzie przejmować się pojawieniem się gromady Płomiennej Pięści (BG1) czy Amnijskich Gwardzistów (BG2) jacy zaatakują nas i spowodują wrogość wśród neutralnych NPC w okolicy. Jak nietrudno sie domyślić komponent I dotyczy miast i wiosek odwiedzanych podczas pierwszej części Sagi (Wrota Baldura, Beregost itd...) zaś II podczas Cieni Amn i Tronu Bhaala


Zachęcam do komentowania projektu i dzielenia się swymi propozycjami w jednym z poniższych tematów:
[Opinie i Uwagi] Evil_Mod I
[Opinie i Uwagi] Evil_Mod II
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group