Poprzedni temat «» Następny temat
BGT - dobór modów
Autor Wiadomość
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1575
Podziękowania: 718/107
Wysłany: 2011-10-31, 19:08   

Owszem w wersji 1 przyłączenie odbywa się na lokacji, gdzie Drizzt walczy z gnollami. Wersje 2 różni się od 1 tylko kwestią momentu przyłączenia Drizzta.
Mod ten daje przesadne ilości punktów doświadczenia za zabicie stworków.

Profesja nie ma znaczenia, istotne jest tylko przyłączenie Drizzta.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gaunt
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2011-10-31, 19:24   

dradiel napisał/a:

Profesja nie ma znaczenia, istotne jest tylko przyłączenie Drizzta.

A w Region of Terror?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1575
Podziękowania: 718/107
Wysłany: 2011-10-31, 21:32   

W obu tych modach istotne jest przyłączenie Drizzta. Profesja nie ma znaczenia.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Nevader 
Poskromiciel Daedr


Wiek: 26
Posty: 16
Podziękował 2 razy
Skąd: Ald'ruhn
Wysłany: 2011-11-02, 17:31   GemRB, Widescreen Mod oraz TWM_GUI, a Baldur's Gate Trilogy

Witajcie po długiej rozłące. :)
Zjawiam się, aby prosić Was o radę, a mianowicie: czy istnieją jakieś przeciwwskazania dla instalowania Widescreen Moda wraz z BGT? Czytałem na forum, że przy takim połączeniu może wystąpić "jakiś" błąd związany z punktami doświadczenia...
Dodam, że przygotowywana przeze mnie kompilacja jest przeznaczona pod GemRB - z tego względu niezbędny jest składnik, który zapewnia wsparcie dla niestandardowych rozdzielczości (w moim przypadku 1024*600).
Pozdrawiam,
Nev

PS. Czy do najnowszego (1.12) BGT powinienem dołączyć "Baldur's Gate Trilogy Tweak Pack (9)"?

EDIT: Dopatrzyłem się, że o błędach dotyczących Widescreen Moda i doświadczenia czytałem akurat z tego tematu. :) W każdym razie nie zaobserwowałem żadnych anomalii, co każe mi sądzić, że problem został rozwiązany przez którąś z kolejnych aktualizacji.
Również samodzielnie rozwiałem swoje wątpliwości odnośnie Tweak Packa. Gdyby ktoś również się zastanawiał - sprawia on, że w grze znajdzie się więcej elementów, którym znacznie bliżej do BG niż do BG2.
_________________
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone" - Hassan ibn Sabbah.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2011-11-13, 18:26   

Czy istnieją jakieś poradniki/solucje do Drizzt Saga i Region of Terror? Nie chciałbym pominąć jakiegoś quest'a:)
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-11-13, 20:16   

Nie istnieją
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2011-12-29, 21:27   

Czy istnieje tłumaczenie do Drizzt Saga?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Alvarez 
Dziecię Bhaala

Posty: 1949
Podziękowania: 253/73
Wysłany: 2011-12-29, 22:12   

Jest, ale tylko do v.1.0
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gaunt
dradiel 
Przyjaciel Klanu
Jeździec Shaundakula

Posty: 1575
Podziękowania: 718/107
Wysłany: 2011-12-30, 05:44   

W ostatnim poście w tym wątku jest do wersji 2.0.

http://athkatla.cob-bg.pl/viewtopic.php?t=5552
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Gaunt

Posty: 20
Podziękował 13 razy
Wysłany: 2012-01-27, 22:50   

Zainstalowałem BG1 i OzWM, chciałem doinstalować Drizzt Saga dla bg1 i wyskoczyło mi:
"Unable to find DIALOG.TLK in : dialog.tlk Please run this program in your Infinity Engine Directory" Co ma zrobić:)?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jvegi 
Przyjaciel Klanu


Wiek: 28
Posty: 1432
Podziękowania: 40/38
Skąd: Z chomikowa
Wysłany: 2012-01-27, 23:09   

Plik instalacyjny modu i wszystkie pozostałe co są w folderze obok niegu musza być w folderze z grą ( obok całej reszty, nie w swoim osobnym folderze). Jak nie są to to wyskakuje.

