Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Neverwinter Nights - Neverwinter Nights: Enhanced Edition

Nobanion - 2018-03-12, 11:33
Temat postu: Neverwinter Nights: Enhanced Edition
http://www.gram.pl/news/2...-premiery.shtml

Cytat:
Neverwinter Nights: Enhanced Edition zaoferuje odświeżoną oprawę audiowizualną, wsparcie dla rozdzielczości Full HD i 4K oraz zmodyfikowany interfejs ukaże się 27 marca.

michau - 2018-03-12, 22:31

Szybko. Beamdogi najwyraźniej mają zamiar przejść na early access poza programem early access :curious: . No ale skriny prezentują się ładnie, a forum i tablice na trello pękają od - lepszych lub gorszych :razz: - pomysłów więc z pewnością będzie jeszcze ciekawie. Na którymś etapie rozwoju kupię :razz: .
morgan - 2018-03-12, 22:37

Ja chyba nie, nie z uwagi na Beamdog, tylko samo NwN. Jedyne co mogłoby to uratować to przeniesienie na infinity, ale to wymagałoby napisania gry od nowa.
michau - 2018-03-12, 22:50

:mrgreen: Przeniesienie na Infinity? Wydawało mi się że to zasady D&D 3.0 Cię odstręczały.
morgan - 2018-03-12, 23:04

też, zdecydowanie, do tego miałka fabuła. Ale skoro dradielowi udało się przenieść IwD II do 2 ed. ADnD, to czemu miałoby sie to nie powieść z NwN?
michau - 2018-03-12, 23:18

Icewind Dale 2 stało kampanią. W NWN OC to dodany pod koniec produkcji, zrobiony nieco na odwal przykład możliwości edytora. Przenoszenie jej gdziekolwiek to byłoby niesamowite marnotrawstwo sił i środków :D. Neverwinter to przede wszystkim edytor, moduły i serwery multi, w których trzecioedycyjne budowanie postaci umożliwia większe ich zróżnicowanie. Ludzie na forum beamdogów dopominają się zwiększenia jeszcze możliwości konfiguracji poprzez dodanie możliwości wyboru większej ilości klas w jednym buildie :grin: . Wygląda na to że to po prostu nie jest gra dla Ciebie i już.
morgan - 2018-03-12, 23:26

Owszem - długie miesiące oczekiwania po zapowiedzi w ToBie - sprawiło, że miałem chyba zbyt duże oczekiwania. I zbyt zbliżone do BG (bo była tam przecież zapowiedź możliwości gry eksportowaną postacią z BG), które jest dla mnie grą niemal idealną.
Scol - 2018-03-14, 21:06

Wciąż pamiętam jak nagrywałem zapisy gier z ToBa żeby nie przepadły by je zaimportować je do NWN...

Jeżeli wersja EE będzie współpracować z PRC to może się skuszę, odświerzyłbym sobię HotU a może i nieco nowych dobrych fanowskich modułów się pojawi.

michau - 2018-03-18, 02:00

Swoją drogą to ciekawa sprawa czy ostateczny kształt NWN i odejście od formuły z BG to naprawdę była świadoma decyzja czy po prostu tak im wyszło w trakcie prac.
morgan - 2018-03-18, 10:15

Stawiałbym na to drugie - niby 2 lata (od SoA), ale sporo się w tym czasie zmieniło - przede wszystkim bazowa edycja D'n'D (nawet w przypadku IwD nie zdecydowano się na kontynuację), do tego obraz 3D i ruchoma kamerka, które stała się wówczas wymaganym gadżetem (liczne gry, w tym jedna z moich ulubionych - Sea Dogs). I kontynuacja rewolucji w procesorach, pamięciach RAM itd. Patrząc po grach z tamtego czasu to już BG II było trochę zapóźnione technologicznie (co - patrząc z perspektywy czasu - wyszło mu na zdrowie).
michau - 2018-03-18, 17:25

