Children of Bhaal (Forum)
Największy polski Klan Sagi Baldur's Gate - Children of Bhaal

Idee - ToB aka BG3

anoim2666 - 2016-01-22, 16:46
Temat postu: ToB aka BG3
Patrząc na to jak niewiele modów powstaje do Tronu, zadałem sobie pytanie dlaczego? Ktoś kiedyś wspomniał że jest tam bardzo dynamiczna akcja (średnio się z tym zgadzam, ale mniejsza z tym), więc wpadłem na pomysł by tę grę rozciągnąć. Do dużych rozmiarów tak by nazwa Baldur’s Gate Trylogy miała sens.
Pomysł jest taki by starcia z każdym z członków Piątki maksymalne rozbudować fabularnie. Najbardziej rozrysowałem sobie Illaserę. Czytałem gdzieś, że miała on nas gdzieś zaatakować ponownie. Ja bym poszedł jeszcze dalej. Sprawił, ze to my musielibyśmy się za nią uganiać np do Athatli. Rozwiązało by po części problem tworzenia nowych map. Nasza siostra założyła by swoją siedzibę np w kryptach Bhodi. Pozwalało by to też rozwinąć to co pojawiało się w filmie początkowy. "Każdy kto był tylko podejrzewany o bycie dzieckiem Bhaala został zabity na miejscu". Widziałbym to tak, że Zakon Promiennego serca upadł moralnie i to on przeprowadza te egzekucje. Za choćby donos od sąsiada, bez sprawdzenia czy osoba jest faktycznie dzieckiem boga.
Jest to bardzo ogólny zarys a do reszty nie mam nic. Piszcie co o tym sądzicie, kto wie może kiedyś coś z tego będzie.

greegarak - 2016-01-22, 17:09

anoim2666 napisał/a:
....rozrysowałem sobie Illaserę. Czytałem gdzieś, że miała on nas gdzieś zaatakować ponownie. Ja bym poszedł jeszcze dalej. Sprawił, ze to my musielibyśmy się za nią uganiać np do Athatli. Rozwiązało by po części problem tworzenia nowych map. Nasza siostra założyła by swoją siedzibę np w kryptach Bhodi. Pozwalało by to też rozwinąć to co pojawiało się w filmie początkowy.

Nudne jak flaki z olejem. ToB jest za krótki i liniowy jak Icewind (jeden wątek - zabijanie rodzeństwa). Tron mogłoby wzbogacić rozbudowa wątku pochodzenia bohatera(odkrywanie - skąd pochodziła matka) i jego tożsamości, plus system zmiany charakteru( a za tym idzie mnóstwo dodatkowych kwestii gadanych) jak w Planscape Torment.

Tuldor88 - 2016-01-22, 18:10

ToB ciężko ugryźć od strony moderskiej bo jest po pierwsze - jak juz wspomniano - dość liniowy, dodatkowo jest 'mechanicznie' mały: cały dodatek to raptem kilka lokacyjek a każda z nich w 99,9% wypełniona mobami - brak miejsca by dorzucić jakąś treść inną niźli nowy potwór a nie każdy umie/chce tworzyc nowe lokacje by w nich kontent wprowadzać.
W efekcie powyższych żeby coś poważnego zrobic z ToBem trzeba by przynajmniej częściowo przeprowadzić jego konwersję a to już dość ambitne i czasochłonne zadanie

Narsil - 2016-01-22, 23:40

Mnie bardziej zastanawiało dlaczego tak mało modów dodaje content do Podmroku, Sahuaginowa czy Targowa, gdzie jest więcej niż dużo miejsca do popisu.
Aristo - 2016-01-22, 23:44

greegarak napisał/a:
Tron mogłoby wzbogacić rozbudowa wątku pochodzenia bohatera(odkrywanie - skąd pochodziła matka) i jego tożsamości

To właśnie Kulyok po części zrobiła w swoim nowym modzie Reunion.

Tuldor88 - 2016-01-23, 00:10

Narsil napisał/a:
dużo miejsca do popisu
POPiS'u?

:razz:
A tak na serio - Nie każdy lubi Podmrok i jego klimaty, mnie osobiście nijak on nie przeszkadza i nie raz i nie dwa grałem (choć oczywiscie nie w Baldurze :P) Drovem-Vhaerunitą :) Wiadomo że przecież nie dodadzą do podmroku jednorożców czy inszych naziemnych badziewi to i pula pomysłów u twórców ograniczona ^^ Zaś Shauaglinowo jest jedną z niewielu opcjonalnych pozycji na drodze przez grę... wiem wiem, i tak większość je odwiedza "bo przyjaciołom się ufo" i wierzy Havarianowi... :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group