Poprzedni temat «» Następny temat
[BG I: EE] Pytania o mody
Autor Wiadomość
wezeweze

Posty: 11
Wysłany: 2013-01-22, 14:23   [BG I: EE] Pytania o mody

witam,

chciałbym podejść do bg ee, ale nie ukrywam, że to co mi w bg1 brakowała to interakcja. banter pack jak wiecie to zmienia. tutaj pytanie czy banter do bg1 dziala w wersji ee. no chyba, ze w ee poprawiono interakcje sama w sobie trochę ożywia postacie.

reasumując: działa nie działa?!

pozdrawiam
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
nowyU

Posty: 295
Podziękowania: 20/166
Wysłany: 2013-01-26, 18:53   BG:EE - mody kompatybilne

obawiam się że nie otrzymasz odpowiedzi na swoje pytanie bg:ee zostało na tym forum spalone na stosie w atmosferze hejtu ;)
Ostatnio zmieniony przez Cahir 2014-04-19, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Jaquan 
Świr na pół etatu

Wiek: 29
Posty: 98
Podziękowania: 4/9
Wysłany: 2013-01-27, 15:07   

Dało dość powodów by tak się stało. Co do modów to szczerze wątpię. BG:EE głęboko ingeruje w strukturę gry (podobno nawet Infinity Explorer nie jest w stanie przejrzeć plików gry) a wszystkie mody zostały oparte o zwykłe BG1 (co czasami wywołuje jak wiemy niekompatybilność pomiędzy poszczególnymi modami). Do tego niestety wiele lepszych modów to wersje pod BGT.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
wezeweze

Posty: 11
Wysłany: 2013-01-27, 22:49   

a jak wygląda sprawa interakcji w ee?

czy została ona choć trochę poprawiona?
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
porfirion 
Czciciel Azutha
osiełek


Posty: 703
Podziękowania: 127/87
Skąd: Zielona Gęś
Wysłany: 2013-01-28, 00:31   

Sprawę znam tylko ze słyszenia (mam nadzieję, że nie wprowadzę w błąd), ale chyba wygląda to tak, że tylko trzy nowe postaci mają dialogi między sobą oraz niektórymi starymi NPC, a także z graczem. Tylko że co do ilości tych dialogów, to chyba jest tego nawet mniej niż było interakcji w BG2.
A postacie stare między sobą chyba nadal nic (niemal nic?) nie mówią...

Tak czy siak modowi BG1 NPC Project to do pięt nie dorasta :?
_________________
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
picollo 

Posty: 577
Podziękowania: 63/97
Wysłany: 2013-02-08, 14:55   

De facto BG:EE jest tak naprawdę BG1 na silniku BG2. Nowe postacie maja tych intereakcji trochę więcej, ale nie można było dodać też zbyt dużo tych dialogów, bo nowe postacie zbytnio wyróżniałyby się wśród starych. A nie mogli starych rozbudować ze względu na ograniczenia w umowie.

A ludzie i tak hejtują, że nie dodali nic więcej, bo leniwi ;P

A BG1NPC Project nie zadziała ot tak z EE, chyba, że twórcy dodali odpowiednią modyfikację kompatybilności.
Jak ostatnio patrzyłem nowe WEIDU było dopiero w fazie testów, więc raczej na razie nie licz na stary banterpack
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
pryszczu

Posty: 30
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2013-04-12, 13:56   

tutaj powinny być najnowsze nowinki nt. modu:
http://forum.baldursgate....-project#latest

Na tą chwilę jest prowadzona zamknięta beta więc myślę, że najdalej za miesiąc będzie już w pełni działać na BGEE.

PS. To jest to o co Ci chodziło? Samemu nigdy nie instalowałem takich modów i tego też nigdy nie lubiłem. Postacie co po chwilę zawracają d.. głowę jakimiś pierdołami.
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
pryszczu

Posty: 30
Podziękował 3 razy
Wysłany: 2013-04-12, 14:11   Mody kompatybilne z BG:EE

Mody kompatybilne z BG:EE:

Ważne usprawnienia:
BG2 Tweaks v11 - usprawnienia: grafika, zawartość (przedmioty, sklepy, etc.), zasady, ułatwienia/kody, poprawki do dołączalnych bohaterów

Dodatkowe zadania:
T'was a Slow Boat from Kara-Tur - 1 dodatkowe zadanie, 30+ dodatkowych przedmiotów

Walka:
BP Series for BGEE - lepsze SI drużyny (wątek na tym forum)
Sword Coast Stratagems (SCS) - lepsze SI wrogów
Improved difficulty mod beta - trudniejsi wrogowie (tyczy się statystyk)
BGSpawn - zmodyfikowana przez @Silent_Mark wersja oryginalnego modu pod BG1

Czary:
Spontaneous Casting: Heal, Harm - nowa zdolność kapłanów dająca umiejętność, która na 3 rundy zamienia wszystkie zaklęcia czarującego na leczenie/zadawanie obrażeń

Zmiany limitu doświadczenia:
http://forum.baldursgate....-cap-remover/p1
http://forum.baldursgate....p-cap-raiser/p1
http://forum.baldursgate....el-abilities/p1