Pewnie masz rację. Dodajmy do tego uciekające pieniądze i czas, coraz bardziej zdenerwowanego wydawcę i rewolucja gotowa :).
Z chęcią obejrzałbym jakieś materiały z czasów produkcji NWN - i nie tylko oczywiście - najlepiej z komentarzem kogoś od Bioware. Coś takiego jak koncepty z Heroes 5 zrobione przez oryginalnych twórców serii (przed przejściem marki w ręce Ubisoftu), które krążyły swego czasu po sieci. Albo słynne Forge z tej samej serii.

morgan - 2018-03-18, 17:27

Oni nawet rozpędzili zespół, który robił BG III: The Black Hound, bo niby za długo mitrężyli (a potem część pomysłów dołożyli do NwN II). A filmiki to chyba jednak parę lat późniejsza kwestia (HoMM V wyszedł jakoś w 2006 r. bodaj)
michau - 2018-03-28, 00:20

Niezbyt precyzyjnie się wyraziłem. Te materiały nie musiałyby być w formie filmiku. Coś jak koncepty Forge do Heroes 3 opatrzone późniejszymi komentarzami twórców pochodzącymi z różnych wypowiedzi, które można znaleźć po fanowskich stronach w pełni by mnie usatysfakcjonowało :).


Umknęło mi jakimś cudem to że wspomniałeś Sea Dogs. Graz z niemal samego szczytu mojej kupki wstydu ;). Może w 20 rocznicę wydania w końcu zbiorę się w sobie.

Nobanion - 2018-06-02, 08:27

Kupiłem powodowany moją manią zbierania wszystkiego, co ma cokolwiek wspólnego z Faerunem, oczywiście że powodowany sentymentem i denerwującymi dziwnościami w wersji tej gry tzw. edycji Diamentowej.
I mam smutną wiadomość dla tych, co nie widzą sensu takich edycji - jest uzasadnione te wydawanie :mrgreen:
Jakie?
:hmm:
Możliwość zwiększenia wielkości interfejsu dla takich jak ja i nasz czcigodny Pavlus jak znalazł, a przy okazji gra się w rozdziałce 1920 na 1080, ( oczywiście że można wyższej :P ), wiem, wiem tam też można w wersji klasycznej grać i... lupę trza szukać by czytać.
Graficznie jest też różnica, choć tekstury stare to wieść nosi że jednak będzie jakiś tekturowy misz- masz?
I trochę innych poprawek, co może nie od razu wychodzą na pierwszy rzut oka, ale mam wersję NWN Diamond i wiem że wychodzi to w graniu...
Bym zapomniał, jak ktoś chce może sobie zagrać i w 4K jak ma taką ochotę i nie trza kombinować.
Tradycyjnie kupiłem wersję pełną tzw. deluxe, ale starzy ludzie tak maja, że nie czekają, cena trochę dziwnie wysoka tych dodatków, ale cóż...

Nobanion - 2018-06-02, 09:04

Dla tych, co mają wątpliwości, doskonale rozumiem że nie dla wszystkich to ważne, ale dla czesci populacji kotołackiej i rivinickiej to jest często priorytetem.
Dlatego post pod postem, by zerknęli Ci, co mają nawet nie zerkać. :hmm:

Wersja klasyczna interfejs, 1920 na 1080


wersja EE





michau - 2018-06-02, 13:53

Z innych wieści Beamdogi wraz z twórcami wydali poprawioną wersję Darkness over Daggerford. To miał być kiedyś jeden z modułów premiowych, ale Atari zamknęło program i twórcy zostali na lodzie. Mimo wszystko dokończyli swoją kampanię i udostępnili ją za darmo wszystkim chętnym. Te 3 dyszki to nie jest zła cena za +/- 20 godzin fajnej dedekowej rozgrywki, ale że kampania jest dostępna od kilkunastu lat za friko trudno widzieć wszystko inaczej niż jako wsparcie dla twórców.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group