Children of Bhaal (Forum) Athkatla >> Regulamin
Regulamin forum
 
Prawa Athkatli
czyli
Regulamin Forum Klanu Children of Bhaal

Jeśli masz jakieś problemy techniczne z Forum - zajrzyj do naszego FAQ.


I. Postanowienia ogólne
  1. Wypowiadaj się zawsze zgodnie z tematem dyskusji, pisanie nie na temat będzie traktowane jako spam.

  2. Jeśli chcesz do kogoś napisać w sprawie niezwiązanej z tematami na Forum (prywatnej), skorzystaj z PW. Nikt niepożądany nie będzie w stanie przeczytać tej wiadomości, a jednocześnie zadbasz o porządek na Forum.

  3. Wypowiadaj się poprawnie językowo i gramatycznie.

  4. Wypowiadaj się kulturalnie.

  5. Moderatorzy mają za zadanie dbać o porządek na Forum. Jeśli zobaczysz posty lub użytkowników, którzy nie przestrzegają określonych zasad, zgłoś to moderatorowi.

  6. Nie obrażaj innych Użytkowników tego Forum.

  7. Jedno konto w zupełności Ci wystarczy. Tworzenie kilku kont jest zabronione i może skończyć się zablokowaniem możliwości dostępu do Forum. Jeśli chcesz zmienić swój nick, zgłoś się w odpowiednim temacie.

  8. Reklama stron, for, blogów i wszelkich innych form działalności o charakterze komercyjnym jest zakazana. Także oficjalne strony produktów handlowych uznaje się za komercyjne. Z uwagi na tematykę Forum dopuszcza się możliwość umieszczenia w profilu reklam stron związanych z Baldur's Gate bądź cRPG i D'n'D.


II. Zakładanie tematów
  1. Przed stworzeniem nowego tematu sprawdź, czy nie istnieje już podobny (skorzystaj z funkcji: Szukaj). Powtarzające się tematy zostaną usunięte przez moderatora bez żadnego ostrzeżenia.

  2. Podczas tworzenia nowego wątku, wybierz nazwę, która precyzyjnie określa jego temat. Nie używaj tytułów typu: "Nie wiem jak go pokonać, pomóżcie" - to nic nikomu nie mówi. Moderator może według swojego uznania zmienić nazwę tematu lub nawet usunąć cały wątek bez podania przyczyny.

  3. Umieszczaj tematy w odpowiednich komnatach. Nie pisz o BG II w dziale o BG I, a o modach do BG II w dziale o BG II.


III. Pisanie postów
  1. Pisz na temat, a więc po prostu nie spamuj. Staraj się, by Twoja wypowiedź miała trochę więcej niż 1 zdanie. Posty, które zawierają tylko "(nie) zgadzam się, masz rację, oczywiście" itp., będą traktowane jako spam i usuwane.

  2. Nie pisz dwóch postów pod rząd - jeśli napisałeś przed chwilą post, a teraz chciałbyś do niego coś dopisać, skorzystaj z przycisku: Edycja. Każdy użytkownik może edytować swoje posty. Dwa wpisy tej samej osoby pod rząd w krótszym niż 24 godziny odstępie czasu będą traktowane jako spam.

  3. Staraj się pisać poprawnie zarówno gramatycznie, jak i ortograficznie. Ułatwi to życie tym, którzy będą chcieli przeczytać Twój post.

  4. Wyrażaj się kulturalnie w swoich postach. Za zachowanie niezgodne z netykietą można dostać ostrzeżenie, w przypadkach znacznych jej naruszeń, nawet bana.

  5. Korzystaj ze standardowej czcionki w trakcie pisania postów. Powiększaj lub pomniejszaj tekst tylko wtedy, gdy chcesz coś wyraźnie zaznaczyć lub nie chcesz spoilerować.

  6. Nie przesadzaj z liczbą kolorów w Twoim tekście. Zbyt duża ich liczba utrudnia czytanie. Zmieniaj kolor tylko w sytuacjach, kiedy chcesz na coś zwrócić szczególną uwagę.

  7. Moderator, jeśli uzna to za konieczne, może usunąć lub zedytować post dowolnego użytkownika.


IV. Avatary i podpisy
  1. Nasze Forum umożliwia korzystanie z awatarów. Instrukcje ich dodania znajdziesz w FAQ.

  2. Nie przesadzaj z rozmiarem podpisów lub sygnatur. Zbyt duże lub zawierające obelżywe treści mogą zostać usunięte przez administratora bez ostrzeżenia.


V. Administratorzy i moderatorzy
  1. Użytkownicy łamiący regulamin mimo ostrzeżeń ze strony administratorów lub moderatorów mogą otrzymać bana. Ban może oznaczać:
    - usunięcie lub zablokowanie (czasowe lub stałe) konta użytkownika,
    - zablokowanie możliwości dostępu do Forum z danego komputera (adresu IP) - czasowe lub stałe.

  2. Administratorzy i moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu, oczywiście w ramach zdrowego rozsądku.

  3. Administrator może w każdej chwili zmienić treść dowolnego punktu regulaminu, usunąć go lub dodać nowy. Dokonywane zmiany obowiązują wszystkich użytkowników.

  4. We wszystkich sprawach spornych, nieobjętych tym regulaminem, decydujący głos mają administratorzy i zastępujący ich moderatorzy.


VI. Zmiany
  1. O zmianach w regulaminie informujemy na bieżąco w odpowiednim temacie.


VII. Wolumin Skarg i Zażaleń
  1. Każdy użytkownik ma prawo w odpowiednim temacie wyrazić swoją opinię na temat niniejszego regulaminu, pracy administratorów, moderatorów i Forum. Może przy tym zaproponować nowy punkt, zmianę obecnie istniejących lub całkowite usunięcie dowolnego z punktów.


_______________________________


Zarejestrowanie na Forum przez użytkownika oznacza akceptację regulaminu i dostosowanie się do postanowień w nim zawartych.


Administracja Klanu
Children of Bhaal


 
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group