BTW, google świetnie sobie z tym problemem radzi.
_________________
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Za tę wypowiedź podziękowali:
Gaunt
Berg`inyon 


Wiek: 25
Posty: 380
Podziękowania: 3/24
Skąd: z Podmroku
Wysłany: 2014-02-15, 17:55   

Zamierzam zabrać się za BG1 w BGT, oczywiście z modami. Planuję zainstalować kilka większych i kilka mniejszych modów, jednak moje pytanie brzmi: TWM, czy NTotSC? Chodzi mi o jak najmniejszą ilość błędów, urozmaicenie rozgrywki, ciekawość questów itp. Który z tych modów polecacie bardziej, który mniej i dlaczego? I najważniejsze, żeby nie gryzł się z TGCE. Ewentualnie mógłby ktoś polecić jeszcze jakieś większe modyfikacje w języku polskim do BGT(ale oczywiście dotyczących BG1, dwójki nie mam zamiaru zaczynać). Liczę na pomoc :)

PS. Sam nie wiedziałem, czy wrzucić to do działu BG1, czy BG2, jakby co to przenieście tam gdzie trzeba.
_________________
Chcesz być czymś w życiu, to się ucz, Abyś nie zginął w tłumie; Nauka to potęgi klucz, W tym moc, co więcej umie.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
morgan 
Dziecię Bhaala
Exiled Bard


Posty: 5576
Podziękowania: 433/317
Skąd: Island of Misfit Toys
Wysłany: 2014-02-15, 18:07   

Berg`inyon napisał/a:
Zamierzam zabrać się za BG1 w BGT

BG1 w BGT to nie BG1! I jeśli za takie to nie ten dział.
TWM działa wyłącznie z BG1, a NTotSC pod BGT to porażka (słynne pytanie o wejście do ruin Ulcastera czy niedziałające questy).
_________________
Pozdrawiam
\m/organu\m/
\m/agnu\m/

Kontakt ze mną - via mail (morgan19[at]interia.pl) lub GG (9928331)

Szukał długo...długo, tajemnie, nie zwierzając się ludziom.
Oczy jego były rozświecone wewnętrznym odbłyskiem jasnej idei.
Szukał....
- i to, na co patrzał, nie zadowalało go.
Gdzie?
(...)
Trwożnie, pytająco usiłował wszystko poznać, zobaczyć...
Nie ma....
badał, wgłębiał się, szukał...
Nie ma, w ludziach nie ma, w ich myślach, tworach...
Wszystko szare, przeciętne, monotonne....
(...)
wszystko obszedł... w społeczeństwie, w ludziach, nigdzie.
a może źle szukał?
nie - ależ nie. Obszedł wszystko, wszystko widział, wszędy pytał....
a może jest za brutalny? może jego dusza - ta harfa Eola - ma za grube struny, by na nich mogły zadrgać i zafalować subtelne tajemnice?
nie.
przecież ten błysk, przecież czuł, dlatego szukał......."
I jeśli kiedykolwiek umrę – a wiem, że umrę w bardzo krótkim czasie – umrę, zgłębiwszy ten świat z bliska i z daleka, z góry i z dołu, ale z nim nie pogodzony. Umrę i On zapyta mnie wówczas: «Czy było ci tam dobrze, czy źle?» Ja zaś będę milczeć, opuszczę wzrok i będę milczeć. Niemota taka znana jest wszystkim, którzy zebrali żniwo wielodniowego i zapamiętałego pijaństwa. Czyż bowiem życie ludzkie nie jest chwilowym otępieniem duszy, a także jej zaćmieniem? Wszyscy jesteśmy jakby pijani, każdy na swój sposób; jeden wypił mniej, inny więcej. I na różnych różnie to działa: jeden śmieje się światu w twarz, a inny skłania głowę na piersi tego świata i płacze. Jeden już się wyrzygał i jest mu dobrze, a innego dopiero zaczęło mdlić. A cóż ja? Wiele zaznałem, ale nic nie zdziałałem. Nigdy się nawet tak naprawdę nie roześmiałem i ani razu mnie nie zemdliło. Ja, który doznałem w tym świecie tyle, że tracę rachunek i zapominam kolejności – ja jestem najtrzeźwiejszy z całego świata; na mnie to wszystko marnie działa... «Dlaczego milczysz?» – spyta Pan, spowity w błękitne błyskawice. A co ja mu powiem? Nic, tylko będę milczeć i milczeć... Ta łza nie jest wyrazem żalu, ta łza nie jest smutkiem,
to łza ...
nieporadności,
bolesne piękno,
bezsilność bezkresu piękności
i minimalistycznych możliwości.
Ta łza, to łza niewolnika.
Chcę czuć, móc czuć piękno
zamknięty w szklanej łzie ...
Ja umieram na zawsze
szczelnie zamknięty w podświadomości,
zatruty, zawstydzony,
zaszczuty ...
Ja umieram na zawsze.
To bezkres palety odczuć zamknięty
w zubożałości możliwości ...
Ja umieram
na zawsze.