Przedmioty:
W_PackMule for BG:EE - muł noszący przedmioty
Aasimar ring - Przedmiot powodujący zmianę w Aasimara (przedmiot przywoływany przez Linię Komend)
Rayban's for a new Drow - Przedmiot powodujący zmianę w drowa (przeklęty przedmiot przywoływany przez Linię Komend)
Ring of the Smurf - Przedmiot powodujący zmianę w Smerfa-Gnoma mnicha (przedmiot przywoływany przez Linię Komend)
Silver staff of Aule - dodaje Silver staff of Aule
Boots of Speed bug(?) fix - 3 wersje działania butów szybkości
Nerfed Ankheg Armor - zmiana zbroi z Ankhega
Convinient ammunition
Need a shuriken?
TeamBG's Armor Pack for BG:EE, BGT & TuTu
TeamBG's Weapon Pack for BG:EE, BGT & TuTu
Mr. Pennyway's Cosmetic Changes - mod z dużymi możliwościami dostosowania do swoich potrzeb; zmiana grafiki szat magów, tarcz, zbrój, hełmów (kolorystyki domyślnej przedmiotów, a co za tym idzie kolorystyki niektórych przeciwników i postaci również) do tego jeszcze:techniczna zmiana prostych szat magów
Sharing my custom graphics (pointy hat/face bag/duck helm) - portrety i nowe przedmioty


Klasy i rasy:
Black Blade
Witcher Fighter Kit - Klasa wiedźmin:]
Rogue Rebalancing for BGEE - zmiana klas barda i złodzieja w kierunku papierowej edycji AD&D, dodatkowe przedmioty
Uwaga! Jeśli w ustawieniach gry wybrałeś język polski powinieneś użyć tego pliku w czasie instalacji moda (wypakuj i podmień plik przed instalacją): bgee_install_rr.rar w pierwszym poście
Eldritch Knight: Sorcerer
Psionics Unleashed
High Moor Shaman w/leveling Familiar
Sun Soul Monk
Tiger Style Monk
TSR Crusader Kit
New Kit: Scion of Murder
Faiths of Faerûn Kitpack - spory mod z nowymi klasami i modyfikacjami czarów kapłańskich, czarów magów wszystko w kierunku papierowej 2 edycji D&D
Subraces for BG:EE - podrasy, 1 przedmiot, czary
BG:EE Kitpack

Przyłączalne postacie:
[WeiDU Mod] NPC Renamer
Xan's friendship for BG:EE
NPC: Margarita Zelleod
Neera expansion - bardziej rozmowna Neera
Lower Level NPCs - Mod pozwala na ręczne awansowanie wszystkich dołączalnych bohaterów (można ich przyłączyć na najniższym możliwym poziomie, doświadczenie uzyskują proporcjonalnie do naszego poziomu)
NPC Mod for BGEE: Helarine, Doomguide of Kelemvor
Isra NPC for BG:EE, BGT & TuTu
Valerie NPC for BG:EE, BGT & TuTu
giving NPCs classkits - zmiana klas bohaterów dołączalnych
Give Rasaad the Sun Soul Monk Kit as intended - Raaaasaaaaad jako mnich słonecznej duszy
NoAutoLevelup - po pierwszym przyłączeniu bohatera możemy go samodzielnie awansować

Portrety i dźwięki:
Original casting sounds - oryginalne dźwięki rzucania zaklęć
Alweth's easy Portrait Grabber tool - łatwe narzędzie do zamieszczania portretów Alwetha
BG:EE Custom Portraits Dropbox Compiled With 2300+ Sets!.. Soundsets Section
PaintBG for all BG platforms
Super Ultimate Portrait Pack

Filmy:
BG: EE Classic Movies - oryginalne animacje z BG1

Mapa:
Revised World Map Test - poprawiona mapa pod względem: czasu podróży, umiejscowienia, niespójności (względem podręczników AD&D)
World map unlock - wszystkie obszary (poza związanymi z głównymi wątkami) dostępne od razu jako cel podróży (nie trzeba nachodzić na krańce ekranu każdego obszaru)

GIU:
Archaic GUI for BG:EE
Larger Font Size For BG:EE
Recoloured BG:EE
Classic gameplay windows for BG:EE - kamienny GIU

Inne:
Restore the repeatable trap in Durlag's Tower - pułapki uruchamiające się wielokrotnie w Wieży Durlaga
Wall's and search map in Gimp/Inkscape - program do tworzenia nowych obszarów
Deidre and Joluv in BG:EE - dodatkowi sklepikarze
BGEE Autoroller - autorzucacz kostek przy tworzeniu postaci
Deidre and Joluv in BG:EE - dodatkowi sprzedawcy
Drizzt Rework - zmiana statystyk Drizzta (powrót do oryginalnych statystyk zawartych w AD&D)
Drizzt Do'Urden Randomization - Mod przenosi Drizzta do jednorazowego, losowego spotkania oraz dostaje oryginalne statystyki jw.
BGEE Simple Customize Mod - jeżeli ktoś chce wstawić zestaw dźwięków większy niż pliki 0-9 to potrzebne jest powiązanie z dodatkowymi plikami *.2da ten program to zapewnia [inaczej niż w oryginalnym BG, gdzie wystarczyło wstawić pliki do folderu], poza tym wydaje się być dającym podstawy działania modów (ma trochę przykładów z opisem działania)

OS X
Easy mod installer for OS X - łatwy instalator modów na OS X

Mody częściowo kompatybilne z BG:EE (mody spod oryginalnego BG):
BG1 Unfinished Business - większość rzeczy wydaje się działać, nie licząc problemów z aktualizacją dziennika
Sword and Fist - zmiany dla klas wojowników
[nie działa monk remix]
Song and Silence - zmiany dla klas złodziei i bardów
[nie działają sklepy]
Baldur's Gate Mini Quests & Encounters
Divine Remix - zmiany w zasadach działania czarów kapłańskich (kapłani, druidzi, łowcy, paladyni)
BG2 Fixpack Optional But Cool components - częsciowo działające (i tylko ten moduł!)


Źródło i zestaw działających linków do wszystkich modów:
http://forum.baldursgate....#Comment_198904
Podziękuj autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group