Lost Illusions Tavern
Impressiones (Ænigmællæ) || Antiimpressiones (sanguine scriptæ) | Antiimpressiones (ira scriptæ) || Impressiones (Divinæ)
Corpus Tuum (18+) | Impressiones (Rosellæ) || Impressiones (epicæ) || Impressiones (musicæ) | Anti- et postimpr. (musicæ)

Hiperestezja | Witold Zimmer | (N)e(u)rotica



Jvegi napisał/a:
Nie, nie można się cieszyć, że mamy nową formę sponsorowania developmentu, szansę na spełnienie tych marzeń o prawdziwej ewolucji crpegów, gier lepszych niż baldury czy arcanum.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Tuldor88 
Uczeń Gonda
Dziki kurczak zagłady


Wiek: 30
Posty: 1740
Podziękowania: 129/135
Wysłany: 2014-02-15, 18:14   

Berg`inyon napisał/a:
Zamierzam zabrać się za BG1 w BGT, oczywiście z modami.
Tak jak napisał Morgan TWM nie ruszy a NTotSC na BGT jest raczej średniawe niemniej jest kilka modów jakie mogę polecić - większosć to standard :wink:

-Lure of Sirine's Call _v12
-bgmini_quest_encounters_v8.1
-BG1UnfinishedBuisness_v13
-BG1npc_project_v20
-BG2 Enable conversations with charmed creatures_v4 (nie jest to stricte mod, ale bez niego można zapomnieć o specjalnych tekstach po zauroczeniu NPC).
_________________
Heinrich Heine napisał/a:
Sen jest dobrą rzeczą, śmierć jeszcze lepszą, ale najlepiej byłoby wcale się nie narodzić.
Alvarez o modowaniu napisał/a:
Może przytoczę twierdzenie Liberty'ego, które jakoś tak idzie: planujesz jakiś projekt, wyznacz sobie termin, pomnóż potrzebny czas przez 2 a i tak nie zdążysz.

Wybrane fragmenty banterów:
Edwin napisał/a:
-Phi! Porównywać mnie do jakiegoś podrzędnego nekromanty! (Stanowczo na zbyt wiele sobie pozwala, muszę pokazać mu gdzie jego miejsce.) Prawdopodobnie przemawia przez ciebie zwykła zazdrość. Wy, maluczcy macie tendencje do zawiści wobec tych, którzy was przerastają. Ja zaś czynię to nie tylko talentem ale i wzrostem, karzełku.
-*Posłał Edwinowi szeroki uśmiech przemawiając serdecznym tonem* Jeszcze raz nazwiesz mnie „karzełkiem” a utnę ci na dole coś niezwykle małego, co może jednak mimo wszystko być ci drogie. Gdy zaś chodzi o te dyrdymały o talencie... znów przypominasz mojego żałosnego, byłego towarzysza...
Minsc napisał/a:
-Niebywałe, że ten chomik jeszcze oddycha. Znajdując się nieco bliżej ciebie wielkoludzie na pewno zaniechałbym tej czynności, powiedz, uważasz że pranie onuc urąga twej męskości, czy po prostu lubisz informować wrogów zapaszkiem o tym, iż się do nich zbliżasz?
-Boo być może jest niewielki Montaronie, ale jest też o wiele silniejszy niż się zdaje. A to, co czujesz to zapach prawdziwego mężczyzny, który przykryje każdy odór zła, na jaki trafi, co nie, Boo?.
Viconia napisał/a:
-Mmm... wciąż robisz wrażenie Viconio, moja ty hebanoskóra kusicielko. Zdajesz sobie sprawę jak działasz na otoczenie, prawda?
-Oczywiście samcze, dzięki temu jalukul, mężczyźni tacy jak ty – myślący kroczem zamiast głową – stają się łatwiejsi w kontrolowaniu

-cała prawda o Imoen :P
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
 
Bartek 
Przyjaciel Klanu

Posty: 272
Podziękowania: 19/9
Skąd: Psychedelia
Wysłany: 2014-02-19, 16:35   

Do powyższej listy dodałbym jeszcze kilka modyfikacji:

The Grey Clan Trilogy
Thalantyr Item Upgrade
SCS... jak ktoś lubi utrudnić sobie rozgrywkę.
One Pixel Productions
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group